![]() |
ze waren maar een paar
ze waren maar een paar
woorden van elkaar verwijderd de lucht week en even leek het aangebroken hij keek verwilderd zijn lippen gingen uiteen om samen te komen alleen verderop zijn hart sprong vol smart z’n hoofd, haar neus, dan hard knalderop |
Ik vind hem... grappig.
En nu ben ik bang dat ik je gedicht vreselijk beledig door dat te zeggen, maar toch.. Ja, grappig vind ik hem wel. Hij doet me een heel klein beetje aan Piet Paaltjens denken, het ritme. Hm, hoe vaker ik hem lees, hoe beter ik hem in elkaar vind zitten. Maar de inhoud vind ik bij deze wat minder, iets te... oppervlakkig. Of misschien begrijp ik het niet goed genoeg, dat kan ook. |
Ah, nee, het heeft geen diepe inhoud hoor :)
|
Hm, ik vind het woordje knalderop een beetje gek, en ik vind dat ook een raar einde :o
Maar verder loopt hij wel fijn en ik vind het verwijderd - verwilderd - verderop - knalderop grappig gedaan :) |
smart - hard , nee, die rijm doet t bij mij niet meer. :( Verder: weer een experimentje? :P Leuk, vooral de eerste twee strofes. De derde en vierde strofe vind ik minder geslaagd wat betreft de rijm, die in de eerste twee strofes juist zo natuurlijk op me overkwam. Knalderop: leuk, abrupt einde, dat dan wel weer. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:37. |