Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Even een mededeling. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1288787)

Napoleonfan 21-10-2005 14:26

Even een mededeling.

Uit een privébericht.

Citaat:

Rambo schreef op 21-10-2005 @ 14:16 :
Napoleonfan, hier even een reactie van het laagste persoon van dit forum, ik dus.
je moet allereerst even beginnen met niet stoer te praten over jetieten , aangezien ze niet mooi zijn en ook zeker niet echt groot, daarbij praat je over mensen die lager zijn dan jou in rang?
wat is dat voor gelul je begint zelf grote praatjes te hebben en mensen te beledigen vervolgens vertel je dat je niet meer reageerd en je blijft reageren, lazer toch op ga met een neger trouwen die zijn ook zwart. maar tief alsjeblieft op, ik denk da thet subforum psychologie meer jou richting is.

Wanneer mensen míj gaan beledigen op een manier die nergens op slaat (Ik hou het nog netjes, naar mijn mening), zijn ze naar mijn mening "lager" ja. En wat is er mis met een beetje trots? Ik weet heel goed dat ik wél mooie borsten heb. Maar ik weet ook heel goed dat ik een haakneus heb, grote voeten (maat 44 maarliefst :| ), dat ik door mijn onmenselijk grote ogen wel een levend manga-figuur lijk die maar al te graag een lijntje snuift, dat ik flutenkeltjes heb waar je een tikje tegenaan geeft en ik val om, en dat mijn verhoudingen niet kloppen (Ik ben 15 jaar, 1.80, weeg 65 kg, heb schoenmaat 44, een cup D maar geen kont in m'n broek, rond m'n schouders steken m'n botten uit maar mijn heupen zijn weer flink aan de maat)...en ga zo maar door. Mag ik dan een beetje trots zijn op de dingen die ik wel mooi vind? Als ik mooie gespierde benen had dan zou ik die graag laten fotograferen. Maar ik heb iele flutbeentjes met flutenkeltjes waar ik nauwelijks op kan staan. Zo, nou heb je al mijn slechte kanten gehoord. En weet je wat, ik post dit ook wel even op het forum. Dan hoop ik dat al het gezeik de wereld uit is, want ik wil hier gewoon gezellig meedraaien en ik merk dat door mijn moeilijke, opvliegende karakter dit slecht gaat.

x, Evelyn.

dyfusica 21-10-2005 14:31

Waarom ga je er nog op in?

Napoleonfan 21-10-2005 14:34

Omdat ik een hekel heb aan dit gedoe. Als anderen het gezellig kunnen hebben, waarom ik dan niet? Ik bedoel dit niet als vraag, maar meer als...ik wil het ook gewoon gezellig hebben hier. :)

Lorelei 21-10-2005 14:35

Mededelingen mogen niet.

Napoleonfan 21-10-2005 14:36

Verdorie. Welja, dan zal er weldra een slotje op dit topic komen.

perfectme 21-10-2005 14:45

Rot op, mededelingen mogen niet. Je bent zielig.

perfectme 21-10-2005 14:46

Door er op in te gaan, benadruk je nog maar eens hoe zielig je bent.

:rolleyes:

Lorelei 21-10-2005 14:46

:)

En dan nog even een algemene tip: Als je aandacht trekt op wat voor manier dan ook, komen er sneller (uitgesproken) oordelen. Soms zijn ze positief. Soms zijn ze negatief. Als je er niet tegen kan dat ze negatief (kunnen) zijn, trek dan geen aandacht.

Dit geldt niet alleen op dit forum maar gewoon overal en altijd.

Napoleonfan 21-10-2005 14:48

Bedankt voor de tip.

Heb er in het dagelijks leven overigens geen last van. :rolleyes:

perfectme 21-10-2005 14:51

Citaat:

grl schreef op 21-10-2005 @ 15:46 :
:)

En dan nog even een algemene tip: Als je aandacht trekt op wat voor manier dan ook, komen er sneller (uitgesproken) oordelen. Soms zijn ze positief. Soms zijn ze negatief. Als je er niet tegen kan dat ze negatief (kunnen) zijn, trek dan geen aandacht.

Dit geldt niet alleen op dit forum maar gewoon overal en altijd.

Ja, neem mij. Door mijn fotospams vestig ik de aandacht op mezelf, of tracht dat te doen. Ik krijg negatieve commentaren over mijn fotospams, maar dat kan me aan mijn reet roesten.
Maar toch, alle soort reclame is goed zeker?

Lorelei 21-10-2005 14:52

Citaat:

perfectme schreef op 21-10-2005 @ 15:51 :
Ja, neem mij. Door mijn fotospams vestig ik de aandacht op mezelf, of tracht dat te doen. Ik krijg negatieve commentaren over mijn fotospams, maar dat kan me aan mijn reet roesten.
Maar toch, alle soort reclame is goed zeker?

Eh.. wat bedoelde je met de laatste zin?

perfectme 21-10-2005 14:53

Citaat:

grl schreef op 21-10-2005 @ 15:52 :
Eh.. wat bedoelde je met de laatste zin?
Dat aandacht, zowel positief als negatief, soms leuk is?
Nee, laat maar. :D

BrunetJuh 21-10-2005 14:54

Citaat:

perfectme schreef op 21-10-2005 @ 15:46 :
Door er op in te gaan, benadruk je nog maar eens hoe zielig je bent.

:rolleyes:

Ben ik het helemaal mee eens! Laat ze toch lekker lullen. En misschien moet je je berichtjes niet 'te' trotserig over laten komen. Je mag heus wel blij zijn met bepaalde dingen, maar je kunt het ook overdrijven.

Lorelei 21-10-2005 14:54

Citaat:

perfectme schreef op 21-10-2005 @ 15:53 :
Dat aandacht, zowel positief als negatief, soms leuk is?
Nee, laat maar. :D

Oh. Mja, als je er zo over denkt is het prima toch? :) Alleen als je er niet tegen kan.. mja, doe het dan ook niet. (y)

perfectme 21-10-2005 14:56

Citaat:

BrunetJuh schreef op 21-10-2005 @ 15:54 :
Ben ik het helemaal mee eens! Laat ze toch lekker lullen. En misschien moet je je berichtjes niet 'te' trotserig over laten komen. Je mag heus wel blij zijn met bepaalde dingen, maar je kunt het ook overdrijven.
Ik laat mijn berichten zo ook overkomen :bloos:

Ieke 21-10-2005 15:06

Dit hoort hier natuurlijk niet, dus een slotje. Maar goed even een tip: Trek je niks aan van dit soort dingen en draai gewoon mee op het forum. Als er dan echt vervelende dingen zijn kan je dat bij mij of een andere fb melden en zullen we ernaar kijken. Hier schiet je in ieder geval niks mee op.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:31.