![]() |
Help me, pls.. Scientology
Hey iedereen,
Ik ben een meisje van 20 jaar, studeer aan de Hogeschool van Antwerpen, sociaal werk.. Nu moet ik voor men examen (sociale agogiek) een taak maken in groepsverband.. Het gaat dus over scientology.. Maar op internet vind ik er niks van, en de meeste willen me op zo'n forum niet helpen.. Dussss ik moet nog één vraag opgelost krijgen: ALGEMENE THEORIE Wat zijn de algemeen theoretische aspecten van deze maatschappelijke veranderkracht ? a. Definitie groepering Deze maatschappelijke veranderkracht kun je typeren als... b. Kernbegrippen Voor deze maatschappelijke veranderkracht zijn kenmerkende begrippen... c. Typering maatschappelijke veranderkracht De maatschappelijke veranderkracht kan als volgt worden omschreven... d. Kenmerken Specifieke aspecten van deze maatschappelijke veranderkracht zijn.. Dus als er iemand mij zo snel mogelijk zou willen helpen?! Alvast bedankt, xxxx.. |
|
Ik heb da al constant gedaan, en kvind niks!! Djeezes, niemand da wilt helpen, amai wa vor ne wereld is da na seg!!
|
Hou je Vlaams voor je, wil je :nono:
|
Waarom??
|
Citaat:
Tja, dan moet je of langs de opticien of de computerwinkel om je beeldscherm te laten fixen, ik kan weinig anders meer doen. |
Die beantwoorden mijn vragen ni he..
|
Tenzij ik me heel erg vergis is het punt van een Hogeschool ook dat je dat zelf doet aan de hand van informatie. :D
|
Kzen ondertss al een week bezig! En op een al op een ander forum geregistreerd.. Dussss ne nee hebt ge, ne ja kunt ge krijgen.. Maar ge hebt zo van die mensen, die andere mensen ni willen helpen.. Wel spijtig, maar ja.. :o
|
Ik denk dat het internet vast vol staat met artikelen over scientology, die dien je dan te lezen om daar zelf de vereiste informatie uit te trekken. Het ligt niet in snelkookvorm klaar wsl. maar je kan uit een aantal teksten over scientology toch wel opmaken wat de antwoorden op je vragen dienen te zijn? OF ligt het probleem dat je niet begrijpt wat er gevraagd wordt?
|
Citaat:
Vlaams is zo een jolige taal. :) |
Seg ge moet me ni behandelen als iets lomp ze.. En nee, ik vind er niks van op internet, het gaat allemaal over da drugs gedoe, historie enzovoort, maar da beantwoordt men vraag dus ni.. Maja, zallet wel vinden zeker..
|
Misschien dat je op http://www.xenu.net/ het antwoord kan vinden. Ik kan je jammer genoeg niet verder helpen op dit moment, aangezien ik de vraag even niet snap (en dan vooral het begrip 'maatschappelijke veranderkracht'), maar dat ligt aan mij.
Succes :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33. |