![]() |
[Toetsenbord] Werkt niet goed
Ik heb sinds gisteren een nieuwe computer en alles is inmiddels geïnstalleerd enzo. Ik heb alleen nog een probleem met m'n toetsenbord.
Als ik m'n computer aanzet dan blijft het lampje van de Numlock branden. Uitzetten gaat niet, op CapsLock drukken verandert niks en typen doet ie al helemaal niet. Als ik vervolgens naar Apparaatbeheer ga, dan zie ik bij het toetsenbord een geel uitroepteken staan. Ik klik op Installatie ongedaan maken en herstart m'n computer: dan ineens doet m'n toetsenbord het wel! Probleem is alleen dat iedere keer dat ik de computer herstart of uitzet, het probleem weer terugkomt. Iemand een idee hoe ik blijvend de instelling voor m'n toetsenbord goed kan houden? |
Heb je dan ook dat sommige toetsen andere tekens geven dat dat er horen te komen als je op een toets drukt? Dat je ? wil hebben en er op drukt, maar dat er dan ineens een " komt?
|
Citaat:
|
Heb je service pack 1 of 2 geinstalleerd van Windows?
Zo jah, verwijder hem uit apparaatbeheer en start opnieuw op :) Leuk he, zo een eigen pc :P, alleen maar problemen...;) |
Citaat:
En ja, heel leuk, zo'n eigen pc ;). Ik ga btw een nieuw desktop (toetsenbord + muis) kopen, dus misschien heb ik dat probleem bij de nieuwe spullen niet (die werken tegenwoordig toch met USB ipv zo'n paars stekkertje?) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:58. |