![]() |
Dragonforce - Inhuman Rampage
Yesssss de nieuwe dragonforce is geleakt, en hij is gewoon beter dan sonic firestorm.. Het album is echt een stuk afwisselender (zonder dat ze minder veeeel te zieke solo's spelen), de nummers zitten nog een stuk beter in elkaar, de zang is weer stukken beter, de productie is perfect en het is gewoon NOG strakker allemaal (zitten nu ook akoestische, cleane en basgitaarsolo's in en de keyboards zijn veel beter gebruikt)
bijna onmogelijk hoe goed deze plaat is pff kortom, check die shit! |
Alleen de naam al...
Kan me wel herinneren dat er tijdje terug wat over dat eerste album stond en dat ik dat toen al niks vond.. |
check 'm toch maar ;)
|
share je em op slsk?
|
I do
|
wat is je nick?
|
(y)
|
artusfyl
|
Zucht, maar weer wachten tot ie eindelijk uit is. Ik haat leaken :(
Anyhoe, hijs dus erg goed zo te horen? Ik vond Sonic Firestorm op zich wel leuk, maar het was allemaal teveel hetzelfde. Valley of the Damned draait daarom ook vaker ene rondje dan Sonic Firestorm. Weer een erg flauwe naam ook, erg typisch :D |
Citaat:
|
ik kan niet wachten om deze te beluisteren!
|
Citaat:
Uhm...eehhhh... jah... Um, Dragonforce Roeleert! jah! |
Citaat:
|
Nou, ik heb het hele album even geluisterd, maarem, ik vind het niks.
T klinkt als iron maiden op speed maar zonder de muzikanten van maiden. En hoe freaking GAY is die solo in Cry for eternity Ben de laatste tijd best into solo's maar die is wel te gay voor woorden. Nah. Niet mijn pakkie an dit. |
Citaat:
DF heerscht! |
mjah, klote is dat ik de eerste 4 delen in het NL ooit goedkoop heb kunnen bemachtigen dus zodoende de rest ook in het NL aangeschaft heb
|
Ik ga maar eens kijken wat de downloadboer zoal weet te vinden (y)
|
zo, dit is weer geniaal!
wat weinig blastbeats deze keer, maar wel weer veel solo's en dat maakt veel goed. |
Ik kan me niet herinneren dat dragonforce veel blastbeats had..
Toch maar even checken, die solo's op SF waren toch wel bruut. edit: sorry dat zal wel over dat andere album gaan :o |
FUCK wat een GENIAAL WERK WEER
|
Ben opzich wel benieuwd, Sonic Firestorm was wel een gave schijf.
|
Ik ben wederom fan!
|
Die ga ik vanmiddag zeker ff checken, Sonic Firestorm was echt te vet.
Ik ben niet erg into metal ofzo, maar dit is gewoon pure humor, extreem over the top solo's en riffs. :cool: |
* clears throat *
Ze spelen 05.03.06 in de w2. Vvk start 20.12.05. http://www.w2.nl/ Ik heb die nieuwe nog niet eens gehoord trouwens. Desalniettemin. |
daar wil ik heen.
dragonforce :mad: !!!! |
Die nieuwe is inderdaad erg tof. (y)
Als 'ie eenmaal in de winkels ligt zal ik 'm zeker aanschaffen. |
Ik heb dat fragmentje op de site geluisterd en dat klinkt in de lijn der verwachtingen. Heerlijk, hehe. :cool:
|
Citaat:
|
idd zeeeeer vette cd!!
5 maart W2 den bosch!! |
hahaha hoe fout is dit :D (y)
zal die cd eens even downloaden. |
vette shit heur
|
op de een of andere manier moet ik bij het eerste nummer denken aan Runaway van Bon Jovi.
Iig weer lekker over the top (Y) :cool: |
ik ga in ieder geval sowieso die show in de melkweg niet missen
|
Citaat:
|
Nu geleakt? Ik plukte het ding maanden terug al van bittorent?
:confused: edit: ok, dat was dus een promo. :D Op zich best een goeie cd. :) |
Dit topic is al een maand oud schat.
Ik ben siked voor die show in het W2 \m/ |
Dat zal ook helpen. ;)
|
Citaat:
|
Was eerst wat twijfelachtig. Toch maar gekocht. Meer van hetzelfde, veel dingen die je weer duidelijk terughoort. Toch issie leuk en hij bevalt me stukken beter dan Sonic Firestorm (y)
|
Citaat:
|
Ja ik heb ook al een poos tickets.
|
Vorige week gedownload, en ik ben hooked.
Veel fouter kan het niet, echt compleet over the top.:D De zanglijnen (de zanglijn aan het begin van through the fire and flames, hoe bon jovi like wil je het hebben, en die synth, oh my<3333), de solo's, de riffjes, echt briljant. Blaast echt hard deze shit. |
Wat mij blijft verbazen is de instaatheid van deze mensen om zulke lange nummers te maken met toch een bpm waar geen pijl o pte trekken is. :D
Echt n lekker luisteralbum. (Y) |
gister kaartjes gehaald voor de Willem2 \m/
|
goed album dus, maar ik moet er toch bij zeggen dat ik de nummers Starfire en Disciples Of Babylon beter vindt, kan ik oneindig herhalen die twee <3 (overgens van et album Valley of the Dammed)
|
Lol ze hebben de w2 gewoon uitverkocht.
|
Ach. Hier kan elke hardcore band nog wat van leren \m/
Helaas geen kaartjes dus ik moet het met graspop doen. |
Hehe ik heb em ook eens gedownload en tot mn verbazing is het best ok.
|
tis mijn hardloopplaat van de maand geworden (Y) n lekker eye of the tiger gehalte
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:58. |