![]() |
Wat vind je eigenlijk van je EIGEN nick, sig en avatar?
Ik vroeg me dat ineens af. Iedereen bekritiseert elkaar zo mooi in onderstaande topic, maar ben je zelf wel helemaal blij met je NAS?
nick: mwah... t past wel bij mij (snoopy-fan for life) ava: past wel bij nick, maar vind m eigenlijk wat te zoetsappig. Helaas heb ik alleen te grote plaatjes, waardoor dit een van de weinige is die past sig: hmm... ben m een beetje zat, maar t doet pijn om m te veranderen. |
N: bijnaam
A: aan verandering toe S: bij gebrek aan inspiratie, en vond em zelf wel redelijk grappig |
Naam: Daar ben ik heel, heel erg blij mee. Het is voor mij geen belemmering dat je maar één keer een naamsverandering mag hebben, want Vogelvrij zal ik denk ik nog een hele tijd een prettige naam vinden. Niet meer om de eerste plaats omdat het vroeger mijn lievelingslied was, maar gewoon omdat ik het zo´n mooi woord vind.
Avatar: Ik heb altijd problemen met een echt mooie te vinden. Maar ik vind hem wel oké. Sig: Die mag wel weer eens vernieuwd worden, maar ik weet niets beters... |
naam: tevree, ben raar dus ja verklaard ook meteen alles
ava: gek, om t nog eens te benadrukken.. misschien wat anders maar geen zin te zoeken naar een ander plaatje sig: ja vond hem wel volgens de waarheid |
Nick: beetje jammer dat 't engels is, maar in het nederlands vond ik 'm maar niks. Verder wel fijn dat het kort is.
Ava: past bij me en ik vind hem wel mooi. Sig: maar al te vaak van toepassing geweest en ik vind het een mooi, waar gezegde. |
Naam:
Ik heb deze naam al 2.5 jaar en ik ben er nog steeds erg blij mee. Ik heb er totaal geen spijt van en heb nog geen 1 keer een nickchange overwogen (wel heb ik elke mogelijk variant op mijn nick en echte naam geregistreerd :o). Vinc heeft laatst een hele interessante uitleg aan mijn naam gegeven. :cool: Iets met samenkomen en verdelen oid. :confused: (vince / vinc vertel...:P) Maar eigenlijk is het gewoon een combinatie van 4 willekeurige woorden uit mijn engelse woordenboek die samen ******** vormen. (voor de geinteresseerden: dynamic, profit, consumer en application) Avatar: Ik vind hem op dit moment heel leuk. Ik heb ongeveer alles met Marie gedaan (op een ander forum is dit ook mijn avatar, en op livejournal ook). Ik wacht/hoop nog steeds de film snel weer te zien. Vond hem vroeger echt geweldig! Sig: Petri is cool en verdient een plaats in mijn sig! |
Ik vind het stom en daarom heb ik het en verander ik het niet :o
|
mijn nick komt misschien wat eh breezer over
en mijn ava is cool |
Nick: Beetje vaag
Ava: Leeuwen zijn cool ;) Sig: Weet ik veel, die zin heeft wel wat |
mijn nick is uhmmm ja een ingeving geweest vind hem nog steeds wel grappig beeter dan het Fennutjuh wat ik eerst had iig :D
ava -> dandy warhols :D past niet bij mn nick mja en sig -> tsja daar ben ik altijd zo inspiratieloos in :| |
Nick: Gehecht aan dat woordje.
Ava: Ik moet nog een keer een mooiere zoeken, maar ik vond het wel wat hebben. Sig: Tja.. |
Nick. Tjsah, dat is al jaren zo. :o
Avatar. Kan wel wat origineler. Signature. Ook niet echt verbluffend. :D |
Nick: Een hele vooruitgang in vergelijking met mijn vorige nick. Bovendien ben ik heeeel erg fan van Dolores (Dolores O'Riordan, zangeres van the Cranberries.. voor de mensen die dat niet weten :nono: ), dus ik ben er blij mee.
Ava: Dat is dus Dolores <3 De mooiste vrouw die ik 'ken' <33333 Sig: Mwah. Niet geweldig, maar ik weet even niks anders, en nu staat er tenminste wat. |
Alsof het zo moeilijk is om die zooi te veranderen :rolleyes:
Ja, ik ben tevreden. |
Naam: Een van de vele krabbels in mijn schrift :D Moet niemand denken aan Jerry Springer toen hij/zij 'm las? Ik wel, namelijk :o
Ava: Toepasselijk, niet? Nadat ik het im mijn schrift had gekrabbeld een jaar geleden en ik me thuis verveelde hem ik um gemaakt. Dat was dan wel de oude versie. Degene die ik nu heb heb ik vrijdag gemaakt. Lang leve paint! :p Sig: Quote van Chandler uit Friends. Hyphenflingen is een grappig woord. ;) |
Naam: Ach, ik ben er wel tevreden mee hoor. Een iets mooiere had ook wel gekund (m'n Elfse naam bijvoorbeeld, was iets van Amrod Calalen ofzo), maar ik heb geen zin om een nickchange te doen.
Avatar: Na zo ongeveer een jaar ga ik maar eens op zoek naar een andere. :) Sig: die heb ik niet, inspiratieloos :) |
Nick : zeer kut, maar weet simpelweg niets beters
Avatar: Tom Waits (Y) Sig: Anathema nr wat ik net ff kicke vond... klinkt beetje puberaal wel hehe |
Nick : geeky. En cult.
Av : fitting. Hij past natuurlijk bij mijn nick Sig : Wel geinig, maar een beetje random. Er zijn betere quotes te vinden op de site waar ik hem vandaan had. |
Citaat:
|
Nick: Ach, wat zal ik zeggen? Je herkent me tenminste.
Ava: Past bij m'n Boudewijn de Groot-verering. Sig: Ik hoop dat iemand die me kan helpen 'm leest. En 'Er komen andere tijden' is niet alleen de titel van één van zijn liedjes, maar ook de zinsnede die op ieder album in minstens één lied is te horen. Ja, ik ben er tevreden mee. :) |
Nickname: <3333
Avatar: Ach, te lui om hem te veranderen Nick: <333 zo'n mooi nummer |
Nickname: Ja ik vind hem nog wel leuk. :)
Ava: Ik kan nooit een leuke vinden, deze vind ik wel mooi maar ik wil weer een nieuwe. Geen sig. :) |
Naam is gaaf het was ooit bedacht omdat ik zoveel wilde als naam en toen heb ik het in 1 gepropt als een soort puzzeltje
Ava hoe vet is hij ooit word ik hem of net als hem. Sig euhm ja leuk ofzo. |
N: Tsjah, 't is een bijnaam geworden. :D
A: Ik kon even niets anders verzinnen en was een standbeeld van een god zat. :o S: Ik mis Kim nog steeds. :o :( Andere deel staat daar wel overwogen. |
Citaat:
Inderdaad, beetje rare vraag, je hebt ze zelf gekozen. Het is meer: Leg je eigen Nick, Ava en Sig uit dus doe ik dat maar. Bossen = Ik heb ooit met een groepje vrienden Xbox Live gekocht, daar hete ik Boss N (Nog voor baas b bekend was :p ), maar dat werd door amerikanen uitgesproken als bossen, dus toen zijn mn vrienden me ook zo gaan noemen. Ava: Kill BIll :cool: Sig: Droog, melig. (y) :cool: |
Ik vind de hele combinatie fantastisch!
|
Citaat:
|
Nick: mwah.
Sig: (y) Avatar: Vind ik wel oké en ook passend. :) |
Slecht, daarom heb ik ze ook.
|
@ Snoopy: Als ik het topic niet doorgelezen zou hebben zou ik de post van Magican toch ook niet ge-quote kunnen hebben? :p
|
ik moet ervan kotsen
|
Nick: = love
Ava: Mjah, hij is een beetje wit, maar ik vind hem wel leuk Sig: Ronald Giphart hoezee! Vond hem wel grappig. |
nick: helaas waren alle combi's van pizza of nibbit al bezet en ook sara en saartje. wel jammer dat er nu toch een H in mijn naam staat terwijl ik dat juist altijd zo hard probeer te voorkomen.
ava: kheb nooit zulke hele mooie, beetje irri altijd met de grote maar ik werd 1sec voordat ik dit topic zag er aan herinnerd dat deze ava eigenlijk wel bij mijn pers. past:) sig: kheb samen met een vriendin van mij een breezeravond gehouden om de breezersletjes voor gek te zetten. waren we zo 'verkleed' zeg maar en beetje debiel doen. helaas heb ik nog niet alle foto's en kwil me sig nog nie veranderen voordak ze in m'n fotoboek heb staan. en er staat volgensmij ook iets in over mijn hond, mijn tuffie, maar das nie door mij bedacht maar showt wel mooi mijn love voor mijn doggie:) edit: oh nee, er staat nu iets van n00b en lekk0r met de O. lol:) wel grapzig pure pwnage :D overigens pas het allemaal nie bij elkaar |
nick: tja, mn eigen naam is anneke, bijnaam anneka.. dus ben er aan gewend:p
ava: ik hou van de zon en van het strand en van palmbomen.. dus toppie! sig: hoorde m in het liedje van kinderen voor kinderen, vind m wel grappig. maar over tijdje wil ik m wel veranderen. |
Citaat:
|
Nick: Tja, m'n naam. Dus eigenlijk is het helemaal geen nick, maar gewoon een name :) En of ik m'n naam mooi vind.. laten we het daar niet over hebben.
Ava: Incubus staat er, als je goed leest. Caused by my NeverEndingIncubusLove <33. Sig: Liedje van Incubus, of course. Pistola, btw. |
Naam: Hou van parfums en france.
Ava: houd van zoenen sig: heb ik niet |
Mijn nick; Tsjaa, bruine haartjes he? :p
Avater; Lekker fout met Paris Hilton. :o :cool: Sig; Niet echt boeiend eigenlijk.. |
ik vind mn nick redelijk gaar maar weet geen andere dus ja
|
Nick: Nee, maar het lukte me gewoon niet om wél een leuke te verzinnen. Ach, en je kunt hem wel leuk uitspreken :) (maddaminke)
Ava: Before sunset <33, maar ik verander mijn ava regelmatig. Sig: die vind ik gewoon wel heel erg grappig, bovendien is het gequote uit een heel mooi nummer van Tori Amos!! <333 |
N: de bom
A: mja S: niet bijster origineel, maar goed genoeg |
mijn nick, ja slecht haha zou liever een andere hebben, en ja avater is wel oke, yoda blijft goed, en mij signature heb ik van een 9/11 poster uit de VS.
|
N: het lot besliste en ik vond het prima.
S: ik vind het goed zo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nick: gaat.
A: :cool: Sig: :cool: |
Nick: In de tijd dat ik m'n account aanmaakte werd ik vaak Pierre genoemd...dus eigenlijk is het Pierreke op zijn Frans... Bracelance spreek hem lekker Nederlands uit, zoals die beestjes uit de grond.
Avatar: Ben wel tevreden, heb nog een mooier plaatje maar die was te groot. Speel zelf Trompet dus vond hem wel gaaf! Signature: NVT. |
Citaat:
Nick: heeeeeuuuuuul trots op ;) Avatar: ook geweldig (y) Sig: geniaal |
Naam: Nou ja, dat ben ik nou eenmaal. :o
Ava: Tuin&ondergaande zon. <3 Sig: Citaat uit één van mijn verhalen. En ik laat hem wel zo, want het gebeurt maar al te vaak. |
Nick: Hard! Refereert uiteraard naar multitalent J-Lo. Al is het maar om m'n urban image kracht bij te zetten.
Sig: Geniaalste southpark aflevering ooit! Avatar: MacGyver is een held. Past dus goed bij me. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15. |