![]() |
iets gevaarlijks gegeten
gisteren was ik bij mijn vrienden aan het chillen en iemand had hash(soort van drugs) bij zich dus we smookten en we waren helemaal stommed...
...ik kon mezelf niet controleren en at een heel potje HAAR GEL leeg op ik werd net wakker en voel me nu dus echt niet goed zie alles erg wazig en heb dikke buikpijn |
huisarts bellen :)
en staat er misschien op het gelpotje wat je moet doen als je het binnenkrijgt? |
ME OGEN ZIJN NU HELEMAAL ROOD :eek:
|
Citaat:
Bel je huisarts nou maar. |
:rolleyes:
|
:d
|
weet je zeker dat het hasj was :rolleyes:
|
wtf.
van hasj ga ik geen haargel eten hoor, maargoed. :rolleyes: |
Naar je huisarts gaan en het potje gel meenemen hij moet wel weten wat voor bende je ingeslikt hebt.En niet meer blowen als je er zulke domme dingen van gaat doen eh :|
|
Denk niet dat je dood zal gaan van een beetje gel, denk dat het eerder door de hasj komt dat je je kut voelt :o
Gel is voornamelijk water namelijk |
Citaat:
|
mjummie, plakken je tanden nu niet?
|
Hahahahaha. :D (y)
|
Citaat:
|
Hier de ingredienten in mijn gel:
Aqua ( :rolleyes: ), PVP, Polysorbate-20, Triethanolamine, Carbomer, Parfum, Benzyl Salicylate, Citronellol, Limonene, Eugenal Hexyl Cinnamal, Linalool, Alpha-Isomethyl lonone, Benzyl Alcohol, Methychloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Tetrasodium, EDTA, Benzophenone-4, Cl 19140, Cl 42051 Het klinkt niet echt gevaarlijk in mijn oren :o |
naja cl = chloor
en der rest klinkt ook vrij chemisch lijkt me dus niet geheel ongevaarlijk.... |
Citaat:
Ik heb 13 jaar gezwommen en leef nog steeds :o |
in verhouding zit daar nie heel veel chloor in geloofk
|
Citaat:
|
Citaat:
Anywayz, a@ TS, staan er ook van die zwarte tekentjes in oranje vakjes op de verpakkinf van de gel? (Zoals corrosief :D :D ) |
Citaat:
|
Hahaha, ik hoop dat je er goed ziek van wordt, dan laat je het voortaan wel uit je hoofd. :evil:
|
hahahaha hoe kom je erop om gel te gaan eten??
|
ben je nog naar de dokter dermeej gegaan??
|
Citaat:
Iik zou maar naar de dokter gaan, sterkte |
Citaat:
Op straat lopen is ook slecht vanwege al die uitlaatgassen, snel iedereen naar de dokter :eek: :rolleyes: |
Hum, er worden hier toch wel wat toxicologische nonsens verteld hoor. Chloor op zich is niet echt toxisch. Chloor zit ook in keukenzout... NaCl, daar ga je dus niet meteen van dood.
Gehalogeneerde (dus bijvoorbeeld met chloor als substituent) koolwaterstofketens zijn daarentegen wel meer toxisch. Maar ik zou toch maar mooi naar de dokter gaan. De meeste ingrediënten zijn echt niet bedoeld voor inwendig gebruik. Een groot deel van die stoffen zul je niet effectief opnemen in je bloed omdat ze te groot of te polair zijn. De stoffen die je waarschijnlijk wel zult opnemen, zoals waarschijnlijk benzyl alcohol (=conservans) zijn niet zo'n onschuldige stoffen al zal de dosis in zo'n gel redelijk laag zijn. Ik zou persoonlijk toch even naar m'n arts bellen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
huisarts bellen idd |
Citaat:
miss wel een hele gram *maarja dat is ook niet zo moelijk als je ongeveer 2 ram zout op je ie doet :P* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zit nou t haar op je tanden goed in model?:o
verder: STOMMERD. dokter toe:) |
Citaat:
Als dat in die gel had gezeten had ie dat wel geproeft ;) |
Citaat:
en met 2 gram zou leg ik mezelf echt niet om vooral niet als je in de zomer in frankrijk werkt want dan heb je die 2 gram echt wel nodig + lots of water maar dat terzeide, ook net ff opgezocht maximale gezonde dosis = 9 gram, dus zo gek is het niet als je 2 gram zout op je ei gooit maar ik kan nog niet rijmen dat ik met 2 gram dicht tegen de 80 gram aanzit :confused: |
Citaat:
T is niet echt relevant voor wat je moet doen - naar de dokter gaan, maar daar ben je nu toch al te laat mee - maar ik zou ook eens even goed navragen aan degene die die hash bij zich had of t wel echt alléén hash was... |
Citaat:
OT: Ik zou wel ff naar de doc gaan, gewoon voor de zekerheid. En niet meer zoveel blowen, alleen kwaliteit-hasj! :p |
Jij bent echt een leipo :p
|
Ik heb gewoon 5 minuten zitten lachen :D (y)
|
Leipo al dood? :)
|
kotsen is de oplossing (y)
|
Citaat:
|
nep!
van hash doe je niet dat soort dingen |
Citaat:
Jij/ik; Ik hebbuiten gelopen help me aaah :rolleyes: |
Citaat:
|
Klinkt nogal ongeloofwaardig. Van hasj doe je dergelijke dingen niet. In ieder geval niet zonder dat je volledig bewust bent van wat je doet.
Van hasj ga je niet trippen, het is niet hallucinant. |
OMFG en jullie geloven deze shit. Whahahahahahaha :D.
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zit dus helemaal niet per se "voornamelijk water" in je gel. :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05. |