![]() |
Hoe ziet jouw dekbedovertrek eruit?
Jaa, weer een interresant onderwerp! ;) Hoe zie jouw dekbedovertrek eruit? En vind jij hem mooi? Ik heb een gele met allerlei sterretjes. :cool:
|
Banen rood/oranje/etc met hieroglieven ertussen
|
Wat een boeiende vraag.
Ik geloof groen met blauw. |
Als iemand nieuwschierig naar dit soort dingen is kan hij/zij best even in de archieven van DK kijken.
|
Ik heb er 2.
De ene is van katoensatijn en aan de bovenkant donkerrood maar dan een heeeel klein beetje paarsig, en aan de onderkant roze. De kussenslopen zijn dezelfde kleur donkerrood en ik heb er een heel licht roze satijnen onderlaken bij. De andere is gewoon niet-glanzend en aan de bovenkant zwart met heeeel grote geborduurde beige bloemen erop, waarvan alleen de omlijning geborduurd is, daarbinnen is het dus gewoon zwart, en aan de onderkant beige. De kussenslopen zijn zwart met linksboven 1 zo'n bloem maar dan kleiner, ik heb er een heel licht beige onderlaken bij. |
Ik heb er 3 van Donald Duck <3, maar slaap onder een blauwe, die aan de andere kant lichtblauw is :( .
|
Citaat:
|
Ik heb een oranje/rode en hij is mooi. :)
|
Paars en roodachtige stippen (diameter ongeveer 20 cm) in het midden en aan de boven- en onderkant streepjes in die kleuren.
|
Turquoise met roze en bloemetjes.
|
Bordeaux-rood met felrode bloemen. Echt Hema.
|
Mijn dekbedovertrek is van zijde.. Rose dekbedovertrek+ (bijbehorende) paarsige kussensloop. (Ik heb een oosterse kamer, daar past-ie prima bij)
|
Heeft iedereen maar 1 dekbedovertrek ofzo? :confused:
Op dit moment: zwart satijn |
Wit. En ja, die is leuk.
|
Momenteel heb ik er een tijger op, die door het water rent met de horizon op de achtergrond, 't is net als of hij er uit springt, wel cool, behalve dat ik er onder lig en het dus niet zie. :o
|
Citaat:
|
De Amerikaanse vlag :cool:
|
http://img154.imageshack.us/img154/3...apkamer4wz.jpg
Ik haal maar eens een foto uit de oude doos ... |
|
thias en stophe :cool:
|
Die van mij is roodoranjegeel gestreept en ik heb er twee.
|
|
Rood, Oranje, Roze en Oranjegelig; Ikea (y)
Das iig die nu op m'n bed ligt, ik heb ook nog een helemaal roze, en een witte met hartjes en eigenlijk heb ik er heel veel :s |
Een rode met een auto erop.
|
Met een trein erop.
:rolleyes: |
een met The Simpsons erop
|
Wit met grote rode en paarse stippen.
En oh, ook nog wat rode en paarse banen d'r overheen. En m'n voor-als-de-ander-in-de-was-is-dekbed is gebroken wit met zwarte en rode chinese tekens (geloof ik) |
Blauw met wit.
|
Die van mij is wit met allerlei strepen in de kleuren rood, beige, lichtblauw en donkerblauw. En ja, ik vind 'm mooi. (B'vo Ikea!)
|
Pantervlekken! Net zoals het kussen, het andere kussen en het andere kussen. En de klamboe over mijn bed. :D
|
Die is pas nog geweest! Toen heb ik namelijk hetzelfde antwoord gegeven:
bij m'n moeder: blauw-wit gestreept bij m'n vriend: ehm... rood, oranje, geel iets |
rood met wit, ikea
|
http://www.ikea.com/PIAimages/05022_PE079033_S4.jpg, alleen is deze foto te vaal. De zalmkleurige vlekken zijn nl. fel oranje/geel in het echt.
En verder heb ik nog wel wat oudere dekbedden, maar die zijn niet mooi. Deze gaat er zo snel mogelijk weer op als hij uitgewassen is :P |
Blauwe ruitjes ofzo
|
Rood met allemaal witte 1'tjes en 0'tjes, als in binomiale getallen.
|
momenteel donkerroze aan de bovenkant, lichtroze aan de onderkant.
en daarboven natuurlijk mijn groene pluche glanzende pimpdeken :cool: |
erg oubollig met bruine/creme-kleurige vlakken, goedkoop en gescheurd
|
met roosjes enzo op een creme achtergrond
|
Heb er eentje met dalmatiers :bloos: (al heel oud)
en een blauwe met sterren erop |
Een witte met blauwe en groene rondjesachtige dingen erop.
Een witte met bruinige dingen erop. Een witte met bruinige wolkes aan de ene kant en iets anders aan de andere kant. |
De ene kant is blauw met overal
Ssst sss sss ssst...... erop. Op de andere kant is het wit met hetzelfde erop. :) En hij is hip :) |
Rood
Rood met witte strepen van de zweede gehaktballetjes winkel |
Geel.
(forum addicted ;) ) |
Paars.
|
erg intressant :rolleyes: rood oranje geel en roze van de ikea
|
blauw met wit
|
Maagdelijk wit :)
|