![]() |
[mp3] doom for a dead nation
astublief ome david,
doomtrack in fl. gitaar in g, de leukste orange presets opgezocht in guitar rig en vocalen in veel te veel effecten gesmeten. Is vrij kort voor een doomtrack maar ja, t gaat om t idee, ga er waarschijnlijk nog wel mee verder. :p http://s51.yousendit.com/d.aspx?id=0...L38U6OALJ9N4ME |
hahaha (y)
Mag wel wat heavier, langzamer en meer Sabbath riffage. Maar klinkt niet slecht, heb je snel gedaan hehe. Zal t ook eens een poging geven binnenkort. :) |
ik ben nu eenmaal niet helemaal van de sabbathiaanse school, dus er zit altijd wel weer een eigen draai aan. :p wel lachen met die gitaar zo laag :D (Y)
|
Is erg leuk inderdaad. Moet je eens clean gaan spelen en een beetje country/bluesy achtige shit proberen. Of een hele lage open tuning en dan met een slide. Cool as shit.
Baal ervan dat mijn recordingshiz nog niet af is. :( Zoveel ideeen. |
ach, laptoppie, klein oefenversterkertje en een simpele mic + wat goeie Vst's doen de trick bij mij wel :D
|
Muzikaal ben je wel. Respect voor iemand die een industrial hardcore nummertj maakt en een paar weken daarna weer een doom dingetje ... (y) en nog goed aan te horen ook.
|
dank u _0_ ik hou nu eenmaal van veel dingen, en ik wil t ook allemaal zelf kunnen :p
|
Citaat:
|
Ik wil niet alles kunnen. Ik wil de dingen kunnen waarmee ik de dingen in m'n hoofd(jaja) kan uitvoeren . :)
Ben vanmorgen in slaap gevallen in de trein op de klanken van Earth 2. Nieuwe Earth is ook mega. Check it out: Hex: or printing in the infernal method). |
Citaat:
ik zal hem ff binnenslurpen |
klinkt wel leuk die nieuwe Earth, beetje te rustig naar mijn smaak alleen. Echt een plaat voor de late avond denk ik.
|
True. Heel minimalistisch is het eigenlijk. Het verhaal wat er een beetje mee samengaat is dat van de diep religieuze Duits/Zwitserse settlers en het duistere desolate deel van het leven in de middle of fuckall in Amerika en de relatie met een soort van magie(de Hex tekens op de huizen etc. Check die voorkant maar eens). Althans dat maak ik eruit op. Het trekt me wel moet ik zeggen.
Check ook: Om-Variations on a theme eens. Bas/drum combo van de ritmesectie van Sleep. Echt super. |
'Blue Jay Large Amb 1 samples'
komt zeker wel bekend voor neem ik aan :P prettige samples maarr wel vet nr. de drums blijven wel een beetje constant maar dat is dan misschien ook een aspect van het genre. vette vocals ook zelf gedaan? vette riffs enzo. en de opbouw is ook relaxed alleen het nr is een beetje kort |
Citaat:
alles zelf gedaan ja, gitaren, vocalen, de hele reutemeteut, maar t moet idd nog wat langer uiteindelijk, t is tenslotte wel doom |
sowieso moeten er nog 28 minuten bijkomen :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52. |