![]() |
Sex met beste vriendin; slim of niet slim ?
Hey mensen,
Ik zit met het volgende; Ik heb al een tijd een hele hechte vriendschap met een meisje en we rekenen elkaar als elkaars beste vrienden. Een kleine twee jaar geleden hebben we even iets met elkaar gehad maar dat heeft nooit doorgezet om verschillende redenen. We hebben wel een paar keer gezoend, maar wilden toen onze vriendschap zo houden als dat ie was, en daar hebben we ook nooit ruzie of problemen om gehad. Maar zoals gezegd hebben we wel een hele hechte en diepe vriendschap opgebouwd en daar zijn we beiden heel blij mee natuurlijk. Zij zit op dit moment een jaar in het buitenland en ik ga binnenkort een week bij haar op bezoek. Na die week ga ik al snel verhuizen naar Engeland en zullen we elkaar helemaal veel minder gaan zien natuurlijk. Maar goed; de laatste tijd praten we steeds meer over sex via MSN en hoewel we dat vroeger ook zovaak deden, gaat het nu vaker over sex MET elkaar ipv dingen die we met anderen uitspookten. Het hangt zeg maar in de lucht, maar ik zit nog wel met aan aantal dingen. hoewel ik graag met haar naar bed zou willen, omdat ik echt van dr hou en er ook zeker mooi en aantrekkelijk vind; ik besef wel dat sex ook veel dingen kapot kan maken. Je hoort zovaak verhalen over goede man/vrouw vriendschappen die kapot gaan doordat ze met elkaar naar bed zijn geweest, en die twijfel speelt ook bij haar natuurlijk. Het maakt dingen ingewikkelder en laat misschien gevoelens naar boven komen, die een open en leuke vriendschap in de weg kunnen gaan staan (oa jaloezïe) Maar aan de andere kant weet ik dat ik haar daarna veel minder ga zien en eventuele verliefdheid (mocht die opeens weer op komen borrelen) makkelijk ontlopen kan worden. Wat het voor mij persoonlijk nog lastiger maakt is het feit dat ik nog maagd ben, en dus niet helemaal weet wat ik kan verwachten (wel andere sexuele ervaringen btw, en zij is geen maagd meer). Dus mijn vraag; Denk jij dat het mogelijk is om met elkaar naar bed te gaan als beste vrienden, zonder dat je daarmee je goede vriendschap op het spel zet ? Ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is, en dat er mensen zijn die iets soortgelijks hebben meegemaakt en me kunnen vertellen hoe t bij hun verlopen is. |
In principe zou het moeten kunnen, zeker met het feit in het vooruitzicht dat jullie elkaar binnenkort toch amper meer gaan zien. Dan zou je het dus kunnen doen als een mooie afsluiting van jullie tijd samen en daarna beiden jullie eigen weg gaan.
Maar daar moeten jullie dan wel hetzelfde over denken. Als een van beiden naderhand toch gevoelens krijgt of stiekem nu al heeft, is het natuurlijk wat riskanter om te doen, omdat je niet weet wat voor uitwerking het dan op jullie gaat hebben. Dus zorg wel dat je er beiden op dezelfde manier tegenaan kijkt en dat je goed van jezelf weet wat het voor je betekend. Voor de rest zou ik gewoon kijken hoe het gaat lopen als jullie samen zijn. Is die spanning er inderdaad en hangt het zo duidelijk in de lucht, dan gebeurt het toch wel. En als de sfeer er niet naar is, dan blijkbaar niet en laten jullie het lekker voor wat het is :) |
Denk nou zelf eens, zij is méér voor jou dan enkel een vriendin. Punt 1, je moet weten dat echte vriendschap tss man en vrouw niet bestaat, er spelen altijd (sexuele) gevoelens mee, vroeg of laat.
Punt 2, waarom zou de vriendschap tussen jullie tenietgaan als jullie beiden toegeven aan jullie sexuele gevoelens. Ga ervoor, volg je gevoel anders krijg je er nog spijt van. En als jullie elkaar toch minder zullen zien, dan heb je tenminste een mooi moment samen gehad. |
Zij geeft te kennen dat ze ook wel wil, dus waarom zou je het niet doen? Het kan een heel mooi moment zijn voor jullie beiden!
|
Citaat:
En sexuele gevoelens zijn er altijd ook wel geweest tussen ons, we hebben niet voor niks een paar keer gezoend, maar ik/we heb(ben) dat altijd gewoon weggedrukt omdat een relatie op dit moment echt niet zou kunnen werken tussen ons, en we blij waren met hoe het ging. Maar nu het dus op het punt staat om allemaal te veranderen door mn verhuizing naar Engeland, Lijkt het me idd wel bijzonder en leuk om met elkaar naar bed te gaan.. twijfel twijfel ! |
Nou ja, als je de vriendschap over 5 jaar nog wilt hebben dan moet je het niet doen. Heb je liever een wip, dan moet je ervoor gaan. Persoonlijk zou ik voor de wip gaan. :)
|
Citaat:
|
OK, er is dus een mooi, aantrekkelijk meisje waar je *heel* close bevriend mee bent en waar je *echt* van houdt, die je de kans geeft om sex met haar te hebben, zodat je ontmaagd zult worden door iemand waarbij je je 100% op je gemak kunt voelen...
...en jij twijfelt. Juist ja. :| |
Citaat:
|
Waarom zou je niet allebei kunnen hebben
Tzal iig enorm leuk zijn denk ik zo |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar idd, als er een goede sfeer is en jullie weten van elkaar hoe jullie er over denken, waarom het tegenhouden. Zolang je maar van elkaar weet waar jullie staan ten opzichte van elkaar, dat is het belangrijkste |
Doe het niet, het levert alleen maar gezeik op.
|
Citaat:
|
Citaat:
Stil Die jongen moet van bil! |
Citaat:
|
Citaat:
Maar genoeg gezeur, gaan met de banaan, jongen. |
niet lullen maar doen
je krijgt er echt spijt van als je het niet doet, en wat verlies je ermee? je bent zodirect toch lang weg.. k sluit me verder aan bij de rest |
Ok ok ok de boodschap is duidelijk.. sjeez :D Ik laat nog wel weten hoe t afloopt..
@Mephostophilis: Ik ben ook niet van plan om er een relatie van te maken. We gaan die week gewoon met elkaar naar bed en dan gaan we wat mij betreft vrolijk verder zoals we bezig waren voor de sex.... |
Citaat:
sorry voor mijn nutteloze bijdrage:o |
Ik zou het niet doen, maar wie ben ik? Inderdaad, eoa mede-forumgebruikster. Wat jij doet, moet je zelf weten. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: als je toch zo desperate bent. |
Citaat:
|
Citaat:
zegt er een wat Citaat:
|
Neuk d'r (y)
Als je een beetje goede vrienden bent en elkaar kent kan dat geen kwaad. |
Maar natuurlijk ben ik het wel met nare man eens
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb het wel gedaan..
ik voelde ook meer voor hem, daarom wilde ik het persé.. maar daarvoor waren we goede vrienden dat is nu over.. het irritante ervan is dat de vriendschap wel verpest wordt.. ik weet niet of je dat er voor over hebt, ik had het er wél voor over, en ik zou het zo weer overdoen denk ik. ik ben achteraf blij dat ik het gedaan heb, ik heb er een mooie herrinnering aan. maar het is maar net of je je vriendschap er voor over hebt. (of jullie komen er hierdoor achter dat jullie méér van elkaar willen dan alleen vriendschap ;) ) |
Citaat:
|
De beste en meest stabiele relaties hebben hechte vriendschap als basis. Maar als het begint als sex en verliefdheid blijft het vaak ook daarbij. Als dan de vlinders weg zijn, is er namelijk niets meer over.
|
Wat overigens niet wil zeggen, dat tijdens 'sex en verliefdheid' geen vriendschap kan groeien :)
|
En wat niet wil zeggen dat als de seks en verliefdheid weg is, de vriendschap overblijft. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
wat beweer jij nou, mannen zijn net mijn trouwste vrienden (had je nu gezegd 'paranoide tov vrouwen', dan had ik je nog kunnen gelijk geven) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou het niet doen. Ondanks dat al die mannen hier zeggen dat je het wel moet doen. Het loopt gewoon niet goed af. Believe me. |
Citaat:
Die twee dingen gaan bij mij toch vaak samen. Als ik iemand aantrekkelijk genoeg vind om mee te zoenen, zou ik er ook best mee naar bed willen. Als ik me niet voor kan stellen met iemand naar bed te willen omdat ik hem simpelweg niet op die manier zie, lijkt het me ook niet dat ik hem zou willen zoenen. |
jeetje niet zo sentimeel hoor, ben jij nou een vent? gewoon neuken die handel(y)
|
Ik wil alleen een waarschuwing geven:
Heel veel mensen hebben hele hoge verwachtingen van hun eerste keer. Voor jou komt daar nog een keer extra hoge verwachtingen bij doordat het zo'n goede vriendin is, doordat je die vriendschap riskeert en omdat je het zelf ziet als een soort sluiting van het contact. Al die verwachtingen maaken zenuwachtig en in de praktijk maakt dat de seks niet echt beter. Dus het gevoel en genot zou best wel eens tegen kunnen vallen. De intimiteit denk ik daarentegen niet. Denk daar maar aan voordat jullie je besluit nemen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
lijkt me niks
1 keer seks met je beste vriendin? en dan nog de eerste keer ook? en daarna verder gaan zoals vroeger? |
als jullie al wat meer gewend zijn qua sex is er geen probleem.
Moet je er alleen wel voor zorgen dat je niet verliefd gaat voelen, wat misschien toch eigenlijk wel de magie is van echte sex. (moet ik nodig zeggen, maarja, ik ben een man, wij zijn zwak :bloos: ) goed geheim houden, ook essentieel en niet eenmalig, dat zou me vreemd lijken Dan kun je het steeds over "dat" en "toen" hebben..... :s |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59. |