Napoleonfan |
21-10-2005 14:26 |
Even een mededeling.
Uit een privébericht.
Citaat:
Rambo schreef op 21-10-2005 @ 14:16 :
Napoleonfan, hier even een reactie van het laagste persoon van dit forum, ik dus.
je moet allereerst even beginnen met niet stoer te praten over jetieten , aangezien ze niet mooi zijn en ook zeker niet echt groot, daarbij praat je over mensen die lager zijn dan jou in rang?
wat is dat voor gelul je begint zelf grote praatjes te hebben en mensen te beledigen vervolgens vertel je dat je niet meer reageerd en je blijft reageren, lazer toch op ga met een neger trouwen die zijn ook zwart. maar tief alsjeblieft op, ik denk da thet subforum psychologie meer jou richting is.
|
Wanneer mensen míj gaan beledigen op een manier die nergens op slaat (Ik hou het nog netjes, naar mijn mening), zijn ze naar mijn mening "lager" ja. En wat is er mis met een beetje trots? Ik weet heel goed dat ik wél mooie borsten heb. Maar ik weet ook heel goed dat ik een haakneus heb, grote voeten (maat 44 maarliefst :| ), dat ik door mijn onmenselijk grote ogen wel een levend manga-figuur lijk die maar al te graag een lijntje snuift, dat ik flutenkeltjes heb waar je een tikje tegenaan geeft en ik val om, en dat mijn verhoudingen niet kloppen (Ik ben 15 jaar, 1.80, weeg 65 kg, heb schoenmaat 44, een cup D maar geen kont in m'n broek, rond m'n schouders steken m'n botten uit maar mijn heupen zijn weer flink aan de maat)...en ga zo maar door. Mag ik dan een beetje trots zijn op de dingen die ik wel mooi vind? Als ik mooie gespierde benen had dan zou ik die graag laten fotograferen. Maar ik heb iele flutbeentjes met flutenkeltjes waar ik nauwelijks op kan staan. Zo, nou heb je al mijn slechte kanten gehoord. En weet je wat, ik post dit ook wel even op het forum. Dan hoop ik dat al het gezeik de wereld uit is, want ik wil hier gewoon gezellig meedraaien en ik merk dat door mijn moeilijke, opvliegende karakter dit slecht gaat.
x, Evelyn.
|