![]() |
[tk] Dvd's: films & series
Na lang twijfelen gaat een deel van mijn dvdcollectie de deur uit.
Alle dvds zijn uiteraard origineel, in de standaard uitvoering tenzij anders vermeld. Alle niet-nederlandse films hebben iig Nederlandse ondertiteling. Alles in goede staat. Films: Alzheimer, De Zaak American Pie 2 American Pie The Wedding Analyze That Analyze This Artificial Intelligence Bad Girls Boy Meets Girl Stories Bridget Joness Diary Charlies Angels Full Throttle Costa! Coyote Ugly Disappearing Acts Erin Brockovich Evolution (normale hoes + kartonnen hoes) Fight Club Final Destination Gothika Ik Ook Van Jou Interview Italian Job, The King Arthur Mindhunters Mona Lisa Smile Pay It Forward Poltergeist Save The Last Dance Scary Movie 1 (eventueel in box met deel 2) Scary Movie 2 (eventueel in box met deel 1) Scream 1 Seven Years In Tibet Stille Nacht Whos Your Daddy? Wild Things dvdboxen/series Buffy The Vampire Slayer Seizoen 1 Buffy The Vampire Slayer Spike (4 favoriete afleveringen van de acteur) Costa! seizoen 1 aflevering 1-10 (3 normale hoezen in kartonnen box) Costa! seizoen 2 aflevering 1-12 (3 normale doosjes in kartonnen box) Costa! Seizoen 3 aflevering 9, 10, 11 Shin Chan Problemen Op School Shin Chan Verliefd ________________________________________________ Verzendkosten zijn voor losse films 1.17 Als je foto's wil of meer info ofzo dan hoor ik het wel.. Ik had een prijs van 10 per dvd in m'n hoofd (excl.), voor de losse films, boxen weet ik zo even niet. Bieden staat uiteraard vrij. * = gereserveerd, nog niet verkocht |
Tering, wat doe jij met zoveel originele dvd's :eek:
|
Hoeveel wil je hebben voor:
Scarface American History X American Pie ; The Wedding |
En wat wil je hebben voor the Butterfly effect en Amelie?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oke :)
bieden kan evt he :p |
italian job + lost in translation
10 euro |
Citaat:
|
Citaat:
Overigens jammer dat je die collectie weg doet, er zitten een paar fraaie exemplaren bij. |
10 euro excl verzend voor kill bill 1 en 2 ? :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar iig Lost in translation + italian job voor 12.50 incl. |
Citaat:
37.50 incl niet, verzendkosten is 2 en 35.50 voor die 5 is me te weinig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor 10 wil ik Amelie en Lost in translation wel van je overnemen.
|
scarface wil ik wel voor 10 ex
|
Citaat:
Scarface 12,99, The Wedding 6,99, American History X 6,99 = 27 euro helemaal nieuw, en dan vraag jij er 30 voor :roll |
Citaat:
pm je zo (y) |
Citaat:
|
Citaat:
fernando torres; ik heb rambo een pm gestuurd over scarface, voordat ik zag dat je nog gereageerd had. Als ik geen reactie terug krijg van hem, dan 20 voor die drie? |
Ik wil Lost in Translation en elephant . 15 euro .
|
hoeveel voor de complete shoebox van Sex and the City?
En ik wil 50 first dates en Elephant wel aub :) *edit Hans Teeuwen - Met een breierdeck wil ik ook wel. hoeveel wat waarvoor waarom enzo? |
Citaat:
Heb je dan nog interesse? 50 first dates is nieuw 14.95 (frs), 10 incl? Elephant wil testout.com ook, even afwachten wat ze doet... :) |
Citaat:
verzendkosten zijn 1.17 x 2 |
Citaat:
10 euro voor 50 first dates is goed ja, en hoeveel vraag je voor de 6 losse delen voor sex and the city dan(alle delen samen)? Zitten die wel gewoon in zo'n kartonnen hoesje zeg maar? :p en ik woon in Eindhoven, weet niet of je dat makkelijker vind dan vesturen? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weeg ze straks even en dan hoor je het (y) pm even naar welk adres je het wil hebben? |
Citaat:
zie nu je edit van vorige post pas, hans teeuwen// met een breierdeck. Die is 19.99 nieuw, 10 euro? Die sex and the city delen zijn bij frs bij elkaar 119.95 (in 1 koop), 60 euro? Eindhoven is idd wel makkelijker denk ik, waar ergens? :) |
voor 10 euro en dan per dvd?
maar goed. Ik wil freaky friday, king arthur, along came polly ,Shouf Shouf Habibi! en creul intentions? is dat met sarah michelle gellar en ryan philipi ofzoiets? ik bied er 20 euro voor |
Citaat:
Uhm wat zeg je vannnnn 70 euro voor alles? Aangezien jij de shoebox er ook niet bij hebt, die los 15 euro kost (ff pingelen :p ) |
Citaat:
Is goed (y):) |
Citaat:
|
Citaat:
20 voor cruel intentions (inderdaad met Ryan Phillipe en Sarah Michelle Gellar), freaky friday, king arthur, along came polly ,Shouf Shouf Habibi bij elkaar bedoel je? :| Dat is wat weinig :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dan zal ik mijn spaarrekening maar es plunderen daarvoor :p Zijn de dvd's wel onbeschadigd enzo? (zal wel hoor, maar vraag het toch even :o ) En station Eindhoven is misschien voor ons beide het makkelijkst of niet? Dan pm-en we maar voor verdere details, dan blijft het topic overzichtelijk ;) |
Citaat:
Ik heb net gekeken, de dvd's zelf zijn natuurlijk helemaal goed, niks mis mee. Alleen zie je op de hoesjes hier en daar wat gebruikskrasjes (op 2 van de 6). Niks dramatisch, maar ik zeg het vantevoren maar even :| & station eindhoven is voor mij iig wel het makkelijkste denk ik zo :) (y) |
Citaat:
|
Hallo,
10 Euro voor Mulholland drive. Is die vrij? |
Citaat:
|
Citaat:
|
zie pm . ik wil mulholland drive , pista :bloos: en swimming pool nog hebben .
|
Citaat:
|
Citaat:
(nou ja het is overgemaakt) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |