![]() |
[tekening]Conan
Deze heb ik eigenlijk gemaakt voor een tekenwedstrijd maar ik was te laat. :(
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. http://home.planet.nl/~kazem034/files/Conan2.jpg grote versie: http://home.planet.nl/~kazem034/files/Conan.jpg |
Onderste karakter is heel vet, maar conan zelf is zo anatomisch incorrect dat ik me er erg aan stoor.
Maar weer dope om iets van je te zien. |
thanks, wat klopt er niet aan dan?
|
Cool hoor. (y) Ga je 'm nog kleuren?
|
thanks, ik niet maar hopelijk iemand anders wel.
|
Citaat:
|
Heel erg mooi! (y)
Ik denk dat Captain N de biceps vooral bedoelt en de manier waarop het hoofd over zijn borst steekt... (tenminste, die vielen mij op qua anatomie) |
Het kan aan mij liggen hoor, maar ik snap niet waarom er een hand links onderin ligt?
|
Citaat:
|
vet! (y)
|
leuke kleurplaat
|
:) Top!
|
waarom heb je de armen niet met schaduw gedaan?
Voor de rest is ie (y) |
Chloe Siere: dat is zeg maar iemand die al gedood is door Conan. Het zwaard op de voorgrond behoort waarschijnlijk tot de gedode persoon van wie we alleen zijn hand zien.
Chilli Dude: hmm. Ik vind van niet eigenlijk. Ik heb deze tekening ook op twee tekenforums gepost en heb geen kritiek gekregen op de anatomie. Enig puntje van kritiek was dat het hoofd van Conan te laag zou zijn, maar dat komt doordat ik geen scheiding heb gemaakt tussen zijn kin en de schaduw van zijn kin. Sendo: Ik was bang dat die ik door schaduw die rechterbiceps zou verpesten en ik was erg tevreden met die rechterarm. bedankt voor de reacties! :) |
Ten eerste heeft een normaal persoon geen slagaders die van zijn Deltaspier over zn biceps loopt :P, daarnaast is de Biceps veel te groot, hij zou nooit zijn armen kunnen buigen op deze manier omdat de biceps teveel plek in beslag neemt.
De vreemde kromming in zijn rechteronderarm viel me gelijk op. Zn rechteroog zit hoger dan zn linker. Maargoed wss zit ik gewoon te miepen, het hele comic out of proportion gebeuren trekt me niet meer zo. |
Als je nou ietwat dikkere lijnen gebruikt bij zn armen, en zijn borstkas wat verlaagd. Want zn borstkas vind ik persoonlijk erg hoog staan ook al is het van onderaf gezien. Het verschil tussen dikke lijnen bij de torso en de lijnen bij de armen vind ik een groot verschil.
Ik ben geen tekenaar maar dit is mijn mening. |
Ik vind het wel een mooie tekening, doet me denken aan chinese tekenkunst. Beetje stripfiguurachtig. Zelf teken ik nooit zulke dingen maar denk dat jij hier een grootte in kan worden. Ik vind alleen de torso wat opgeblazen. :o
|
Citaat:
Verder vind ik het een gave tekening, erg knap gedaan. |
Citaat:
|
Echt heel super! (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51. |