![]() |
Oude school
Ja, het is misschien arrogant, maar de oude garde lijkt terug te komen. Of dit een goed iets is, laat ik onbeantwoord. DK gaat weer old skool.
Maar wat vond jij vroeger beter? Ik vond het beter toen mtv nog muziek uitzond :') |
Ik ben het met mijn Belgische vriend eens. MTV zendt tussen 20.00 en 2130 alleen maar troep uit. En daarvoor ook! Ik wil All Acces terug!
|
Ik wil weer chocoladesigaretten.
|
Ik wil weer mn g.i.joes in plaats van stomme Action men :(
|
Als ik alles moet gaan opnoemen wat ik vroeger beter vond, ben ik volgende week nog niet klaar. :)
|
Ik wil weer herkenbare formules en niet van die rare dingen met dakjes en s jes en dubbele betekenissen. En bah.
|
Zo heel erg old school vind ik de DK niet... Misschien een paar vast geroeste mafketels die toch geen leven hebben, maar daar blijft het bij.
|
Vroeger werd er nog muziek gemaakt.
|
Ik wil weer een kinderfeestje in het zwembad of de bowlingbaan.
*idee* |
Citaat:
|
Vroegâh, toen alles nog van hout was.....
*zucht* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Marley Marl
|
De verwarming staat aan en nu moet ik weer denken aan die heerlijke uurtjes op mijn kamer met de barbies :bloos:
|
Citaat:
|
nog zo'n 10 minuten geleden was mn usb-internetding nog recht, nu istie krom en bijna overleden :(
|
Ik vond vroeger Spyro beter. En het klimaat. En Nike schoenen. En de Amerikaanse president.
|
Citaat:
dàt en rhythm is a dancer muziek :jet: |
Ik vond mijn leven vroeger leuker.
|
Vroeger, toen de koeien nog in de wei liepen.
|
Vroeger heerste er niet zo'n nare, hysterische, paniekerige, licht racistische, gespannen sfeer in Nederland. Vroeger ontruimden we niet in paniek een station als er ergens een verloren koffer of rugzak lag. Vroeger stond er niet iedere dag het woord 'moslim' of 'Islam' in een negatieve context in de krant en deed de regering nog niet aan paniekzaaierij (en ook niet aan het financieel uitzuigen van de bevolking). Dat mag wel terugkomen. :)
|
Citaat:
OT: 'Vroeger' werd Ovide nog uitgezonden. |
Ik vond vroeger shit. Alleen mijn gewicht was toen beter.
|
Citaat:
toen had je nog echte kindertelevisie niet die zooi die ze nu uitzenden |
Citaat:
telekids met pittige tijden en altijd die lompe 'avonturen' heerlijk was dat :D |
Vroegâh toen er materieel 54 rond reed in Nederland.
|
Toen Machiavelli er nog was
|
Toen Telekids er nog was met de Smurfen! :)
|
vroegah, toen ik nog niet was blijven zitten.
|
Citaat:
en telekids wil ik ook terug! |
oude spelling 4 lyfe!
|
Citaat:
|
Vroeger kwam Sinterklaas nog niet in november op de tv en verkochten winkels in september nog geen pepernoten.
|
het simpele ontspannen leventje waar je gewoon na school lekker buiten kon spelen zonder je over iets druk te maken...
|
Mijn vrienden waren vroeger leuker. :(
En lekker onbezorgd voetballen natuurlijk. :) |
Bomen klimmen, hutten bouwen, vlotten maken en bouwplaatsen onveilig maken. Dát mis ik!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil de tijd terug waarin je nog gewoon lekker jezelf kon zijn zonder dat je daar metteen op werd aangekeken en afgezeken.
|
Citaat:
|
Ik wil weer op zeilkamp in groep 8 en met me oude klas gezellig rondhangen als vroegah, maar ene hoop vna de meisjes zijn arrogante krengen geworden dus dat gaat niet meer.
|
Citaat:
|
Vroeger ging je nog een cd kopen in een winkel en een film kijken in de bioscoop of op video, zonder dat alles maar gedownload kon worden.
Vroeger maakte Disney nog echte getekende films met echte gave verhalen. Vroeger keek je nog Bassie en Adriaan en de echte Inspector Gadget (die nieuwe versie is een ramp) en Ovide, en niet allerlei foute anime en onzin als Totally Spies. Vroeger droeg je in groep zes als meisje nog gewone kleren, en geen topjes en superkorte rokjes waar een string tien centimeter bovenuit steekt. Vroeger hadden legopoppetjes nog vier verschillende gezichten ('gewoon', 'baard', 'snor' en 'vrouw'), en niet vijftig absurde gezichtsuitdrukking met wenkbrauwen en neuzen (ja, lego heeft nu neuzen!). |
Vroeger ... :verliefd:
|
Vroeger toen er nog geen moslims waren (y)
|
Vroeger, toen er nog geen buitenlanders waren.
|
vroeger toen ik moest huilen bij disney films
vroeger toen ik 20 kauwgomballen kocht bij het sigarenwinkeltje voor 1 gulden. vroeger toen ik elke zaterdag voor de tv zat voor telekids en dat ik doordeweeks om 7u al kindernet aan het kijken was en dat je het kinderen voor kinderen songfestival had, dat belgie en nederland het tegen mekaar opnamen. dat oma elke woensdag kwam en aardbeien meebracht <3 |
Ik wil weer ouderwets spijbelen, gaf altijd zo'n lekker gevoel (vooral als het terrasweer was en jij aan het bier zat, terwijl anderen een saaie geschiedenisles volgden).
En ik wil weer spelletjes doen op het schoolplein (maar dat is wel heel erg old skool :p). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20. |