![]() |
Wie was de lekkerste die je vandaag zag?
ik heb alleen nog maar oude mensen gezien vandaag, dus nog niemand eigenlijk. (n)
|
de croissantjes die het bakkertje op de hoek vers voor me gebakken had :)
|
:rolleyes:
|
haha
|
ik heb niks of niemand gezien vandaag.
|
Ik was in het winkelcentrum in A'dam Noord. Je zult begrijpen dat ik mijn ogen uit heb gekeken :)
|
Citaat:
ik was daar woensdagochtend en toen reed er een hele dikke gast op een brommer met ingezakte banden. KENKERHEET! |
een lieftallige collega/ vriendin vanme.. naam noem ik niet :D
|
een jongen die bij me in de bus zat (y)
|
Amma.
|
M'n vriendje op een foto (omdat ie op Curaçao zit) en verder alleen maar collega's en die vind ik niet lekker.
Waarschijnlijk vanavond want dan ga ik uit:) |
haligh
|
Iedereen die ik zag was lelijk.
|
backdo'
|
Mijn vriend dadelijk. :)
|
mijn poes mimi, duidelijk \m/
|
ja ook mijn vriend. hmmmmhmmm wat lekker zeg. hmmm hmmm
|
lekker wijf bij mij in de klas :eek:
|
mijn fitnes instructeur was wel redelijk lekker.
|
Chick bij de kaasboer
|
Citaat:
:+ |
Citaat:
|
Een homo met lang haar op mtv in roomraiders :o .
|
fotos van forummers :bloos:
|
ik geloof de broer van een vriendin, maar zo lekker is die helemaal niet. maar verder zag ik niemand die lekker was.
|
euhm, een jongen die in het cafe naast mij werkt :$,
Maar ik heb een vriend, maar die was heel H0t |
mijn vriend heb ik vandaag nog niet gezien, wel gehoord op de trap vanochtend, mja, ik zie hem pas vanavond weer :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
omg ik zag net iemand op station.(y)
man/jongen rond de 23 met lang zwart haar in een lage staart/vlecht..heel vaag. dat was het minder mooie aan hem. maar hij had zon mooi gaaf gezicht, en van die knalbruine ogen. en dan een versleten jeans, colbertjasje, meidensjaal, slangenleren schoenen.. ik denk dat ie homo is. maar hij had wel een mooi gezicht (y) |
Citaat:
|
Een vriend van me nichtje.
Jammer dat ik in een relatie zit |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mn huisgenote :P
|
Ik zag gister in een hip altocafe een hippe skate/xhcx/hiphop gozer met een euroshopper shirt aan
http://www.ica.se/img_archive/om_ica...uroshopper.gif Ik bedoel, hoe hard wil je het hebben? |
Citaat:
|
Ik heb geen hete mensen gezien vandaag, want ik schalkwijk lopen alleen maar enge mensen rond.
|
ik denk straks alle jongens van de selectie 8 onder de douche, verder kom ik niets tegen
|
ik ben nog niet buiten geweest.
|
er zat een mooie dude naast me in de trein van A'dam naar Apeldoorn (naja stond, NS en spitsuur (n) (n) )
|
M'n collega met d'r welgevormde jonge bibs in een kanten onderbr00kje dat nèt iets boven d'r broek uitstak...
Bah, wat lekker... |
Citaat:
|
jongen uit mn werkgroep
echt die gast > 3000 x :eek: |
ik keek vanmorgen in de spiegel :o
|
Was weer binnen vandaag :p
Ontopic: Die presentator van Brainiac niet die blonde maar die bruine. :o Ben zijn naam even kwijt |
M'n tweelingzusje. Ik ga mn haar ook maar weer knippen denk ik.
|
collega vanme! (Y) :D
|
Citaat:
omg die gast is echt een sukkol. Ik vind juist die hoofdpresentator lekker(Y) daar zou ikhet best op kunnen doen. Oh en verder zag ik vandaag weer een lekkere collega. Hij was verlegen en wistr niet wat hij moest zeggen en toen zei tie ' euhh, lekker weer heh?' :D (y) |
Citaat:
die kleine gast, ook van top gear? dat is de hoofdpresentator, en die gast is gaaf |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07. |