![]() |
cd maken
Ik moet voor ckv een cd maken met mijn persoonlijke thema
Er moeten minimaal 8 nummers op deze cd. Maar ik kan heel moeilijk nummers vinden. Heeft iemand een goed nummer met dit thema? Mijn thema is : "OPDRACHT" |
Ik vind het een raar thema :s Niet zo gek dat je moeilijk nummers kunt vinden. Mag je geen ander thema kiezen? Bij een thema denk ik eerder aan 'liefde' of 'de dood' ofzo...
|
Wat PV zegt.
|
zoek songteksten met het woordt opdracht erin (engels, nl)
eventueel kun je ook bands nemen die je de opdracht geven om iets te doen. Of bands met verborgen opdrachten etc etc na wat research vind je vanzelf heus wel wat |
Bnn & Friends For Warchild - Voorgoed. (Bekende Nederlanders zingen in opdracht voor Warchild)
Big Brother - Het Big Brotherlied. (Omdat dit de opdracht voor de bewoners was) Bedoel je zoiets? |
vaag onderwerp zeg:|
artiesten voor azie met dat azie lied, een opdracht voor mensen om geld te storten. Lange frans en baas b - het land van maar ook zinloos van hen Dit zijn allebei liedjes die mensen tot denken aanzetten. Iets wat je ook een opdracht kunt vinden. |
je kan het ook zien als opdragen aan. Een andere vorm van opdracht, dus bijvoorbeeld het nummer dat Dinand Woesthoff heeft opgedragen aan Guusje Nederhorst.
|
bedankt ik heb hier veel aan gehad
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45. |