![]() |
reizen in februari?
ik zou met mijn vriendje in februari op vakantie gaan. Maar is er ergens een plaats waar we toch wel aan 't strand kunnen liggen? Onze vrienden zeggen dat het die tijd echt nog te koud is... Hebben jullie een idee?
alvast bedankt! |
Australië misschien? :o
|
Het is kout in bepaalde gebieden, maar echt niet over de hele wereld. Caribisch gebied is prima bijvoorbeeld. Europa is echt wat te kout over het algemeen, dus verder weg kijken.
|
Zuid Spanje, bijvoorbeeld Benidorm wil dan vaak wel goed te doen zijn, iig graad of 20-22. Dan kan je al wel naar het strand, maar het is niet super warm.
Verder landen als Griekenland, Turkijke en Italie, maar het is vooral geluk hebben. Je kan ook richting de domunicaanse republiek, Mexico oid gaan, maar das wel erg duur denk ik:p. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ben ik dan zo dom, het is toch kouD? |
Citaat:
|
Citaat:
maar omdat ik zelf altijd de meest domme spelfouten maak twijfelde ik aan mezelf:p |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben dyslectisch, maar verder niet erg. Veel mensen weten het hier wel, maar het maakt me verder ook niet uit. |
Citaat:
Maar ik wist het dus niet:). (denk dat dit offtopic geklets eigenlijk wel verwijdert kan worden:P) |
Ik ga 3 januari naar Egypte/Hurghada. Het is daar dan lekker zonnig :)
vorig jaar was ik eind januari op de canarische eilanden en het was echt prima vertoeven daar :cool: kon makkelijk op het strand liggen. |
Egypte is idd een goede, dichtbij en niet heel duur.
|
Ik was eens in december naar Tunesië geweest en het was daar 20 à 25° overdag...
|
Citaat:
Ik ben vorig jaar eind januari naar Egypte geweest en in het zuiden was het daar ook 25+ graden. Ik ben niet aan zee geweest daar, maar dat zal wel ongeveer hetzelfde zijn geweest. |
Zuid-Amerika (y)
:p |
Alles onder de evenaar zou tegen die tijd wel goed te doen moeten zijn...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21. |