![]() |
Toen ik zestien was...
Voor de mensen die ouder zijn dus.
Vertel eens wat :) |
Rukte ik me wezeloos op vieze blaadjes die ik in mijn ouders' kleding kast onder moes' dildo vond. :bloos:
|
Toen ik 16 werd vond ik mezelf heel stoer want vanaf toen mocht ik legaal bier drinken :o
|
Had ik een drankprobleem en continu last van steken als ik nuchter was.
|
|
en met schattig bedoel je dus kutalto? ;)
|
- toen ik sweet sixteen was gingen we met kerstmis een spacecake bakken met de hele klas en toen ging ik allemaal lomp doen tijdens de kerstviering en
-Ik was heimelijk verliefd op de lelijkste gozer van de klas ( maar op zich was dat niet alleen toen ik zestien was) -Toen ik zestien was dacht ik dat ik emo was - toen ik zestien was ontdekte ik interpol maar toen vond ik het nog een schijtband - toen ik zestien was kreeg ik m'n eerste echte baantje bij de albert heijn - mijn duikbotenfobie kwam op mijn zestiende op een hoogtepunt door een reclame waarin een duikboot uit een slootje kwam en elke keer als ik dat zag werd ik helemaal gek :| |
Oh dat had ik daarvoor, heel eigenaardig, toen ik 16 was leefde ik een nuchter leven want dat vond mijn ex jofel :) ik ging naar de kinderopvang voor schoolverlatende stinkpubers en toen mocht ik tae bo doen en paardrijden, knutselen en dat soort ongein, het was echt gaaf en daarna wilde ik vooral dood en daarvan weet ik niet meer zoveel want ik had altijd hoofdpijn van het wenen :) ohja en toen ik 16 was heb ik voor het eerst siouxsie gezien :) dat was een gezellige boel :)
|
oja ik was ook fluwelen gothic
|
Toen ik zestien was had ik veel te kort stekeltjes haar.
Toen ik zestien was ging ik carnavallen en zoenen met vieze jongens. Toen ik zestien was woog ik 90 kg (in het begin dan). Toen ik zestien was, wilde ik heel erg graag anders zijn. |
toen ik 16 was was ik trüe kvlt alto, blowde ik bijna dagelijks en was had ik een beginnend drankprobleem waar ik nu de vruchten van plukte
goeie sex was toen nog nieuw en extra spannend toen kon je je nog lekker onverantwoordelijk gedragen en als een echte puber je ouders haten om vanalles en nogwat ah, the good old days |
ik wil er niet aan terugdenken :(
|
oja ik ben trouwens pas 9 maanden geen zestien meer euhhh. maar ik heb dan ook niet echt veel opzienbarende dingen gedaan op mijn zestiende
OJA IN MIJN DUIM GESNEDEN WAARDOOR IK NU EEN VERMINKT BEN<3 |
ik was vooral in het begin van mijn zestienerjaren een beetje eng :(
|
Op m'n zestiende fabriceerde m'n beste vriend tijdens een les Duits van een potlood en een puntenslijpermesje een mini zeis, die hij eerst op mijn arm moest uitproberen. Het bloed zit nog op de verwarming.
|
Toen ik 16 was slaagde ik voor de mavo en ging een jaar werken om te sparen voor lesgeld voor een opleiding. Ik spaarde amper maar gaf al mn geld uit aan sigaretten, cd's en kleding. Ik werkte dus elke dag en er is dus niks boeiends te vertellen over dat jaar.
In het weekend sliep ik altijd bij een collegaatje/vriendin en was ik vaak onder de invloed van een pilletje en deed meer stiekeme dingen die mn moeder niet kon weten. Mja, die goeie ouwe tijd. ben nu 22 btw. |
Citaat:
|
Toen ik 16 was begon ik minder te blowen en begon mijn drugsgebruik in een stroom versnelling te komen. Gebruikte toen voor het eerst paddo's en deed voor het eerst xtc.
Verder was ik heel erg vervelend en voelde ik me voor heel veel mensen te goed. Heb heel wat vriendschappgen gebroken toen. |
Citaat:
|
was ik skat0rrrrrrr
had ik mijn eigen haarkleur luisterde ik naar fenix tx en everclear (L) maar ook destinys child had ik een vriendje had ik al mijn eindexamen gedaan (y) |
:d
|
- Ik had lang zwart haar
- Ik had van die stomme shirtjes met teksten zoals 'Boys Are Stupid' - Ik zat op de Havo en leerde eindelijk een beetje socializen - Ik dumpte het ene kutvriendje voor de ander :):) - Ik gaf stiekem feestjes voor heel veel mensen - Ik ging af en toe naar concerten en was dan extreem zenuwachtig - Ik ging altijd uit in hetzelfde cafe en vond het nog leuk ook :( - Ik had PIERCINGS Maar dan spreken we over 5 jaar geleden :):) |
Citaat:
|
waar had je piercings NNK3?
|
Toen ik 16 was...
- Was ik vet altoow. - Had ik nog uberlang haar. - Paste ik wel in broeken met maat 40. - Ging ik vrijwel elke week naar 't theater - Vond ik school ineens wel leuk, want ik had leuke klasgenoten. Dat resulteerde helaas wel in slechte cijfers,maar daar gaf ik geen ruk om. - Had ik nog geen DVD's - En ook geen mp3 speler - En ook nog geen bril Maar eigenlijk ben ik niet veel veranderd. |
Toen liep ik het hele jaar in Burzum- en My Dying Bride-t-shirts want ik wilde niet naar de winkel om een trui te kopen :) Dat waren nog eens tijden :)
|
Citaat:
|
Ik wil foto's zien! :mad:
|
ik had op mijn zestiende wel een mp3speler en daarmee was ik de allereerste op school. omg hoe true. die mp3speler gebruik ik nu nog en hij is inmiddels 22 maanden oud.
|
Citaat:
http://home.no/monolo/vacation/2%233.jpg |
Citaat:
:p Ik had op m'n 17e pas een MP3-CD speler. Dus ik liep toen de hele dag met een gigantisch lomp ding te sjouwen en iedereen kende me toen als 'dat meisje met die oordopjes'. edit: OMG, monolo was ook altooow :eek: 2001 was echt hèt jaar voor felgekleurde veters. |
oehyehhh
|
mmm ik stond geloof ik bekend als ' die vage artistiekeling met die twee enorme speakersboxen op heur hoofd' want ik had een dikke koptelefoon.
waarom praat ik in de verleden tijd :confused: |
omg fran, die schoenen met die veters :D
|
haha i know :D
ik had op mijn 17e een mp3 spelerrr van aiwa, kon 256 mb op \m/ vet duur toen en ik benhem na een jaar kwijt geraakt :confused: |
Citaat:
|
awww emoo hairr
|
Dat was ook nog de tijd dat ik wel eens rode veters in m'n kisten had en niet doorhad dat je daar een zeker statement mee maakte. Heerlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
hahahaha, kostelijk :D (y) |
Ik had zilver gespoten kisten met rode sterretjes erop.
En ik had altijd 2 staartjes. :o Maaaarrrrr.... toen ik net 16 was ging ik ook voor het eerst in m'n uppie naar Lowlands. He-le-maal alleen. Wat was dat heerlijk zeg. |
ohja en ik leerde dnb kennen (y)
|
Ik had kort haar :bloos:
|
toen ik 16 was begon ik naar meer muziek te luisteren dan emo en punk
begon ik een bandje deed ik stiekem 2 nachten per week aan graffiti was ik elke dag te vinden op een skateboard had ik voor het eerst seks zoende ik veel meisjes was ik veel met mijn haar bezig en sprak ik marky ramone zie hieronder het bewijs; klik |
ik was toen marokaan
|
nou vooruit..
toen ik zestien was - hield ik van zwarte kleding - rookte ik mijn eerste joint - rookte ik - dronk ik - verfde ik mijn haar rood - was Tessa mijn beste vriendinnetje en nog veel meer dingen die niet interessant zijn :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:46. |