![]() |
Nederlandse en turkse
Wat vinden van een nederlandse jongen/ meisje dat met een turkse jongen/meisje meegaat. Ik bedoel dus wat jullie er van vinden als die 2 personen een relatie hebben. Is dat normaal voor jullie gevoel. Of zeggen jullie dat dat absoluut onaanvaardbaar is. Ik heb namelijk al 2 jaar een turkse vriend, en we hebben een hele gezonde relatie. Zijn ouders zijn moslim en hij is dat ook omdat zijn ouders daar voor hebben gekozen. maar hij doet niet mee aan ramadan en dergelijke. ik ben katholiek omdat dat traditie was in onze familie. maar ik bid niet of doe er verder helemaal niets mee. Ook kan ik gewoon bij zijn ouders thuiskomen en hij bij mij thuis en familie. ik vraag me gewoon af wil jullie er van vinden. want je ziet altijd heel veel mensen afkeurend kijken. :confused:
|
ja,...ook al kan het moeilijk worden met de cultuurverschillen.
alleen snap ik niet helemaal wat dit met religie te maken heeft :) |
Ik bedoel gewoon dus 2 verschillende geloven met elkaar. heeft dat niet genoeg met religie te maken.
|
Ja natuurlijk kan dat.
Zo, weer een levensvraag beantwoordt :cool: Dik, vet slot, aub :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
neej hoor dat is niet het geval. Ik ben geaccepteert in zijn familie. dat schilt al heel veel haha. :D |
Ik vind het absoluut onaanvaardbaar :rolleyes: .
Cmon je hebt al 2 jaar met hem, daarmee heb je toch al antwoord op je vraag. Tuurlijk kan het (y). |
Citaat:
En ja, tuurlijk kan zo'n relatie. Het antwoord op de vraag of het wel kan lijkt me zo voor de hand liggend, dat ik mij afvraag waarom hij wordt gesteld.. |
Ik vind het helemaal prima!
Offtopic: maar ik ben dan ook vrij links ingesteld ;) |
Hoewel het physiek mogelijk is, heeft het een verwatering van het edele bloed van het arische ras ten gevolge. Meteen uitmaken dus, een ooie blonde jongen met blauwe ogen zoeken!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik snap het probleem niet echt eigenlijk?
waarom zou het niet kunnen dan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm lijkt me dat Godwin's law z'n toetrede zo gaat maken. Dit is bovendien meer iets voor L&R.
|
hmm lijkt me dat Godwin's law z'n toetreden zo gaat maken. Dit is bovendien meer iets voor L&R.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53. |