![]() |
Nightwish zangeres stopt
Via een vriendin gehoord, de zangeres van Nightwish stopt ermee. Ook gezien op de officiele site.
Op zich best zonde, want hoewel ik een ontzettende hekel heb gekregen aan gothic metal/rock/whatever, vond ik deze band altijd nog wel te pruimen. En ze worden toch in de scene een beetje als beste band beschouwd. er komt nog 1 DVD uit, getiteld end of an era. Waar moeten nu alle metalminded people vandaan komen? Vaak zie je toch dat die mensen via dit soort bands in aanraking komen met metal, en dan later terugkijkend zeggen dat het kut was. Een beetje slipknot functie alleen dan bij vrouwen.. Tenminste dat is het beeld wat ik heb.. maar misschien is dit geleuter ook wel gewoon het gevolg van een avond zuipen gister, wat een koppijn. Toch jammer.. |
boe-whoo
|
ow boeiend
|
Citaat:
|
Ik vidn het behoorlijk klote. Nightwish is een hele goeie band en Tarja (de zangeres) was voor mij toch wel een groot onderdeel van Nightwish. Ik denk niet dat een ander haar makkelijk zal kunnen vervangen, maar ik wens beide partijen het beste toe.
:( |
Citaat:
http://www.nightwish.com/english/lettertotarjaen.html |
Ze stopt niet, ze is eruit gezet doordat haar gedrag niet bij de rest van de band hoort :o
Het bericht van de nederlandse Nightwish fansite. |
Nightwish is een dikke zaadband
|
Ja eruit gekickt, kan ook..
Ik vind nightwish geen zaadband, ik vind de stijl wel zuigen. Maar wat ze doen, dat doen ze goed. En ik blijf er toch bij dat het een band is waaraan veel mensen een opstapje hebben richting metal. Zonder cradle of filth was ik bijvoorbeeld ook nooit aan black/death metal begonnen, terwijl ik er nu echt op pis. |
Citaat:
|
Prachtig, hoe ze gedist wordt in die brief. Maar ja, die gasten die overblijven moeten ook ophouden.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Jammer, vond het een erg goede zangeres met een ontzettend mooie stem. Vraag me af hoe de volgende zangeres zal worden. Van mij mag Marco ook best alle zang doen, maar de zangpartijen zijn helaas gewoon geschreven voor die hoge zang. Neem die van Tristania maar als de nieuwe zangeres, hun laatste album was toch niet veel aan (y) |
dude, dit soort muziek is over het algemeen niet veel aan. en dat is nog een zwaar understatement.
|
wow toch nog wat goed nieuws vandaag (y)
|
Het is duidelijk wel weer te zien dat veel mensen even moeten aantonen hoe true ze zijn. (y)
|
is dat negatief?
En mij boeit het ook werkelijk niets. |
moraalridder alert.
|
anus
|
Citaat:
idd :( Citaat:
|
Citaat:
|
muuuuuuuu :( :( :( shit hee (n)
das toch dat gothicmeisje :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zonde, maar als ik die brief zo lees kan ik de rest van de band ook wel begrijpen.
|
Gaan alle gothics nu zelfmoord plegen? :o
|
ik vind het best jammer, nightwish is best leuk
|
Ik ben het er wel mee eens dat het een 'opstapje' is voor veel mensen naar andere metal, dus is wel zonde opzich.
|
Zal er niet wakker van liggen.
|
wat een domme reacties hier zeg,Nightwish is in de gothic scene een grote band,als je niet van die muziek houdt vind je Nightwish ook niet veel aan,Tarja was wel een beetje het gezicht van Nightwish haar goede stem en knappe mysterieuze uitstraling paste mooi bij de muziek van de band
|
#care
|
Lekkere dame die zangeres...
|
Citaat:
onwijs lekker wijf ook idd, zowel die rechtse als die linkse http://img.photobucket.com/albums/v2.../nightwish.jpg |
End of all Hope :(
|
Ik zou dr niet doen. Dus ze mag naar huis.
|
Citaat:
|
En terecht. Ik vind Nightwish een kutband en die zangeres een aanstellerige doos dus ik kan hier hartelijk om lachen. :) :)
|
Och ende wee, en ze heeft elke fan genaaid en ze is erg en arrogant en weet ik het.
Heel dit vind ik het spannendste van Nightwish. |
Citaat:
http://members.iinet.net.au/~dallash...20gorgeous.jpg Ik weet niet. als ik die kop zie, krijg ik eerder het woord plastic in mijn hoofd dan knap. |
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
|
"Beste nieuws van de dag" award. 24-10-2005.
|
Wat een gemis.
|
Citaat:
|
In het geval van Nightwish mag dat.
|
Citaat:
|
Jeetje mineetje! Wat gebeurt er toch allemaal wel niet in de wereld poeh poeh gossiepietje.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18. |