![]() |
Naar welke muziek luisterde jij toen je klein was?
Ik luisterde altijd naar Smurfenhouse en Kinderen voor kinderen. :cool:
|
Vrijwel enkel Richard Clayderman.
|
Paul McCartney, Bon Jovi, Europe, Michael Jackson, Wham, Bruce Springsteen
|
Ik luisterde eigenlijk vrij weinig muziek vroeger.
|
Vanaf groep 6 of 7 begon ik Fear Factory te luisteren, het is eigenlijk alleen maar bergafwaarts gegaan...
|
Carcass, toen ik 5 was
|
Vroegah veel Them, Dublinners, Beatles en oude Bon Jovi :)
|
Citaat:
|
Citaat:
ik was dol op lionel richie. en paul young. en de gloria estefan kerstmis cd was mn favoriete cd op de hele wereld<3 en verder op de typische meisjesmuziek van die tijd: TLC en de spice girls. |
nee, dat was pas later
|
Moeite met je eigen lichaam?
|
alles wat eurodance was
|
|
tot op een zekere leeftijd van ongeveer 10 jaar, niets.
|
Citaat:
|
Toen ik héél klein was: smurfenhouse (1e cd die ik kocht) en kinderen voor kinderen
Iets later: Marco Borsato, 2 unlimited, dingen als mega dance '95, radio 538 Nog wat later: vanalles en nog wat, Spice Girls, Backstreet Boys, 5ive.. Die "ik-zit-in-groep-8-en-iedereen-luistert-ernaar-muziek" Nu: alles behalve klassiek, hardrock, metal, gothic en dat soort dingen. |
ik ben nog steeds klein.
the mars volta. |
Citaat:
ok. |
eerst kinderen voor kinderen tot ik in groep 3 de Backstreet boys ontdekte, daarna had ik een slipknot/korn/limp bizkit periode maar die ging snel voorbij omdat ik 2pac ontdekte..
|
Citaat:
|
The Bangles, 2unlimited enne.. Spice Girls :p .
|
Daarvoor:
Weinig... smurfen house heb ik ook nog gehad, maar vond ik niet veel aan. Evenals Move The House 8 ofzo. Vreselijke terror. Tussen m'n 8e en mn 11e R.E.M. Creedence Clearwater Revival (CCR) Roy Orbison Toen ik 11 werd kreeg ik mn eerste echt cd's. Dat waren Motorhead - Ace of Spades en Ironfist. Later kreeg ik Iron Maiden - Fear of the Dark.. |
Queen
|
oja, queen ook natuurlijk :cool:
|
spice girls en linda, roos en jessica en backstreet boys.
|
ik ben opgegroeid met De Golden Earrings en Queen
|
Citaat:
|
Citaat:
In 1969 werd de groepsnaam veranderd in Golden Earring. Voorheen met de S erbij Mijn vader sprak altijd over de earrings dus dat zal ik ook blijven doen om maar de nostalgie te laten leven |
Citaat:
|
ik herinner me nog een casettebandje van Ja Zuster Nee Zuster, van meneer Kaktus en van Ibbeltje. Briljant (y)
rond mijn 7e/8e hoofdzakelijk QUEEN (en UB40) :( rond mijn 10e mijn eerste cassettebandje: Zooropa van U2. Ik had geen idee wat voor muziek het was toen ik het kocht maar ik vond het er wel stoer uitzien en de naam U2 kende ik vaag. vlak daarna mijn eerste cd: Nirvana unplugged in New York. Op aanraden van mijn zus. rond mijn 13e had ik een Greenday-periode, dookie was toen immens populair. maar de schooldisco's begonnen toen ook en ik kon veel top40 bagger (coolio, moby, x-zibit, bon jovi etc etc) ook waarderen. daarna begon ik langzaam dingen van mijn zus over te nemen: Radiohead, Smashing Pumpkins, Portishead, The Presidents of the USA... rond mijn 16e vond een goede vriend Bush ineens te gek en ik (dus) ook :( rond mijn 17e begon ik eigenlijk pas dingen te luisteren waar mijn zus niet naar luisterde, zoals Massive Attack, Jeff Buckley, Pink Floyd. |
Hmm Het begon bij mij met het opnemen van nummertjes op de radio met een cassetterecorder (vanilla ice, kris kros, snap, KLF, EMF). Daarna alles wat maar met rock te maken had en in de platenkast van mijn pa lag (ac/dc, slegde, queen, steppenwolf, procol harum). Tot ik op 13 jarige leeftijd guns 'n roses op tv zag met Knockin' on heavens door daarna was er geen houden meer aan.
|
Toen ik 6 was, was ik fan van Rick Astley. Mijn oma was ook fan van hem dus dat was cool.
|
ik kwam tot de schokkende conclusie dat ik toen alle shit van nirvana en the offspring en pearl jam hip was ik er al naar luisterde, thank god voor broers die 6 jaar ouder zijn (y)
|
Wij hadden thuis altijd Henk Westbroek toen ik thuis kwam eten van de basisschool, dus 3FM. Ik heb dus het meeste hippe van de jaren 90 wel meegekregen.
|
Ik verbaas me er nog elke dag over dat ik voornamelijk in de jaren 90 opgegroeid ben maar GEEN ongelukkige jeugd gehad heb. Want geef toe, de jaren 90 was echt het aller kutste decennium w.b.t. popmuziek.
|
The Beatles.
Queen is kut. |
kinderen voor kinderen en zo
|
The Boss, bryan Adams en alles wat op yabba dabba dance stond
|
Citaat:
|
Kinderen voor kinderen :o
|
michael jackson en doe maar
en eigenlijk doe ik dat nog steeds |
de frizzle sizzles <3
|
Vanaf groep 6 Moby, Cappella, Dune, The Prodigy (en later nog meer zooi).
Daarvoor naar wat mijn ouders luisterden en Kinderen voor kinderen. |
Michael Jackson, Queen, synth pop.
Citaat:
|
kinderen voor kinderen
|
AQUA en de heideroosjes?
|
Ik ging altijd buiten voetballen op het pleintje.
|
Queen
|
Mannekoor Karrespoor \m/
|
Vanaf m'n vierde naar Queen, daarna gewoon top 40 van m'n zus gok ik. Toen ik 9 was leerde ik The Offspring, NOFX, Nirvana en Green Day kennen via broederlief waar ik vervolgens een jaar ofzo mee vol heb gemaakt, toen hakkûh als een zotte, daarna weer wat hip was en toen via Korn op het goede pad terecht gekomen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:15. |