![]() |
Quake 4
Holy crap, dit is de game die Doom 3 had moeten zijn.
Spectaculaire scenes en prachtige graphics die de Doom3 engine tot zn recht laten komen. Puur op performance en graphs moet ik deze game moet ik ook ver boven FEAR stellen. De animaties zijn soepel en de voices goed, verder niets nieuws onder de zon, maar lekker knallen met een hoop eyecandy is nooit weg. Speelt en discussieert.! |
ben nog bezig met downen
dit spel krijgt op GS een 8 en fear een 9.1 :( |
Vind ik eerlijk gezegt ook wel rechtvaardig, fear is toch iets meer dan een standaard shooter, vooral de AI is erg goed en de sfeer is erg sterk.
Quake is gewoon knallen met mooie graphics, niets mis mee maar een game als Fear heeft ook mijn voorkeur. |
Hoe is het met 8xFSAA en 16x AF?Eventueel HDR of andere meuk?
Laat dus eens wat screens zien, ik heb hem op 93% |
Man ik ben al blij dat ik em op medium kan draaien op mn systeem, als ik al die zooi aangooi ontploft de hele bende dalijk :P
|
Tja ben nu bezig met AOE 3 , dadelijk F.E.A.R spelen, en dan ook nog ff Quake 4 gauw ertussen doorheen gooien.
pff :P |
Wat hebben we het toch moeilijk he :D
|
r0x0r
Benieuwd of dit wat is :) |
Quake lijkt me niks, en ik haat het om spellen op low te moeten draaien, Doom ging nog op medium maar dat zal hier wel moeilijk worden denk ik zo :p .
|
Citaat:
|
gespeeld. Draait alleen prut, dit is mijn systeem.
P4 2.4 ghz 1536 mb PC3200 GeForce 5600 FX (128 mb) Ben dus nu hard bezig om het allemaal over te clocken. hahaha :D Mark :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
unrart, instalt en speelt hem zo ...:D |
Volgens mij speelt de MP net zoals Q3. En ik denk dat de MP wel lekker speelt.
Weet iemand of je bots kunt toevoegen aan een lan? |
ik wil em zeker wel spelen lijkt me kk geil. en ben ook al aan fear begonnen, dus mooi om ze ff te vergelijken :)
|
Ben benieuwd. Is er geen demo?
|
Citaat:
|
Super vette game en hij draait zo soepel...
Met 4x FSAA. Doom met meer actie, veel leuker!!! |
quake<3
|
Citaat:
Ontopic: speelt beter dan Q3, alleen vind ik de graphics zwaar tegenvallen. Niet echt veel mooier dan Q3 en die Stroggs zijn ronduit lelijk. |
Niet echt veel mooier dan Quake III?Dus fucking wel hoor?
Doom III maar dan met meer actie en iets lichter. Draait ook stukken beter dan Doom III, al vind ik F.E.A.R weer 10x beter, zo eng.... :o Maja ter vergelijking dan maar: http://www.forest.impress.co.jp/arti...cpu_quake3.jpg http://img.zol.com.cn/article/2/948/liJtlJ8YS9DPU.jpg http://image.com.com/gamespot/images..._screen012.jpg Tja als je geen fatsoenlijke 3d kaart heb, hebt je ook geen mooie graphics, computers zijn dus kut en nog eens kut :P. Maja, heb zelf maar een mid range systeempje, kan dus nog mooier, c.q met FSAA 16x maar dan heb ik iets van 2 fps of zo. Zelf vind ik met die team leden wel leuk. |
Citaat:
|
Hoe vet is het als je:
Spoiler
|
De single player ben ik maar mee gestopt, wat saai maar ja shooters trekken me wat dat betreft al geruime tijd niet echt meer. Maar de multi player, omg. Ben dan wel een beginner en ik sta telkens stijf onderaan maar erg verslavend vooralsnog. Draait ook goed moet ik zeggen maar had ook niet anders verwacht.
|
Quake 4 is vet. Veel beter dan Doom III. Veel sneller. Die teamleden vind ik af en toe wel wat iritant. Die houden je op, lullen te veel en ze schieten als je niets doet alle monsters voor je af :s.
|
En toen kwam ik niet meer verder...
Ik ben bij dat stukje dat je een of ander huge wapen op moet blazen. Je teamleden blijven staan en ik moet een ingang zien te vinden. Ik heb wel een 2e gang gevonden maar daar kan ik niet in omdat er kisten voor staan en daar kan ik niet overheen (ook niet gebukt). En een andere weg kon ik niet vinden. |
je moet gewoon bij de ingang waar je teammates staan te wachten wat dozen beklimmen, en dan over t 'dak' een gat inpleuren wat killen en deur open maken.
(y) ben zelf nu al best wel ver.
Spoiler
|
het eindlevel is echt mega-über-tering VET
hoe moeilijk......................shit zeg!! zeker de moeite om door te spelen tot het gaatje! |
Citaat:
Ik ben nu net na dat stuk waar je op dat voertuig zat en ik moet nu een of andere dude afknallen maar die heeft een schild en mijn leven is bijna op :(. Zometeen maar weer verder spelen. |
Zeer vette shit :D
Spoiler
|
Daar ben ik nu dus nog steeds :(.
Spoiler
|
Ik ben nu net hier voorbij...
Citaat:
|
Citaat:
|
Quake ziet er zeker goed uit, alleen is de actie nog steeds even traag als in Doom 3. Ligt dat aan mijn systeem of hoort dat gewoon zo? Hij loopt verder nog wel gewoon vloeiend, en als ik alles op low zet wordt het er niet sneller op. Wel lelijker :P
|
Nou, ik vond er redelijk wat actie in zitten :), maarja, op mn laptop is alles wel op low. heb bij sommige stukken wel van "Wow, op High detail zou dit echt supervet eruit zien" ;)
|
Anderhalve dag leuk.
Graphics waren wel erg goed. :) 1280x1024 op high en genieten maar. :) |
Citaat:
|
ikheb Q4 niet gespeeld, maar als het op Doom3 engine draait, moet het wel goed te spelen zijn op mijn systeempje (2,2 Ghz amd athlon 64(3500), Gforce 6600 GT (PCI-e), 1024 (2x512)). fear heb ik wel de demo gespeeld, die is iig heel cool, ik denk ook dat fear zoieso leuker is.
|
Leuk spel, maar BELACHELIJKE system reqs..... (n)
Voor iemand met een enigszins average pc is het bijv niet eens goed online te spelen, en dat is jammerlijk. |
|
Citaat:
Schaduwen uitzetten scheelt een heleboel. |
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
Singleplayer gaat dan nog echt enigszins maar de FPS zijn erg oninstabiel, online kan ik 't vergeten :D. |
een aantal lvls gespeeld, beetje een boutspel tot nog toe. alsmaar rechtdoor, links af, ventje neerknallen, doorlopen, rechtsaf, donkere kamer, ventje doodknallen, ventje vanachter dood knallen, teammember oppikken en doorlopen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat ben ik niet met je eens. de complete omgeving was ook de hele tijd hetzelfde, bout verhaaltje als excuus om te knallen. ik vond er totaal geen sfeer in zitten.
en onorthodox: nee ventje |
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk zijn er genoeg FPS games met iets meer diepgang dan alleen lopen kereltje afschieten enz enz enz (Half Life 2 de bom :D). Maar het overgrote merendeel komt daar wel op neer en daar doe je helemaal niets aan. Dat is nou eenmaal het genre. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58. |