![]() |
all stars?
vind je all stars onder een rokje leuk? Zo ja welke?
Zo nee wat dan?? (er is een soort gelijk topic maar wil even wat weten over deze schoenen) thanks!! :p |
nee
|
All Stars zijn voor Neantherthalers.
|
je moet wel verdomd leuk zijn wil je dat kunnen hebben.
|
ja, maar dan wel donkere, en met beenwarmers. (y)
|
Citaat:
|
beenwarmers zijn uh (n)
all starts zijn wel ok maar iedereen heeft ze :( |
Komt ze weer aan met een geniale topic.. :rolleyes:
Ik vind All Stars leuk voor bij iemand anders, maar voor mij zijn ze niks. |
Ik vind All Stars bij de meeste meisjes niet leuk, en zeker niet onder een rokje. Er zijn een paar waarbij het leuk staat, maar daar blijft t bij. Sowieso moet je geen All Stars nemen als je maat 39+ hebt.
|
Dat heb ik vaak en iedereen vindt het leuk: ik heb roze All Stars bij spijkerrokjes...
|
Citaat:
|
ik heb maat 39 en geheel zwarte dus dat staat heel niet lomp :nono:
|
Citaat:
ik vind zwarte all stars onder rokjes schattiggggg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vind het opzich wel kunnen. In de zomer zeker, en in de winter kan het wel mits het donkere allstars zijn.
|
ik draag nooit rokjes -raar maar waar- maarem over all stars: ik heb maat 44/45 en dan staat het inderdaad niet, dus mensen met grote voeten u bent gewaarschuwd.
|
ja, heb het zelf ook vaak
(en eigenlijk ook nu op dit moment :o ) ik heb maat 37 dus niet echt extreem grote voeten, vind het wel leuk ter afwisseling van m'n laarsjes |
Citaat:
|
Ik heb allstars in maatje 43 :D
Maar ze waren ook maar 24 euro. |
kerels die all stars op een korte broek dragen doen me altijd aan krusty de clown denken :)
|
gelukkig hebben meisjes meestal kleinere voeten (y)
|
Citaat:
|
Whats up met de creed ava!
|
Citaat:
En op haar eindexamengala droeg ze puntschoenen :cool: |
ik vind het wel leuk eigenlijk, en idd niet TE hoge nemen, die "middelhoge" moet wel kunnen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die superhoge zijn inderdaad lelijk (n) Vooral die waar je de bovenflap kan omslaan en dat de binnenkant dan een andere kleur is :(
Ik vind 'gewone' lengte alstars ook leuk. |
Citaat:
|
ik heb maat 43 en het staat niet zo lomp hoor :) :) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
|
dat gaat me dan weer te ver :cool:
maar dat mat ice is wel tof |
Ik heb schoenmaat 42/43 en ik heb lage blauw/bruine allstars.
M'n voeten lijken idd groot, maar dat is omdat ze ook groot ZIJN. En verder denk ik dat het onder een rokje niet al te geweldig staat, maar als ik ooit een rokje aan zou moeten doe ik ze er waarschijnlijk wel onder aan, want ik heb alleen maar gympies. edit: die site is best gaaf. Ik ga voor de kinky pinky: http://img.photobucket.com/albums/v2...kieB/pinky.jpg |
all stars zijn gaaf! :)
en wat maakt het uit dat iedereen ze heeft? ik had ze eerder:P, en dan nog is het stijlvoller als nike airtjes of hekserige hoge hakken. onder een rokje kunnen ze wel vind ik, maar niet die hoge allstars, dan heb je geen benen meer over! en zeker geen beenwarmers.. dat vind ik ECHT niet mooi allstars zitten lekker.. ik draag ze al 2,5 jaar :) |
Ik draag alleen soms zwarte lage onder een rokje (evt met zwarte legging). Die hele hoge wintermodellen vind ik echt vreselijk (n) .
|
All stars zijn gay.
|
30 jaar geleden ja
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
All stars zijn gaaf :) Alleen waarom moet nou iedereen er ineens mee lopen :nono:
Iig.. mijne zijn donkerblauw, en ik heb ze wel eens aangehad onder een spijkerrokje ja. Kan best! Maar je moet wel die lengte hebben tot net boven je enkels.. Die hoge zijn lelijk en die lage moeten je staan.. |
Citaat:
|
|
ieeeel
|
All Stars zijn de mainstream schoenen van 2005.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25. |