![]() |
Rode/roze vlekken
hey,
ik heb ff een vraagje ik heb vanmiddag sex gehad met een goede vriendin van me maar nu zitten er allemaal grote rode roze vlekken in me bed en op de lakens waarom vraag ik dit ? omdat ik heel onervaren ben op sexgebied en ik het snel moet weten . alvast bedankt (y) |
Wat is de vraag?
|
Ja precies, formuleer ff wat concreets ofzo.
|
sorry ik bedoel wtf zijn die roze /rode vlekken ?
|
jam
|
Edit# hoe kan je dit voorkomen en hoe krijg je het van je lakens af want ik vind het niet zo geweldig als ik dit door me moeder laat wassen
Lukt het wel met de wasmachine ? btw is vandaag gebeurt krijg je het er dan nog af ? |
Citaat:
wassen gaat prima |
wtf hoe komt dat bloed erbij dan ? kan ze binnenkort ongesteld worden of is dit normaal dat het soms gebeurt ?
nee het is geen bloed want toen we klaar waren was het gewoon nat op de lakens meer niet dus kan geen bloed zijn . |
hey wtf man
|
Citaat:
|
gewoon wassen klaar wtf is je probleem.. :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ruik er eens aan
|
Het zal wel een beetje bloed zijn. Dat kan zijn omdat ze ongesteld moet worden of net is geweest, dat kan zijn door een klein wondje.. in feite maakt het niet uit. En hoogstwaarschijnlijk gaat het er in de wasmachine wel uit, maar weken is nooit overbodig in geval van zulke vlekken.
En als het gewoon nat was op de lakens toen jullie klaar waren, dan was het of eerst niet goed zichtbaar, of het is iets wat helemaal niet met seks te maken heeft gehad wat je per ongeluk erop hebt gesmeerd of zo. |
"Oh nee, wat is dit?! Allemaal rode en roze vlekken op m'n dekbed!"
-"Geen probleem, het is gewoon een ongelukje, ik heb ervaring met bloed- en spermavlekken en ik kan je vertellen dat Wasted BANG de oplossing biedt!" |
Citaat:
|
Stom, stom, stom. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig heb ik niet vaak last van bloed- en spermavlekken. ;> |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ennuh, gooi die dingen gewoon in de wasmachine. Schepje waspoeder erbij en op 60 graden. :) Edit: wel zo snel mogelijk.. het wordt er niet makkelijker op naarmate het er langer in zit. |
thanx voor je hulp :D
@ mods er mag een slotje op problem solved :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat het is doorgelopen zeg maar, heeft er rode kleding op gelegen mischien is het wel een nog niet ondekt zeer besmettelijk enlevensgevaarlijk virus :o |
Ja! De geslachtsziekte van de vogelgriep!1!
|
als het bloed of sperma is moet het juist níet op 60 graden :o
Bloed en sperma bevat eiwit. Wel eens een ei gebakken? Dan weet je dus wat er met eiwit gebeurt als het heet wordt... het stolt. Als het gestold is, krijg je het er helemaal moeilijk uit. Zo gauw mogelijk uitspoelen met veel koud water (onder de douche of zo) en daarna gewoon op 40 graden wassen :) |
Citaat:
Ik was lakens altijd op 60 graden. Nog nooit misgegaan. Maar wat je zegt klinkt wel logisch op zich :p |
quick&bright (y) :p
Doe niet zo moeilijk man, beetje bloed, beetje vocht, et voila daar heb je je vlekjes al. |
Ik denk aardbeienyoghurt. Krijg je alleen maar schoon als je er heel veel op spuugt(Y)
|
Is ze niet stiekem ongesteld?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ga jij dat ff wassen (40 graden), gooi ik het topic dicht want dit is één grote chatsessie. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26. |