![]() |
[MSN Messenger 3.6] Inloggen?
Ik heb een kleine vraag, weet iemand of het nog mogelijk om in te loggen met MSN Messenger 3.6? Ik heb nu 6.2 en die vind ik wel prima, want ik vind 7 en alles daarboven traumatisch. Maar mijn favoriet was altijd 3.6, maar daarmee inloggen kan niet meer. Als je inlogt moet je persé upgraden. Maar ik vroeg me af of er iemand is die weet hoe het misschien wel kan. Of kan het gewoon echt niet meer?
|
Het kan echt niet meer.
Als je een minimalistische client zoekt kun je altijd nog naar Miranda IM kijken. |
gebruik anders Windows Messenger (MSN Messenger 4.7), oudere clients kunnen nietmeer connecten omdat ze een nieuw inlog systeem (via passport site, over SSL) hebben. Enige optie zou zijn je 3.6 versie hacken, maar dat lijkt me (zeker voor een beginner) not-done
overigens dient dit in het centrale topic geplaatst te worden |
Er zijn eventueel ook wel patches om MSN7 versies te minimaliseren.
|
I (L) Gaim! Lekker minimalistisch, geen gemuts met winks, webcams, enzovoorts. Gewoon simpel. Je kunt er overigens ook mee op icq, jabber, yahoo, googletalk, maar dat is bijzaak.
|
Citaat:
|
Citaat:
soms zegt men wel, succes lijd tot wanproducten, in het geval van MSN Messenger iig helemaal waar had je d'r een slotje op kunnen zetten? |
Gaim ken ik wel en dat is wel leuk hoor, maar ik was gewoon even benieuwd in hoeverre die optie er (heel misschien) nog was. En overigens vind ik 6.2 wel een prima versie, maar ik vind dat Microsoft met elke versie boven de 7 tragische producten heeft als het gaat om MSN Messenger.
|
Citaat:
Nou ja, binnenkort. Het is nogal lastig om cross-platform webcam support te maken. Voor zover ik weet gaat de linux versie code delen met gnome-meeting.... of wellicht via gstreamer, of direct via v4l. Maar... al deze dingen zijn niet beschikbaar onder windows. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:39. |