![]() |
Nieuwe Korn!
Hey mensen,
yeah eindelijk komt Korn met het nieuwe album!!! De geruchten gaan zelfs dat ze 25 oktbober in Nederland zijn!!!! (Weet iemand waar en hoe laat precies?) |
met of zonder backstage gitarist?
|
Citaat:
|
crosspost met 20andere fora?
|
Godverdomme kunnen die niet doodgaan?
|
Ook mijn enthousiasme is nauwelijks te bedwingen (y)
|
Bestaat Korn nog? :eek:
|
nee he niet korn
|
ga maar lekker credits sparen voor je korn streetteam, als je genoeg dingen onderspamt krijg je misschien wel een sticker :o
|
Hmm heb ze op lowlands nog een kleine kans gegeven (er speelde toen geloof ik toch niks leuks) en dat was ook 10x bagger.
|
Die gasten moeten echt stoppen.
|
Is dat niet iets van vroeger?
|
zz
|
streetteaaaaaaam (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zie het probleem van de backstage gitarist niet zo, zij wilden het op deze manier oplossen en hebben dat netjes van te voren aangegeven.
Zo, en nou is't klaer. |
idd,, mensen willen altijd wat te zeiken hebben, en dit vind ik vergezocht. Korn heeft aangegeven met backstagegitaristen te spelen om de sound te verbeteren, dus niet verbaast zijn..
|
Verbaasd niet, LAME is het wel en niet zo'n beetje ook. De tering.
|
Citaat:
Verder wekt het nieuwe album niet echt mijn interesse, al zal ik vast wel wat nummertjes down willen loaden om te kijken. Het blijft een band met nostalgische waarde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
koRn!!!1
al 3x gezien geloof ik maar als het niet te duur is wel weer aanwezig, for old times sake zullen we maar zeggen (y) lekker rustig, een concert waar een keer geen forummers rondhangen ;) |
Citaat:
|
Hmmnee, de tijd waarin ik Korn te gek vond is nu wel erg voorbij. En ik denk dat ze er niet op vooruit zijn gegaan sinds hoe-heet-die-goochem-ookalweer er uit is gestapt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Moet ik nu gaan juichen? :p
|
Yes echt wel vet DOPE hahahaaha gaan ze ook nog de slayer cover doen? en moet hij inderdaad na ieder nummer aan het zuurstof?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zuurstof, iemand? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
korn is kut geworden net zoals soad en metallica.
|
Citaat:
|
Toen ik de titel van dit topic las, dacht ik dat er een nieuwe band Korn was. Dus Korn met nieuwe leden. :(
|
Ja als ze iedereen eruit kicken en dan opnieuw beginnen dan wordt het misschien nog iets
|
Yep Korn is in Nederland.
En persoonlijk vind ik Korn niks meer, MAAR ik ben wel ooit een website begonnen toen ik 15 was, en die bestaat nog steeds EN.. Munky zal dinsdag een half uur op het forum vragen beantwoorden van fans, check www.areuready.nl, meer info coming soon Dat vond ik toch wel ff stiekem gaaf (y) |
korn is echt saai live (n)
|
Ziet er iemand op een nieuwe Korn te wachten?
|
Nee!
|
Korn zelf blijkbaar :(
|
Citaat:
Korn heeft mij nooit kunnen boeien. Ik heb ze 2 keer live gezien, en op een paar lekkere riffjes na en wat leuk op mekaar ingespeelde muziek is het een aanfluiting. Ze hebben (hadden) wel style, maar dat zo'n band wereldberoemd is geworden... :confused: |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:00. |