![]() |
ik wil een kont
ik heb zowat het ideale lijf,enkel mijn kont blijft achter,die is te klein en plat.Ik wil een dikkere kont,zou spieroefeningen willen doen maar ben bang dat ik ze verkeerd doe en dat ie enkel maar kleiner zal worden ermee,kent iemand oefeningen waar ie daadwerkelijk dikker van word?
|
Je billen worden hooguit strakker van spieroefeningen, maar spontaan groeien zullen ze echt niet. Dat vorm en grootte van je billen heeft met je bouw te maken en daar kun je weinig aan doen. Hooguit een aantal kilo aankomen, maar dat gewicht zal zich over je lichaam verdelen (of ophopen rondom je buik en heupen), waardoor de verhoudingen gelijk blijven.
|
hmmz maar aangezien je je armspieren ook kunt laten uitzetten door ze te trainen moet dat met kont-spieren toch ook kunnen?gewoon die spieren dikker maken?
|
Als je het zo stelt lijkt dat wel logisch ja, maar elke spier is net weer wat anders natuurlijk. Voor zover ik dat weet werkt dat niet voor je bilspieren. Hooguit dat je billen wat minder gaan hangen doordat je bilspieren de boel weer wat aanspannen, maar je billen in het algemeen worden volgens mij echt niet veel groter.
|
ze hangen niet,heb gewoon een mini-kont.een heel klein beetje groter zou al schitterend zijn.
|
Tja, je kan het proberen, maar ik gefe je niet veel hoop.
Maar misschien zit ik er wel helemaal naast en kan iemand anders je wel blij maken met een positiever antwoord :) |
Volgens mij kunnen ze wel groter worden.
|
Een strak kontje is juist sexy. Zo'n JLO ass is juist niets :|
|
Volgens mij kan je je kont ook wel enigzins trainen hoor. Het is immers een groep spieren die je sterker (en daardoor groter?) kan maken.
Baad het niet dan schaad het niet. Je kont zal er iig niet dunner van worden. Anders kan je wel een beetje van mijn kont krijgen hoor ;) |
Gewoon wat Botox spuiten.
|
Citaat:
Het zou mogelijk zijn ja, alleen heb je dan geen mooi rond kontje maar een uber gespierde body builder kont :o |
Niet waar, ik ken meisjes met nauwelijks vet op hun kont en toch is het ding zichtbaar en rond. Denk dat traplopen/fietsen/etc wel goed werkt; daar krijg je tenminste niet per se een mannenkont van.
|
Citaat:
|
open deur
|
Citaat:
|
Citaat:
Ehmm.. lekker kontje? :bloos: http://www.fit.pl/grafika/laski/moni...aBrant_010.jpg |
Citaat:
|
met een laagje vet eroverheen gaat je kont er echt niet gauw uitzien als alléén spier. Je kunt je bilspieren best trainen, dan worden ze wel wat groter, maar dat gaat maar heel langzaam want je bent een meisje. Ze zullen er in elk geval niet gauw kleiner van worden.
|
je mag de mijne wel hebben?
|
Lekker squaten in de fitness zaal, krijg je wel een lekkere dikke kont van.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Door veel trainen krijg je juist een strakkere kont, dus in jouw geval nog kleiner. Je hebt een kont of niet; het zit in je bouw.
|
Als je gewoon slank bent, en dat ben je op die foto's en je hebt je kontspieren de afgelopen jaren minimaal gebruikt en je gaat je bilspieren trainen dan worden ze juist voller omdat ze de afgelopen jaren niet goed gebruikt zijn. Als je er eventueel een speklaagje over hebt zitten gaat die weg maar worden je spieren voller waardoor je een vollere kont gaat krijgen.
Dus begin maar gewoon met trainen hoor :) |
Volgens mij krijg je echt coole kontspieren door hardlopen :P Dus ik ben al een tijdje bezig met coole kontspieren kweken, want hij wordt er sowieso niet slechter van denk ik. Spier kan nooit kwaad en wie weet wordt ie er ook wel groter door *hoopt* :(
|
Citaat:
|
Ja.. je mag ook wel wat van de mijne hebben (y)
|
Volgens mij kunnen ze vet wegzuigen op plaatsen waar je er teveel aan hebt en kunnen ze dat in je bum spuiten.
|
Citaat:
|
Spinning, positie 3, en dan goed je kont naar achter steken (zodat die zowat over je zadel hangt) en dan je rug recht houden. Dan zou ik mijn kont soms wel eens voelen (de dag erachter)...
|
Ik train mijn kont juist niet, want dan wordt ie strakker en ik heb bij sommige mensen gezien dat ie dan kleiner wordt. En ik vind hem wel goed zo.
Ik denk niet dat je een kont kunt krijgen, net zoals je je borsten ook niet kunt laten groeien (en dan bedoel ik echt groeien, dus niet dat je meer tiet krijgt omdat je aankomt). Of je moet een operatie willen. :| |
met squats en lunges kun je je kontspieren flink vergroten, meisje of niet... Ik adviseer 1 x per week Full Squats en Lunges te doen 4 sets van 8 herhalingen met een zwaar gewicht.
squat: http://media.putfile.com/HotSquatter |
laat dat kontje maar eens zien dan kunnen we zeggen wat we er van vinden :eek:
|
Citaat:
|
Ik heb ook geen grote kont, maar ik ben blij dat 'ie rond is en niet uitzakt. Ik ga maar niet trainen, want ik zou maar gewoon wachten op de tijden dat je wat minder strak wordt en alles wat gaat 'hangen'. Als je ouder wordt groeit hij vast nog wel een beetje. ;)
|
Mijn kont is wel op miraculeuze wijze gegroeit, zonder dat ik verder in omvang ben toegenomen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat je in ieder geval kunt doen is met kleren je billen optisch vergroten.
Dit kun je doen door een hele lichte spijkerbroek aan te doen. (Het liefste een stretch) Verder helpen verticale strepen ook goed. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10. |