![]() |
Heb je wel eens (al dan niet per ongeluk) onder een ander nick dan deze gepost?
Dus een undercover, een oude account, per ongeluk op iemand die automatisch ingelogd was op de computer of door een netwerkfoutje?
|
Ja, en dat heeft mij duur komen te staan :mad: :(
|
ik heb onder mijn oude nick gepost natuurlijk :) en ik heb ook wel eens een undercover gehad :o en ik heb gepost onder de nickname van mn vriend
|
Ja, ik heb meerdere undercovers gehad waarvoor ik meerdere bans kreeg.
|
Ja.
|
Nooit.
Ik hou niet van dat sneaky gedoe + de FB's hebben goddelijke krachten en komen toch wel achter alles. |
Ja.
|
M'n oude nick, maar die werd wat fout begrepen (de Nick zelf) en dus maar een nieuwe aangemaakt.
|
Ja, die van mn broertje.
|
Nee :confused:
|
ja...
|
ja. 2 andere. Eentje is een 'undercover' (naja... gewoon een andere account) en de andere was op de naam van m'n vriendje, per ongeluk.
oh ja... heb ook n nickchange ondergaan. (van snoopy/mamo naar snoopy) |
Ja. Wel eens onder Paperz en een paar keer met een undercover.
|
Ik had vroeger een andere nick. Maar verder altijd onder mijn naam gepost! :)
|
nee nog nooit
|
Ja.
|
Nope.
|
nee :)
|
Ja.:)
|
Ja. :evil:
|
ja.
|
ja een keer op school omg ik weet niet meer wanneer en onder wie ze naam het was maar omg het idee dat er nog meer forummers op mijn school zitten
|
Mijn zusje haar nick.. Ik zat op haar computer en ik had vergeten haar uit te loggen :o
|
oud account.
|
nee
|
Ehm, volgens mij wel eens een keer per ongeluk, lang lang geleden.
|
Nope.
|
Ja, ik heb nog een andere account naast deze, maar die gebruikte ik vooral in mijn eerste "forumjaar" maar heel af en toe. Voor de rest heb ik alleen maar onder deze naam gepost.
|
ja
|
Ja.
LUH-3417 - zuster dus. |
Ja, met een undercover.
|
uiteraard
|
Nope, nog nooit.
|
Nee
|
Mjah, onderkoffer
|
ja, natuurlijk. Niet alles wat ik wil zeggen ga ik onder deze nickname posten.
|
Citaat:
|
nope.
|
Undercover en onder Qimms nick, geloof ik.
|
Nee.
|
Ja, perongeluk op de nick van een vriendinnetje, bij haar thuis.
|
Ik heb gisteren onder de nick van Sarah gepost :o
|
Citaat:
Goede voorbeeld: Mieke, Papier en ik hebben gisteren onder de nick van Sarah gepost. |
Ja, maar niet met foute bedoelingen ofzo.
Gewoon, account verlopen of w8woord kwijt, of nieuw emailadres, dus kdacht laat ik maar een nieuw account aanmaken. enz.enz.enz. Het is wel leuk om te zien hoe je onder andere namen andere reacties krijgt, maar ik doe het sinds een jaar ofzo niemeer. |
Regelmatig onder de nick van Envy (al dan niet per ongeluk)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41. |