![]() |
Waar denk jij aan bij 't woord kantine?
:)
|
de kantine van mijn schoolgebouw in de 1e
|
Een stinkend zaaltje met kauwgom op de vloer en onflatterende tl-verlichting.
|
Kankertopics
|
Een grote zaal met tafels met etende mensen :)
Waar slaat dit topic op eigenlijk? |
Aan Ruud Heus en Uli van Gobbel.
|
Citaat:
|
Een zeer ongezellige ruimte waar je toevallig koffie kunt drinken, of misschien zelfs wel iets anders. Maar daar heb je toch nooit zin in.
|
Aan bitterballen. :)
|
De kantine van mijn middelbare school
|
Voetbalkantine van Olympia '28
|
Citaat:
|
Saucijzenbroodjes.
|
een grote ruimte die bedolven is onder plastic zakjes en etensresten en volzit met schreeuwende en met-dingen-gooiende kinderen :(
|
eten
|
korfbal kantine...
en bij 'de kantine' denk ik meteen aan hier :cool: |
Citaat:
|
ongeveer tegelijkertijd aan de kantine van mijn middelbare school en aan dit deelforum. Kort daarna aan de kantine van de faculteit.
|
Aan een stinkhok op zolder, waar mensen ooit eten konden kopen, maar die na het vinden van asbest gesloten is om nooit meer geopend te worden.
Ohja en een plek waar allemaal rare hoedjes liggen enzo, <33 |
Aan mn oude school waar de tosti's 50 cent waren, het blauw-geel lelijk was, de kantinedame je korting gaf als je vaste klant was en de thee/koffie/soep/chocomel machine waar het niet uit maakte welke van de 4 je koos, het smaakte toch naar elkaar.
Helaas *snik* die kantine ligt nu in puin, ook een van de oudste gymnasia in Nederland moet aan nieuwbouw ten onder gaan. |
Lekkere soepjes en kaassoufflés
|
Aan bruggers die elkaar bekolen met snoep.
|
Citaat:
|
Aan een geel forum.
|
Bruggertjes die van die domme kaartspelletjes doen, en elkaar de kop er voor inrammen ( zie ik nog wel eens vaker gebeuren :D )
|
kantine van tennis en voetbal
|
Bep, achter de balie in de Bepstee. stokbroodjes, dartbord, zachte banken, muziek, keet, gezelligheid, Werenfridus.
oh, en broodjes kaas die overal rondhingen:o |
forum
|
Citaat:
|
hasseltboy en tra.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
forum
:s |
De kantine in de sporthal.
|
Een kantine is en blijft voor mij het (verkrotte) bijgebouw bij een voetbalplein, waar sporter, supporters en zatlappen voor, tijdens en na het voetballen pinten pakken en boterhammen eten.
|
Ik zie een heel ranzige plek, waar die gore klotebruggers met open muilen de goorste kankerboterhammen opvreten die er bestaan, terwijl ze spugend zitten te krijsen als een ander tyfusbrugger hen hysterisch tegen hun ongewassen achterhoofd trapt.
|
Hordes schreeuwende kutkinderen die eten naar elkaar smijten als de veredelde apen die ze zijn.
|
s.com
|
Aan de kantine van het gebouw waar ik op zat toen ik in 3/4/5 havo zat.
|
School, Bepstee, broodje kaas, kutmuziek;)
|
TE zoute soep :p
|
Aan het forum. Nooit een kantine op school gehad.
|
Aan de kantine van de voetbalvereniging hier op het dorp.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een vage donkere ruimte met een bar met vage dingen als chips... :eek:
|
En niet te vergeten van die plastic stoelen die zo kut zitten.
|
Idd, chips staat echt vast op een in mijn vage dingen lijstje.
|
Plek waar het altijd net te rumoerig is, waar overal kruimels liggen en waar t op zn tijd best gezellig kan zijn:o
|
Zo'n suffe kantine in een of andere fabriek.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25. |