![]() |
Favoriete merk bier?
Plaats in de poll:
Wat is jouw favoriete merk bier? |
Hertog Jan.
Waarom reageer je zelf niet? Hier zijn echt al teveel topics over geweest... |
Hertog-Jan
|
ja..warsteiner staat er niet tussen
pff..off-topic :( |
hoegaarden
|
brand
|
Citaat:
Nummer 1 terrasjesbier Hertog jan nummer 1 we gaan zo naar de kroeg en we gaan zat bier oja; AH pilsener is het beste als je kijkt naar prijs/kwaliteit |
Citaat:
Maar volgens mij staat achterop elk pijpje dat het bier uit een traditionele brouwerij komt.. |
Staat er niet tussen; maar het is Domus Bier <3.
|
Citaat:
|
Duvel, Palm, Hoegaarden, Hertog Jan en Warsteiner zijn allemaal goed te drinken.
|
Citaat:
Ik heb op Gulpener gestemd, omdat dat biertje heeft wat al die andere net missen (bij 'normaal bier' dan). Hertog Jan is ook goed te doen. Dommelsch is ook prima |
Citaat:
|
moet je er wel alleen maar pilseners tussenzetten he.
Hertog Jan is natuurlijk über, maar op zich wel een edelpils, dus of dat nou bij al die 'low-life' biertjes hoort... :rolleyes: :D Jupiler is blond. (nee, zo ziet het er niet uit, en zo smaakt het niet, maar dat is het wel, kijkt u maar eens goed op het flesje) en wat blondbier betreft is mijn smaak heel anders dan qua pilseners. Verder zijn Bavaria en Heineken respectievelijk slootwater en piswater. Dus die mogen ook geschrapt worden :D mijn persoonlijke favoriete pilsener is trouwens Leeuw Ook qua witbier. Edelpils: Hertog Jan. Zo. (Y) |
Drink nog steeds geen bier, maar hou wel van Kriek Bellevue :). En Wittekerke Rosé is ok.
Verder is het nogal een vreemde poll, want er zijn ook een aantal abdijbieren die voor mij niet zo ontzettend slecht smaken. Overigens, het beste bier ter wereld zou het bier uit de Abdij van West-Vleteren moeten zijn, maar we hebben nog geen krat kunnen bemachtigen. |
hertog!
En anders Jaeger (die mis ik in de pol :mad: :mad: :mad: ) |
hehe nog geen 2 maanden, toen is het een andere brouwerij geworden en is het de cheap-ass kwaliteit net zoals de rest van het goedkope bier
|
qua smaak hertog-jan
qua smaak prijs jeager |
grolsch
|
Citaat:
Schneiderweisse is ook goed te doen trouwens... |
Baron ( bij de c1000) (y) (y)
bekend merk: moet toch wel Grolsch zijn dan |
Welke grapjas dacht ook lollig te zijn door heineken te kiezen? ;)
|
Brand in de krat!
|
van dit lijstje Brand.
overigens een erg beperkt lijstje, waar ik ook geen deelnamecriteria uit kan afleiden. mijn favoriete biertjes (in het algemeen): - Weihenstephaner Hefe Weissbier - Urthel Hibernus Quentum overigens heb ik er de afgelopen 2 jaar zo'n 500 verschillende geproefd (pimp, pimp):p |
Duvel über alles wat mij betreft (y)
|
Iets anders namelijk....
Hoegaarden, terrasjesbier zoals mat-ice al zei. Erdinger mag ook, ik kan niet kiezen. |
Ow Erdinger idd.
Maar dan Dunkles Weissbier |
Citaat:
|
oh, en een Leffe Triple, maar een Westmalle Dubbel.
|
Val Dieu, Hoegaarden (Julius en Grand Cru!)
trappisten; Rochefort, Chimay, Westmalle etc mja qua pils gewoon Jupiler of, meer betaalbaar, Brouwmeester (y) |
Duidelijk Hertog Jan
|
Brand
|
Wat anders dan Grolsch?
Verder is Warsteiner wel goed te drinken, evenals Becks. |
Zjuupilèèr natuurlijk.
|
jupiler voor vaderland! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja.. zijn wel meerdere merken die ik wel graag drink, het ligt eraan hoe (blik/fles/tap)
tap: Het liefst grolsch/amstel blik: dan is gulpener zeer goed te drinken :cool: Fles: het liefst amstel/jupiler |
Citaat:
Dat is net zoiets als een bepaalde cd uitroepen tot beste cd ooit. Vrij subjectief lijkt me |
La chouffe <3
|
En Pauwel Kwak, met het geniaalste glas (y)
|
Trouwens, jupiler en dat andere spul wat we op Mutants verjaardag hadden. Naam vergeten :s.
Het was lekker, en een krat weg zonder kater! |
Geef mij maar Palm.
|
Warsteiner (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heineken
maar ik drink ook graag een HJ, of een Palm, zowiezo ben ik niet zo heel moeilijk met bier, behalve als het om amstel gaat of om grolsch, dat is pas echt troep :--) |
Als ik dan toch moet kiezen, jupiler
|
Citaat:
|
als je niet alleen pils bedoelt
Guinnes :P Hertog jan Hoegaarden (wit) Grolsch Dommelsch Kriek Palm Jupiler Erdinger Kanon Killkenny Mac Chouffe La Chouffe Killkenny Strongbow Alle La trappes (gewoon, dubbel, triple, quatriple) Warsteiner allemaal wel goed te doen miss mis ik er een paar maargoed het idee is er :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22. |