![]() |
Jou all-time favorite game.
Wat is jou favoriete spel aller tijden en waarom?
En wat is op dit moment je favoriete spel, en ja, waarom? Ts begint: Mijn favoriete spel aller tijden is ColinMcrae, ik houd erg van racen en race spellen, en van alle (simulatie) racers vind ik ColinMcrae wel de beste, speel ook al vanaf deel 1. Ben dan ook wel erg benieuwd wanneer deel 06 uitkomt, want 05 en 04 waren rond oktober al in de winkels :(. (Speel CmRae trouwens op de xbox.) Mijn favoriete spel op dit moment is Jak III, speelde vroeger op de PSX veel platform spellen als spyro, en ik wou wel weer eens een platformer spelen. Een heel goed spel, veel vrijheid, veel variatie dmv races, door de woestijn rijden en met je voertuig dingen kapot schieten, met je jetboard stunts doen en de normale platform elementen. Best pittig, maar dat is alleen maar goed. (y) :cool: |
lba2 en mystic quest legend, puur om nostalgie.
|
Starcraft Brood War. Omdat ik het na 7,5 jaar nog steeds speel.
|
Utopia, al 5jaar verslaafd. :)
|
F.e.a.r!
|
Citaat:
|
Citaat:
(hoewel die droogkloot van een Brit die ze de assistent hebben laten inspreken wel supermelig is) |
Super Smash Bros Melee.
De ideale MP game, gaat nooit vervelen en is geniaal door zijn simpelheid. En omdat ik er keihard kont in schop :cool: |
roadfighter en knightmare op de msx natuurlijk!
|
Dat is eigenlijk niet goed te zeggen, maar ik denk uiteindelijk toch Unreal.
|
het vroegere championship manager/huidige Football manager. Dat spel is echt 1 brok emotie, kan niks tegenop.
|
<---------------
|
Legend of Zelda: A Link to the Past (SNES)
|
Citaat:
|
Ik zit te twijfelen tussen Super Mario Kart, Super Street Fighter 2, Mortal Kombat, nog een aantal Mario's, Counterstrike, Quake 2, Crash Team Racing, Tony Hawks Pro Skater 2, Need For Speed 2...en nog veel meer. :p
|
Zelda 3
Resident Evil (bijna alle delen) Warcraft (alle delen + world of) Counterstrike Starcraft + Broodwar Settlers 2 Bovenstaande zijn allemaal favoriet. |
Citaat:
|
Little Big Adventure 1 en 2
Jet Set Radio Future |
Citaat:
|
Ik kan niet kiezen :(
|
Citaat:
|
keen.....en prince of persia(de oude) die heb ik echt helemaal rot gespeeld :D
|
Citaat:
|
hmm me favo zijn oa:
- Monkey Island - Larry - Thief Thief ben ik weer begonnen met spelen, haast weer uitgespeeld. Dan ga ik weer beginnen aan MI :o Uiteraard heb ik nog meer favo games, maar dit zijn toch de games die me als 1ste te binnen schieten :) en waarom? geen idee... vind ze gewoon gaaf :bloos: |
Citaat:
|
ik twijfel tussen civ1, red alert en counterstrike.
Puur kijkend naar het aantal uren dat ik me er mee vermaakt heb ga ik toch voor civ1 |
All time fave's zijn toch wel deze PSX classics:
THPS 2 FF IX Op de PC: Red Alert Counter Strike Huidige favo's zijn toch wel GTA: SA & WipeOut Pure op PSP. |
teveel om op te noemen he :--D
de games die ik na heel veel jaren nog steeds speel zijn fallout 2, ufo enemy unknown, en civ |
GTA - de hele serie.
Counter-Strike |
Command & Conquer: Red Alert
|
Citaat:
|
sonic 2 : Puur omdat ik eerst naar het zwembad ging met een maatje.Daarna na het zwemmen naar de snoepwinkel voor 2 salmiakstokken en dan op de bank thuis op de megadrive met ze tween, ik sonic hij tails.En dan in een ruk uitspelen keer op keer elke zaterdag.En ik wist ALLE bugs :cool:
Nieuwe spellen niet zo meer ja ik kreeg ff de kriebels bij farcry omdat het zo zonnig was |
Alltime:
CS, de enige game die ik langer dan een paar maanden heb gespeeld. Nu: -, heb eigenlijk geen tijd meer voor games... :( |
Citaat:
En natuurlijk The Incredible Machine, onze politie-skater machine :p. |
Age of Empires II, Red Alert II en NFS Porsche Unlimited. Maar Age of Empires is mijn absolute favoriet.
|
Civ2, Settlers2, Alien vs Predator 2
Goh, overal deel 2... |
Toch blijft F.E.A.R de beste, in de shooter gerne :)
|
Alle zelda's, alle street fighters (ook de versus serie dus), kof's, metal slug 1-3, starcraft (+broodwar).
|
Citaat:
Haha, grapjas ;) De impact van HL is vele malen groter dan die van F.E.A.R. Zelfs CS heeft meer invloed op het Shooter Genre dan jouw gamepje. |
Citaat:
Maar de AI van FEAR is wel een van de beste in shooters op dit moment. Denk samen met BiA het best. |
Citaat:
bbrbrbrbr...... Citaat:
Maja, heerlijk is die slide kick :D, of natuurlijk het shotgun feestje! Zie de hoofdjes vliegen. |
Citaat:
|
Ik download geen demo's, alleen volledige games :P.
Ik wacht wel. |
Citaat:
|
Is ie al uit dan?
|
Of 'ie officieel uit is weet ik niet zeker, maar op bepaalde sites wel ja :p .
|
Citaat:
Ik wel :o |
Citaat:
Kijken of het beter is dan F.E.A.R |
Citaat:
|
Quake2
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24. |