![]() |
contactstoornis mp3-speler
yoo,
ik had een vraagje, namelijk: mijn mp3 speler is laatst gevallen en heeft nu een contactstoornis, als in hij valt soms opeens uit en start dan van zichzelf weer op en sommige nummers pakt hij niet als ik dan naar die nummers spoel valt hij ook weer uit. Het is een packard bell voor zover dat helpt....zou iemand weten of je dit zelf kan maken? |
|
Maareh, ontopic. Kleine kans dat je dat zelf zou kunnen verhelpen, fijne electronica is nasty spul om zelf mee te prutsen. Maar garantie heb je toch al niet meer (ho, dit zeg ik wel zo snel, maar zonder zichtbare uiterlijke schade kun je altijd ff proberen te kijken wat ze d'r evt mee kunnen doen -mits de garantietermijn niet verstrken is natuurlijk)dus je zou het altijd even kunnen proberen. Wie weet is het heel simpel op te lossen door de accu even iets beter aan te drukken oid.
|
zelf repareren is af te raden, smd solderen is f*cking iritant.
|
Dat ding is hopeloos verloren, wegflikkeren en 2 hele mooie ipods kopen, waarvan je er ééntje cadeau doet aan je nieuwe allebeste vriend.
|
Citaat:
Maarruh... Ik zou een nieuwe kopen. Wel met een groter geheugen zodat je die andere sneller vergeten bent :P (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47. |