![]() |
[foto] oog (+ een vraagje)
http://i19.photobucket.com/albums/b1...a1984/oog6.jpg
Ik heb een foto gemaakt van mijn oog met een webcam (heb nog geen digitale, had al mn geld aan een spiegelreflex uitgegeven vandaar)...maargoed binnenkort ga ik dus een digitale kopen, hopelijk...ik wil dan foto's gaan bewerken...kan ik een mooi programma'tje via internet downloaden of moet ik dan toch echt met photoshop gaan werken (en hoe kom ik daar goedkoop aan)? en wat vinden jullie van deze foto;) p.s ow ik zie dat hij minder mooi is dan op de computer zelf...:s |
Citaat:
|
|
Ik vind paint shop pro wel iets voor jou.
Wat de foto betreft, uitmuntende compositie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
deze foto was te verwachten met zo'n nick (y)
|
Mooi oog, maar verder..
|
Heel mooi oog (y)
Mooi kleurgebruik (y) |
Pixelheid de gekste..
|
tip : gebruik je spiegelreflex
|
Citaat:
over de foto: dit soort troep kennen we onderhand wel. |
Citaat:
|
Citaat:
Kijk maar: Corel Paint Shop Pro Studio NL €28.50 (y) :cool: |
Citaat:
|
Ja pixel slijtage, je weet toch.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je fotows trekt slaag ze op in RAW of TIFF
dan voorkom je pixelslijtage. De foto is zo'n slechte kwaliteit... en zoals eerder iemand al vermelde, je had veeeeeeeeel beter op je spiegelreflex getrokke en je rolletje late digitalisere in een labo (fotozaak) of thuis je negatief inscanne als je de nodige programma's en hardware hebt. over de foto zelf... fel overbelicht?? (high-key???? poging :confused: ?) is dat geflitst trouwens? kvindem niet zo bijzonder :bloos: |
waarom up je dit topic in hemelsnaam puur om even te zeggen wat al 20 keer gezegd is :rolleyes:
|
Citaat:
|
sjah nu krijg je klappen :)
|
Citaat:
@ ts, ik doe hem nu dicht, als je wil kan hij evt wel weer open. (of in het simple art topic) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33. |