![]() |
Columnwedstrijd: 1 december
Ahoy!
Vanmorgen vond ik in mijn bed het hoofd van een paard. "Ah", dacht ik frivool, "het is weer tijd voor een columnwedstrijd!" Met grote spoed vertrok ik naar huis om aldaar aan deze oproep gehoor te geven. Helaas moest mijn grote spoed gedragen worden door de sporen van de NS, wat er op neerkwam dat ik rond ongeveer nu aankwam. Met andere woorden: het is weer tijd voor een columnwedstrijd. Nog even kort op een rij waar het om gaat: -Iedereen mag een column inzenden. -Onder een column verstaan we korte tekst over een bepaald onderwerp. Kort en bondig mag vertaald worden in de ongefundeerde, onverdedigde richtlijn van ongeveer 400 woorden. Meer of minder mag, maar kom niet aan met 150 of 1.000 woorden. Dat zijn geen columns meer. -Onderwerp is vrij in zoverre dat er geen thema is. Onthoud alleen wel dat een avontuur met draken en ridders, of een tentoonspreiding van zeer persoonlijke, niet-vermakelijke zielenroerselen niet echt columns zijn. -Inzendingen moeten niet openlijk verbonden worden aan namen van inzenders. Stuur ze naar letteren@scholieren.com en zwijg er daarna over. -De deadline is één (1) december. Anders dan met polls betekent dit dat er ingeleverd kan worden tot één december 23:59:59, een seconde daarna en, met de juiste steekpenningen, ook nog iets later. Namens gechanteerde en opdrachtgever daartoe; veel plezier, succes en onderling gesjoemel. (Y) LUH-3417 |
I'm in!
|
Ik ga het proberen.
|
Ik doe dus niet mee, hé. :)
|
Haha, zeurpietje. :) Ik doe wel mee.
|
Citaat:
|
Ja ik. :evil:
|
Ik lees de resultaten wel :evil:
|
Misschien krijg ik nog een geniale ingeving:o
|
ik columns?
tsja, lees ze graag in de viva |
Citaat:
|
Ik doe niet mee. Ik stem wel.
|
Wie weet.
|
Nog maar zes mensen die eventueel meedoen. Komaan, waar is de harde kern?
|
Die bereid een sluipaanval voor. Voor je het weet knallen er opeens twintig inzendingen binnen!
LUH-3417 |
Citaat:
En aangezien ik geen columns kan schrijven, weiger ik maar om mee te doen. Zes mensen is toch ook leuk, dan heb je meer kans om te winnen? :) |
Citaat:
En kom op. Onze arme forumbaas is ziek. Dan mag je er wel van uit gaan dat je niet helemaal vlekkeloos meer typt. |
Het was gebiedende wijs!
LUH-3417 |
Citaat:
@ Grimm: Je doet het zelf ook. |
Citaat:
|
Citaat:
Dacht het niet, ik ben alleen wel chagrijnig. |
Citaat:
|
Dat ik wel sociaal contact, want telefoon, en hobby's, want schrijven, heb?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien kan ik niet terug ontopic gaan, want ik ben het nauwelijks geweest, en waarschijnlijk ben ik wel bestand tegen die sancties. |
Citaat:
Ik schrijf, dus... Zo! En nu niet meer zeuren! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou moet ik zeker meteen ook een column schrijven? |
Ja, net als alle andere mensen die in deze thread posten. Vooral off-topic-posts verplichten de posters een column te schrijven. :)
LUH-3417 |
1 december is tijd genoeg om een columnvariant op de knusse knuffeltjesbus te schrijven.
joepie, ik ga wéér winnen! |
wat kun je winnen dannnn?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eigenlijk best lullig. 1 december is dus net na NaNoWriMo :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Inspiratie is er, nu de uitvoering nog:o
|
Ik doe mee. Ben weer definitief terug op dit forum. :)
|
Citaat:
|
Eerst mijn werkstuk dat vordert met helaas niet zo snel vordert en dan misschien nog een culumn eruit proberen te persen, lukt dat, dan ga ik gelijk door voor de NaNoWriMo in een week (a)
|
Ik zie al aan je post dat je haast en tijdgebrek hebt. ;) Een column is maar een dikke halve pagina hoor. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:34. |