![]() |
Ondertitels, onder nick, boven avatar
Ik vind het altijd wel een leuk iets bij andere fora, is dat niets voor hier? Gewoon onder of boven het 'Lid' of "Forumbaas+".
Of was dat idee al bij voorbaat van de baan omte zorgen dat niet alle users er een troep van maken? |
Het idee is al eerder afgewezen. Waarom weet ik niet meer.
Ik vind het zelf wel overbodig. In je sig kun je al kwijt wat je wilt toch? :) |
Ik heb het altijd al een leuk idee gevonden. Avatar zijn beter met custom titles te combineren dan sigs.
|
Zo persoonlijk hoeft je account nou ook weer niet te zijn, er is genoeg ruimte om kwijt te kunnen wat je wilt, lijkt me. Hooguit wordt het er iets overzichtelijker van (alle userinfo links van de post) maar of dat nu zo'n schokkende vooruitgang is?
|
Je hebt je avatar EN je sign. Lijkt me meer dan voldoende ruimte om kwijt te kunnen wat je wil. Hoeven ondertitels niet bij. Daarbij wordt het gebruikt om de status van mensen aan te geven, dus het naar eigen keuze maken maakt het niet duidelijker.
|
Citaat:
Misschien is een ander idee minder verwerpelijk: meerdere regels in de signature. Bijvoorbeeld met een limiet van 3 regels oid. Of is zoiets er al? |
dat is netzoiets als die fora die leden toestaan plaatjes als sig te gebruiken, erg onoverzichtelijk (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De sig kan al makkelijk 2 regels worden dacht ik (kijk maar naar Kruimel).
Waarom zou je dat nog uitbreiden. Waarom überhaupt? Je hebt je eigen naam, je eigen geslacht en leeftijd, je eigen ava, je eigen sig, je eigen profiel, als je nog meer informatie in de wereld wil slingeren kun je altijd een cu2 of een livejournal maken of een hele website. En je kunt altijd mooi in je profiel zetten waar al die interessante info te vinden is. |
Ik vind een ondertitel op zich wel leuk, maar ik denk dat het ten koste gaat van de overzichtelijkheid.
|
Citaat:
|
Ik vind het een belachelijk idee omdat je al een signature hebt en je daar genoeg troep in kwijt kunt.
|
Je zou kunnen denken over predefined postranks. Die functionaliteit zit standaard in vB
|
Citaat:
Als je zoiets hebt gaan mensen heel veel posten om maar een 'hogere titel' te krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op, bijvoorbeeld, gamefora zou het wel passen (avatar + signature + bijpassende custom title is een veel voorkomend iets), maar hier zie ik er het nut niet echt van in. Je hebt geen images in signatures dus je kunt niet een bepaald thema aan je profiel hangen, en dat maakt in mijn ogen een custom title een beetje overbodig. Want voor veel andere dingen wordt zo'n custom title toch niet gebruikt. |
Citaat:
|
Lijkt me wel leuk zoiets, maar de mensen die het niet willen hoeven het toch niet te activeren?
Klaar :) |
Ach, het is gewoon leuk. Je moet niet altijd alles pragmatisch benaderen :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24. |