![]() |
Forumgeel of forum....?
Oftewel, wil jij 't forum geel houden of zou je graag een ander kleurtje uitzoeken?
|
Paars :bloos:
|
Ik vind het blauwe ook wel mooi eigenlijk! Wat van een wisseling, niet meer geel met blauw maar blauw met geel..
|
Ik voel een slotje want je bent aan het flooden :nono:
Of zijn ze niet meer zo fanatiek? Geel!<3 Forumgeel<333 |
Natuurlijk moet het forum forumgeel blijven.
|
Ik flood niet ik maak hele nuttige topics met nuttige vragen die me net toevallig allemaal tegelijkertijd te binnen schieten. Ik kan d'r ook niks aan doen dat ze niet netjes verdeeld over 't jaar zijn :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee want ik hou niet van veranderingen in m'n dagelijkse routine :confused:
|
Ik heb deuteranopie, het zal me jeuken. (y)
|
Indigo! Mooi indigo is niet lelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geel (Y)
|
Het hoort zo. Ik zag al dat scholieren.com zelf veranderd was, ik moest een halve dag bij komen. Gelukkig is het hier nog precies 'tzelfde.
|
Citaat:
|
Geel, want dat is mijn lievelingskleur.
|
Infrarood.
|
Watch me care.
|
geel moet blijven, ben heel conservatief in sommige dingen en dit is er 1 van (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rose of paars jaa..of rood.
|
Het is een lelijke kleur geel. Maar ach, het went....
|
Citaat:
|
Gifgroen!
Vooral leuk in de ochtend wanneer je net wakker bent en je ogen dan zeer doen door de kleur.. :o Laat maar geel.. ;) |
Gewoon zo laten, forumgeel.(Y)
|
ik zou nog wat lichter geel wel leuk vinden eigenlijk, ik vind dit net ietsje te donker.
of gewoon knalroze natuurlijk. |
Citaat:
|
ik vind oker/geel/blauw combo prima voor dit forum
|
Citaat:
|
Citaat:
Al is het een afschuwelijk lelijk soort geel, het zou me erg irriteren als het opeens een ander kleurtje zou hebben. Wat mij betreft hoeft de lay-out van dit forum niet te veranderen. |
Kan mij niks schelen :) Als ze het maar niet zwart maken of lichtblauw of oranje want dat hebben veel forums al :)
|
donker blauw
Chrysler Viper GTS bleu om precies te zijn |
Citaat:
|
Geel is suf.
|
Ik was vandaag toevalligperongeluk op leerlingen.com (wat een kutforum trouwens (n) ) en het viel me op dat de kleuren daar veel hipper waren dan hier. :p Maar goed, dat was dan ook gelijk het enige pluspunt.
|
Knalrood en gifgroen. En dat is het ook voor 1 dag geweest. Erg leuk met scrollen (y)
|
Geel is leuk. Lekker origineel :)
|
Citaat:
|
Gewoon forumgeel :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
iets rustiger zou wel mooi zijn.