![]() |
Nog een Municipal Waste show - Roosendaal
Eindhoven kwam mij niet super uit omdat ik ook naar een show in Nijmegen wilde dus hier mijn oplossing een dag later en ook in het mooie brabant.
http://members.home.nl/r.verdonschot/iftk10.jpg 14:30 – 14:50 Dark Intentions 15:05 – 15:25 The Unborn 15:40 – 16:05 On Fire 16:20 – 16:45 Human Demise 17:00 – 17:25 Milkman 17:40 – 18:10 Zero Mentality 18:25 – 18:55 Omission 19:00 – 19:45 The Butcher 20:00 – 20:45 Violation Of Trust 21:15 – +/-22:00 Municipal Waste Voor wie wil reserveren: stuur een mail met je voor en achternaam en het aantal gewenste reserveringen (max 5 per persoon!) naar inforthekill[a]home.nl (Dit e-mailadres wordt alleen gebruikt voor reserveringen!) Bevestiging volgt binnen 48 uur na ontvangst mail. Reserveren kan tot en met 3 november 2005. First come first served. Reserveringen dienen VOOR 17:30 te worden afgehaald! |
roosendaal bestaat niet :o
|
Wat dan? Rozendaal? Dumbass..
|
tja al die bands die ik niet wil zien vind ik ook een beetje vervelend maar ik denk dat ik dan half 6 kaartjes ophaal dan even ga eten en dan the butcher, omission en mw kijken..
is violent of trust leuk? |
Dan zou ik toch naar Eindhoven gaan.
|
Citaat:
|
VOT doet hun jaarlijkse reunie. Eurocore. Megakut als je t mij vraagt....
|
vot is cool, maar die reunie shows komen me neus uit
overigens ook een Municipal Waste overkill |
Na 2 shows?
|
Wat een lange sets trouwens..
|
ja anders krijgen de gitaristen en drummers kramp.
|
hm, roosendaal is naast de deur.
dus misschien aanwezig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien aanwezig
|
Citaat:
|
boeie, als je er vaak geweest bent moet je toch weten dat het roosendaal is ?
|
en dat je er zo ver mogelijk vandaan moet blijven(y)!
|
Job, David en Derek; ga in een muddy topic bekvechten, het gaat hier om The Waste en dat is 100x belangrijker of het Rozendaal, Rosendael, Roosendaal of Roozendaal is.
ik ben denk ik wel present, hoe hard zijn the waste, milkman, omission en on fire \m/ hoe kk lelijk is die flyer trouwens (y) |
"The Waste".. Hoe groepie achtig kan je zijn..
|
Wat een onzin.
|
Ze heten Municipal Waste of afgekort MW omdat hier toch iedereen weet waar het over gaat.
The Waste is een compleet andere band (amerikaans grunge bandje) en t is gay om MW af te korten naar The Waste. |
Citaat:
maar roosendaal! kom op:(. |
Amerikaanse grunge bandjes zijn niet interessant. Net als jouw geblaat.
Ben je in het echt ook zo'n poserige zeikerd of is dit gewoon je internetpersoonlijkheid? |
Citaat:
Kortzichtig ben je wel. Of ik een poserige zeikerd ben? Poserig niet, daar ben jij al voor, een zeikerd zo nu en dan wel. |
Hap hap hap sukkeltje.
|
Ik hoop zo graag dat je dat een keer in t echt tegen me zegt :)
|
Citaat:
ik vergeef het je omdat je present bent Derek (y) en pruttelpot, wat ben je toch weer de e-thug aan het uithangen. |
Citaat:
|
ach,
het maakt niet uit, ik hang slechts graag, de e-thug uit (uh-uh) |
E-Thug. Staat volgend jaar in de van Dale.
|
vet! als er gevochten wordt kom ik ook!
|
Citaat:
|
hou eens op met zo zeuren, laat mensen die band noemen zoals ze willen het gaat toch om de band..
|
Citaat:
En dat iedereen niet zo moet mauwen en gewoon daarheen moet gaan! Reserveer die kaarten en off you go! Vooral als het zo dicht in de buurt is. MUNICIPAL WASTE!! |
Ik snap nog steeds de heisa rond MW niet, het is toch gewoon snelle ouwe thrashmetal maar dan zonder de gave zang? Nouja, live schijnt het wel veel gaver te zijn dan op plaat.
Ik ben net naar Mamma Mia geweest! |
Citaat:
|
Misschien even een kijkje nemen. Al vind ik The Music Temple maar een baggertent.
|
laatste up
scoot! |
Citaat:
|
present! wordt een vet weekend met maar liefst 2 maal MW!
|
Citaat:
|
nah deze ga ik dus inruilen voor toch maar die eindhoven show, ondanks dat deze lineup leuker is.. er moet ook geld verdient worden :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47. |