![]() |
Is het al tijd voor de winterjas???
???
|
Ja, maar daaronder kleed ik mij anders. Bijvoorbeeld een trui, terwijl dat nu nog een tshirt en overhemd is.
|
Nee, het is nog best warm in de zon. Moet er nog even niet aan denken :p
|
IK loop al meer dan 1 week met me winterjas. Al de dagen daarvoor was de winterjas open. Maar nu doe ik toch wel de rits dicht :o
Inclusief wat TRA zegt :) |
Ja, omdat ik volgende week naar Snowworld ga.
|
nee.
|
Nee, ik ga voor de verbranding van fossiele brandstoffen om het zo alsnog warm te krijgen :p
|
's ochtends vroeg en 's avonds: Ja.
's middags: Nee |
Ja, tuurlijk! Als ik 's ochtends vroeg naar het station zou moeten fietsen zonder m'n winterjas, zou ik doodvriezen. :s
|
nee
|
Soms.
|
Mjah, af en toe. Gisteren dacht ik dat ik nog wel even in mijn zomerjas kon. Was het toch wel errrruug koud, dus later mijn winterjas gehaald. Het voelde net erg koud buiten, dus zometeen mooi weer winterjas aan.
|
Nee, ik probeer te doen alsof het nog zomer is, en loop gewoon in een shirtje met een vestje erover rond, wat overigens best koud is 's avonds. Misschien dat ik in 't vervolg een jasje aantrek. Maar geen winterjas, het is net herfst. (n)
|
Ik heb mijn winterjas vrij frequent aan/ bij mij. Vooral 's ochtends is het wat fris.
|
's Ochtends wel ja.
|
Nee.
|
geen idee.
ben er nog niet uit:o |
Nee dankje. Nou is het natuurlijk wel anders als je moet fietsen ofzo, maar het is toch nog behoorlijk warm in de zon vind ik.
|
Ik loop nog steeds in mijn zomerjas maar dat is wel ijskoud. Ik moet mijn najaarsjas maar eens gaan aandoen.
|
Nee, maar wel voor een tussenbeidejas...
|
jaaah!
ik zit hier te rillen, buiten is het egt kouwd.. al was het gister weer lekker warm :rolleyes: |
Ja. Als je 's ochtends vroeg een heel stuk moet fietsen, is het best koud. Als ik dan 's middags weer naar huis fiets doe ik hem gewoon losjes aan.
|
Ja egt wel, als ik ut 's avonds de deur uit ga dan is het egt super koud gewoon Brrrr wil niet weten hoe ut is als ut straks ECHt winter is
|
Nee, het is tijd voor de Herfstjas!
|
ja ik ben een koukleum
|
Tijd voor de herfstjas is het inderdaad :Y
|
De Herfstjas ja (y) daaronder een dikke trui, een sjaal en handschoenen
|
Ik heb maar één jas.
|
Nee, nog niet. Maar ik moet zeggen dat het 's ochtends vroeg toch best wel koud is.
|
Ja, ik heb hem al een paar keer aan gehad. (Vanochtend was het 5 graden op de fiets! :mad: ) Vanavond zal het ook wel weer koud zijn, dan doe ik hem ook aan.
|
Gister wel. Vandaag niet. Morgen misschien weer wel. Oh wat is die zon verradelijk.
|
Gisteren was kleaute :(
|
Neuh, zaterdagochtend nog met open zomerjas naar m'n werk gefietst. Zo koud is het nog niet.
|
Zeker wel! Gisteren had ik het niet meer en ik ben al grieperig dus voor mij is het stevig inpakken.
|
neuh, ik draag gewoon n trui met mn zomerjas erover. Is best te doen:)
|
Maar natuurlijk, skatties!
|
ja, al een tijdje eigenlijk!
|
Herfstjas 's ochtends naar school, met hond uitlaten en zo nog gewoon zomerjas:)
|
Weet je hoe verrekte koud het op zo'n klotescooter is?
|
In de auto is het lekker warm :bef:
|
Ja!
|
Ja, zeker met die kutwind..
|
Ja, vorige week nog niet maar nu wel. Ik heb m'n winterjas helaas thuis-thuis laten liggen en heb nu alleen een hoodie op mijn kamer. Extra trui aan dus als ik de deur uit moet.
|
Ja, meestal wel. Soms kan je in de zon nog wel zonder, maar in principe gaat m'n jas aan als ik naar buiten ga.
|
Het begint. Nog niet definitief tijd ervoor...
|
's Ochtends zeker.
|
Ja want ik had een nieuwe. :D
En het is k-k-k-k-k-k-koud! |
Citaat:
|
Nee, het is tijd voor een herfstjas ;)
|
Jawohl, want het is koud.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |