![]() |
[gabber en hardcore] Ampt
Ongetwijfeld trekken mensen het hier beter dan op Asice, het verdient in ieder geval een topic om de discussie :)
AMPT. Een project van onder andere Rob Gee (gabber dj, bekend van 'XTC, you got what i need'), Scott Roberts (Biohazard) en de dj van Slipknot. Ik had eerder de cover/remix van Raining Blood al gehoord, maar wist niet dat het van deze groep was. Zeer experimenteel, maar als je naast hardcore ook industrial, gabber of breakcore kunt waarderen, is dit zeker iets om ten minste te checken. MP3: DFTC Dig de agressiviteit wel. Raining Blood (Slayer cover) -> ik vind het bij vlagen cool en zou er wel los op gaan. XTC (You Got What I Need) All-core Mix -> de gewone gabber versie is gaver. |
Ja eh ik ga geen realplayer installeren en mediplayerclassic is kwijt.
RealAudioNetworks verdient een pijnlijke dood voor het uitvinden en het onderpoepen van HET INTERNET met die waardeloze codecs van ze. |
terrorrrrrrrr :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
slotje!
|
Citaat:
|
Die raining blood cover is echt ruk. Lege flut-beats en een irritante stem (n)
Geef mij maar de cover van Duran Duran Duran |
't Is een beetje the Berzerker voor mietjes :(
|
Citaat:
|
Communicating ..
|
E lul niet, Real werkt perfect.
|
Realplayer alternative <3
|
Citaat:
|
Ik heb het zowaar geluisterd, maar ik vind het kut. Ik luister liever de originelen en dan met name die "XTC, you got what I need" track.
|
Crap. Doe mij ook maar de orginelen.
|
ik vind het drie keer niks.
|
Wat een herrie!
|
Stoppen met die verneukte muziek onder een bestaand liedje te douwen!
|
Ja, dan kan ik net zo goed mijn fasttracker'remix' van XTC uit 1998 nemen: :rolleyes: !
http://s64.yousendit.com/d.aspx?id=3...Y10H3JZ1T5HRYK OMG wat een tijden : :D |
Citaat:
|
Alstublieft een slot
|
Asice (n)
|
Hoereeeeeeeehhhhhhhh!!!!!!!
|
Citaat:
Nee, ik neuk gratis. |
Hahahaha.