![]() |
ontbijt
Wat eten jullie altijd bij het ontbijt?
Ik eet meestal een boterham met melk maar soms ook een appel met melk.. xxx Sanne |
kommetje honeyhitters met melk
|
niks
|
Chocopops of cruesli ofzo. Met van die stukjes fruit. Als het maar met melk is, brood krijg ik niet door mn keel 's ochtends.
|
Als ik in een fanatieke bui ben heel veel, dan ga ik vanalles lopen bakken :p :D
Dat heb ik alleen niet zo vaak, dus meestal niet veel :o |
cornflakes / muesli met fruit en noten / cruesli met chocolade met melk of vruchtenyoghurt. Glaasje pompelmoessap of appelsap en kopje thee of koffie
|
Als ik tijd heb: 4 boterhammen en iets erbij, bijvoorbeeld peperkoek of fruit.
Als ik college o.i.d. heb, sla ik het ontbijten wegens tijdgebrek over en eet ik snel iets makkelijks zoals een appel en een krentenbol. |
Twee boterhammen met hagelslag en een kop thee/melk.
Altijd, en ik raak uit mijn doen als de hagelslag op is. :o |
Geroosterde boterhammen met chocoladepasta..
|
Cornflakes/warme broodjes/croissantjes met vruchtensap
|
Dat is altijd verschillend.
Vandaag waren het 5 beschuitjes met boter en hagelslag. Meestal is het bruin brood met beleg. Soms als ik haast heb een fruitkick/muslireep. Als we het in huis hebben neem ik ook wel eens cruesli met melk/yoghurt of brinta. En als we het toevallig overhebben vind ik nasi of pizza ook heerlijk als ontbijt. Maar niet echt regelmatig ofzo, gewoon als er nog een beetje over is. |
Twee bruine boterhammen met gebraden kipfilet en komkommer
Grote mok groene thee |
Een bord brinta met rietsuiker en een glas multivitaminesap. Of 2 boterhammen met beleg en een glas sap, als de melk op is.
|
een bord brinta. en een stuk fruit.
Als de melk op is, 2 boterhammen met een stuk fruit. |
Flinke bak havermout met bruine suiker, met de consistentie van stortbeton. Daar hou ik het wel op vol tot de lunch.
|
Meestal wat tosti's en een kop koffie.
|
Meestal ontbijt ik met een banaan.
Maar soms met boterhammen. Maar ik ontbijt niet altijd |
Boterham met pindakaas en stuk ontbijtkoek. En thee.
|
meestal 2 boterhammen en een glas optimel <3
|
Als het voor 10 uur 's ochtends is en ik haast heb/weg moet, cornflakes met melk, cruesli met yoghurt of niets. Alle andere dingen hou ik dan niet binnen.
Als ik de avond ervoor veel alcohol gedronken heb en ik 's morgens geen haast heb, iets vettigs en warm. Liefst veel vlees. Als geen van beiden gelden is alles, maar dan ook alles mogelijk. |
Brinta :) :)
|
Eén boterham met kaas en één boterham met hagelslag. En een kop thee of koffie, een beker melk en een glaasje sap.
Of een bakje cruesli met yoghurt en een kop thee of koffie en een glaasje sap. En ik snap de mensen die zeggen dat ze 's ochtends geen tijd hebben om te ontbijten niet. :s Sta dan gewoon iets eerder op. :/ |
als ik smorgens wakker word (rond half 6) drink ik een kop wiener melange. als ik in de trein zit (rond 6.45) eet ik mn ontbijt, meestal brood met boterhamworst.
|
2/3 boterhammen met hagelslag en vruchtensap (ranzige combi trouwens.)
|
Meestal 2/3 geroosterde boterhammen met fruit (als ik dat heb) of yoghurt en een glas sap:)
|
Meestal is het kwark met fruit en nog wat boterhammen. Het beleg verschilt meestal.
|
Wat is brinta??
xxx Sanne |
Citaat:
|
2 bruine boterhammen of cornflakes met yoghurt.
|
Citaat:
|
Boterhammen.
|
Citaat:
Ik eet niets 's morgens, pas na een uur of langer ga ik wat eten, als ik werk een boterham en wat fruit/koekje en als ik thuis ben kan het vanalles zijn (alles behalve datgene wat als ontbijt bedoeld is) |
Ik drink melk en dan neem ik een appel of een liga of wat er ook maar te vinden is mee op de fiets, want ik ben altijd te laat m'n bed uit.
En ik doe elke dag zo m'n best eens op tijd te zijn. :( |
fruit spul
|
Ik ontbijt nooit. :o
|
Havermout met water en wei eiwitten, verder een handje vol aan verschillende vitaminen en een flesje vol goede bacterien en mineralen.
|
Citaat:
Ikzelf neem in de ochtend, magere melk (500ml), brinta, (100gr) en ook wei eiwitten (15gr) met daarnaast 700 ml water en vitaminen. Maar ik moet nou niet zeggen dat ik meer energie heb in de ochtend dan toen ik amper ontbijtte, ik voel me eerder wat suf de eerste lesuurtjes op school :P |
:)
|
Cruesli (die met chocola (y) ) met melk en een beker Optimel.
|
Geroosterd brood
Maar de laatste tijd vooral bastognekoekies :o |
Citaat:
|
1 bruine boterham met gestampte muisjes
en een beker groene thee en een lekkere multivitaminepil |
2 Tosti's met curry, en daarbij meestal een glaasje melk. :)
|
glas sinaasappelsap, boterham jam en boterham hagelslag...
|
1 Of 2 boterhammen met pindakaas of 30+ kaas, een stuk fruit en wat drinken. Meestal dan, het verschilt ook nog wel eens.
|
1 of 2 boterhammen. Beleg is meestal wat het dichtste bij ligt. Drinken: wat ik het eerste tegenkom in de koelkast en zo nu en dan krijg ik een kop thee van mn moeder voorgezet "is gezond voor jou"
|
Citaat:
|
Als ik echt vroeg op moet (kwart over vijf/half zes) dan heb ik nog niet zo'n trek en is het enige wat ik eet een krentenbol en een glas spuitwater.
Als ik later op sta (vanaf half zeven ongeveer) dan eet ik meestal twee boterhammen met zoet beleg (hageslag, jam, honing, chocopasta), en een glas milk&fruit, spuitwater, melk of thee. |
brood, melk of thee
|
ik vind pap echt iets voor een kind van 3 en jonger. En niet voor volwassenen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48. |