![]() |
afscheid
byee naa ralle luitjes waarvan ik posts las of omgekeerd of ouwehoeren, niet zo interessant meer hier dus ik peer em dan eindelijk maar es na zoveel jaartjes..
|
Doeg.
|
Hiep hoi!
Offtopic: Trouwens, je posts zullen wij nog altijd blijven zien bij het terugzoeken van topics. Zou je dan niet als erfenis een vette sig neerzetten voordat je het s.com venster voor het allerlaatst sluit? |
*zwaait*
|
Citaat:
|
veel plezier met de rest van je leven. :)
|
Doeg.
|
Later.
|
veel d&a plezier
|
:D haha waarom meld je dat zo specifiek? voel je een hechte band met de mensen hier :p
nouja ik check je nog wel! |
en saaaaaai is het zeker
|
Wij zijn er niet ter uwer amusement.
Ipv te zören over saaiheid kan je er beter wat aan doen. Slik 3 zegels en regel een audio/video livestream :D |
ah ik deel ff der mening en er wat aan doen gaat een beetje moeilijk als het gros niet verder komt dan blowen en alcohol..maarja tis dan ook een scholierenforum.
|
volgens mij is niemand hier nog scholier :D
|
snik
|
Wordt aan gewerkt....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nja, nou; die Later kwam anders ook uit de grond van m'n hart!
|
maar hij klopt dus niet, want ze gaat hier niet meer posten. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Qua ontwenningsverschijnselen mag dat op dit forum :D
|
mmz als ik straks het hoekje om ben is 'later oma' best gepast
|
Citaat:
Laten we een afkickkliniek gaan oprichten voor gestopte forumers :evil:. |
Dan krijgen we in ieder geval vast subsidie en medicinale cannabis. :p
|
Citaat:
|
Hoewel de patiënten mss overeenkomen verschilt de aard van de instelling wel bij een afkickkliniek versus een gesticht ;)
|
Vaarwel. Het zuigt hier al jaren idd, geen id waarom ik er soms nog kom...
|
Damn, als je het hier zo oninteressant vindt dan start je toch topics met boeiende onderwerpen. Er zijn hier volgens mij echt wel genoeg mensen die genoeg ervaringen met drugs hebben...
|
Citaat:
|
Live long and prosper
|
Citaat:
|
ach ik vindt het hier eigenlijk wel grappig. zo af en toe komt er een keer iemand langs om te zeggen dat drugs slecht is. Verder heb je echt van die trends. Dan wil iedereen absint en dan iedereen paddo's.
Er zitten hier ook echt wel mensen die ok zijn en de sfeer is er goed. |
Citaat:
|
Hmm. Tja... Eigenlijk zou ik dit dicht moeten gooien... Dat doe ik dan bij deze ook, maar ik beloof dat men hier nog iets van hoort... :)
En Mir, jamm0r dat je ons saai vind, ennuhm, tot... ooit...? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04. |