![]() |
Ongsteld: bloed in maandverband
Hey!
Ik ben dus dinsdag voor het eerst ongesteld geworden.. nu vind k het een btje vreemd omdat er in mijn maandverband echt alleen puur bloed zit en niks anders (het baarmoederslijmvlies). Is dit normaal? Heb al veel problemen gehad met ongesteldworden. Hoop dat jullie kunnen helpen.. bedankt |
Dat is normaal. :) Het ziet er uit als gewoon bloed maar soms kan je er ook een beetje stukjes slijm enzo in zien zitten maar je ziet er echt geen hele stukken weefsel in ofzo hoor (heb ik tenminste nog nooit gehad). Volgens mij breekt je lichaam dat toch eerst af tot hele kleine stukjes voor het dat afvoert naar buiten.
|
het bloed en het slijm zit met elkaar gemengd, dus je kunt er niet echt verschil tussen zien enzo :). En inderdaad, vaak is het de eerste dagen wat dunner (meer bloed, minder slijm) en de latere dagen wat dikker.
|
en aan het eind kunnen soms wat donker gekleurde bonkjes der bij zitten (bij mij dan), maar de eerste dagen is t bij meestal ook ''gewoon'' bloed
|
Citaat:
|
Ik was het in het begin ook nog maar heel weinig en toen leek het ook net alleen bloed.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo ff ontopic: Is helemaal normaal, maak je geen zorgen |
Elke vrouw bloedt in maandverband
(hahahahahahahahahahaha, leuke woordgrap :o ) |
mensen laten we serieus blijven, dit is gewoon een serieuze vraag van Popgamer1989. Dus als je niets zinnigs te zeggen heb, blijf dan gewoon weg.
|
Citaat:
|
Citaat:
voor de rest is t normaal hoor, iedereen verliest weer andere troep.. :o je lichaam zal t wel weten (y) |
Sorry, maar ik zag de afgelopen geen 'dikker slijm' en ook geen 'brokjes'. Het was puur bloed! Sorry als ik misschien wat dom reageer, maar ik weet gewoon niet hoe zoiets gaat.. ben al ongeveer 2 jaar aant ongesteld worden namelijk :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus maak je geen zorgen. |
Citaat:
Maargoed, het is niets om je zorgen over te maken. Als jeh et nou erg vervelend vindt kan je best even naar de huisarts, maar dat is niet nodig. |
Ik heb ook nooit brokjes en dergelijke. Maar waarom vraag je het niet aan je moeder of zus?
|
Het is nooit 'puur bloed', omdat er altijd slijm bij zit. Maar die twee vermengen, en dan wordt het gewoon rood, zodat je het verschil met alleen bloed niet kan zien, zeker niet als het helemaal opgenomen is door je maandverband. Maar zoals anderen al zeggen, niet iedereen ziet duidelijk slijm of 'brokjes', dus maak je geen zorgen, je bent gewoon normaal ongesteld. :)
|
Ik zie ook neit elke maand brokjes erin zitten hoor, heb ook wel eens gewoon heel week gewoon bloed ;)
|
Citaat:
je bent al twee jaar aant ongesteld worden? :confused: |
Brokjes?
Volgens mij is er niks aan de hand met je hoor, probeer er eens met je moeder over te praten, als dat kan... |
Citaat:
|
De ene keer heb ik geen slijm, maar gewoon echt bloed. Soms is dat bloed zo rood als vers bloed, soms donkerder. Soms komt er slijm bij kijken, dan is het feest :) 't Verschilt dus een beetje...
Brokjes heb ik gelukkig niet. Wel een soort slijmerige klonten :D (Wat een héérlijk gesprek :P ) |
Citaat:
(Zoiets, denk ik. :bloos: ) |
Citaat:
|
Citaat:
verveel je je nou zo erg? Als je grappig wil doen doe het dan goed :rolleyes: |
is normaal volgens mij, bij mij is t meestal wat slijmerig, maar laatst leek t ook wat meer bloed. volgens mij is t zo in t begin en later minder, maar dat is voor iedereen anders.
|
Volgens mij is het ook normaal en ook dat je er 2 jaar over doet om ongesteld te worden. Bij mij heeft het ook ongeveer 2 jaar geduurd voordat ik helemaal regelmatig ongesteld was..
En die brokjes zijn gewoon stolsels trouwens.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33. |