![]() |
psychiatrie
Ik zoek teksten uit studieboeken over psychiatrie ik hoop dat iemand me hier aan kan helpen.
BVD Pool |
iets meer info is gewenst (althans... heb studie boeken over psychiatrie maar WAT wil je er van weten/hebben/lezen)
|
euh kinderpsychiatrie maar gewoon wat jullie hebben bealngrijke info ofzo
|
Ze wil waarschijnlijk smeuige verhalen lezen over psychiatrische patiënten en die aan haar 14-jarige onthutste vriendinnen vertellen :)
|
Citaat:
|
nee meer info uit studieboeken
|
Citaat:
met kinderpsychiatrie baken je het maar heel beperkt af... waar is het voor? |
ik wil er gewoon informatie over
|
ik zou zeggen probeer eens psychiatrie.pagina
of ga eens een bieb bezoeken (je weet wel zo een boeken uitleen gebouw... niet kopen maar lenen!!) |
Zoek anders eerst eens met google op wat je precies wilt weten. Als je dan een idee hebt van wat je echt wil weten en wat je dan niet kunt vinden kan je het hier nog vragen maar dan kunnen mensen tenminste een concreet antwoord geven.
|
Ik heb hier een heel boek liggen over kinder en jeugdpsychiatrie, maar ik ga echt geen 214 pagina's voor je overtypen...(en dan is het nog meer het boek 'Inleiding in de kinder en jeugdpsychiatrie')
Dus zoals iedereen zegt: wees specifiek, anders krijg je nooit informatie. |
Ga langs een bibliotheek. Dan kan je lekker zelf gaan neuzen.
|
http://scholar.google.com/ misschien vind je iets via scholar.google? (Kinder)psychiatrie is zo ontzettend breed, probeer -zoals meningeen reeds heeft gezegd- iets specifieker te zijn :)
|
Ik kan niet meer zeggen want ik weet er niet meer van af dus we kunnen deze topic wel sluiten
Alsnog bedankt, Pool |
Nou zeg, je kunt toch aangeven wat je wilt bereiken met dit topic? In welke facetten je geinteresseerd bent? Doe er wat moeite voor, de mensen die hier reageren doe dat immers ook.
|
Ik wil informatie over kinder psychologie meer kan ik er niet over zeggen want ik weet er niks van af maar tog bedankt
|
Wil je informatie over therapieen? Therapeuten? Ontwikkelingspsychologie? Algemeen psychiatrische ziekenhuizen? Psychiatrische afdeling in een algemeen ziekenhuis? Regionale instellingen zoals RIAGG, Bureau juegdzorg? Theorieen zoals die van Maslow, freud etc?
|
Ga eens rondkijken in De Slechte. Daar heb je vaak een hele kelder vol studieboeken. Neus dan eens rond op de afdelingen psychologie en geneeskunde, dan kun je misschien oriënteren op wat je zoekt.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07. |