![]() |
Halogeen, ik geloof dat ik de eerste ben in uw 19zijn op DoP.
Je violen, muziek en meer van dat,
brachten mij tot een waardig luist'ren. Het klonk wat indiaans, of zat dat hem meer in't fotokluist'ren? Het maakt niet uit want wat je doet, is verlichting in woord en klank; en k'zeg het nu 'Je doet het goed, ook op uw verjaardag, mijn grote dank!' ~ Oei, iets beters kwam er niet uit! GEFELICITEERD HALOGEEN! |
*pinkt een traantje weg*
Bedankt voor je ontroerende gedicht :)! Ik geloof niet dat, behalve een fiets en een stereotoren die ik ooit eens lang geleden gekregen heb, ik vaak zo'n mooi verjaardagscadeau heb gehad!. 19, 't is toch wat. |
Proficiat Halo!!! :D
En mijn complimenten hoor xineof! ;) |
Gefeliciteerd Halogeen, dat je nog vele jaren mag bewandelen :D
Lief zo'n gedicht:-) |
:D Gefeliciteerd Mich,
al 3 jaar volwassen, het is je leren jubileum. Of is dat alleen bij bruiloften? |
Van harte gefeliciteerd Michel, met je negentiende :O.
Leuk gedicht, xin, dat is inderdaad een mooi verjaardagscadeau:). En ben je dan vanaf je zestiende officieel volwassen sketch? Op 18 toch pas? |
Citaat:
|
Het is natuurlijk de bedoeling dat jullie ook gedichten maken, haha, anders mag het vast niet van Muut ^^.
|
Ahum. Bij deze.
---------------- Je bent voorbij de keizersnee, De fruithap-puree, de speeltuin-entree, de beugel, acnee, Wat lijkt het dan al lang gelee dat je Sint aanzag voor een weecee! Michel, voor jou: Driewerf Hoezee! ---------------- Niet echt een dichtbui (ik probeerde een mooi gedicht maar dat lukte niet dus het resultaat daarvan durf ik niet te posten) dus dan maar een rijmpje :bloos: . |
ik mag alleen feliciteren mét gedicht dus? jamaar ik ben in een niet dichterlijke bui, dus ik schrijf dit heel klein, misschien valt het dan niet op. Gefeliciteerd!
|
Negentien nog maar:eek: Gefeliciteerd!
Een verjaardagstaart met kaarsjes hiep hiep hiep hoera en een kartonnen feestmuts ben jij onze jarige lamp Hm.. Ik laat het dichten aan xin over, denk ik:D |
Gefeliciteerd Michel! Maak er een fijne dag van, en het liefst nog vele mooie jaren. (Y)
Ik ken je niet goed genoeg om een goed gedicht te schrijven, en ik heb geen zin in een rijmpje. Ik heb nog wel een 'algemeen' krabbeltje ergens maar dat is niet echt een positief verjaardagsgedicht. Als je het wil hebben moet je me dat maar even melden. |
Ik heb geen inspiratie voor een verjaardagsgedicht, maar toch; Gefeliciteerd. (y)
|
Gefeliciteerd Halo! :)
Ieder jaar is er weer eentje dichter naar de totale aftakeling, naar de dementie, naar de grond vol maden en vieze beestjes of een lekker warm vuurtje. Ahem :D een gedicht komt er niet uit, ik heb griep dus er komt alleen snot uit, als je dat graag wilt? :o |
Proficiat! (y) 19, amai
|
*geeft taart*
Gefeli! |
Halogeen, jij bent me er één... Nee, een gedicht kwam er niet uit.
Gefeliciteerd! Hoe bevalt het, tot nu toe? |
Gefeliciteerd, Michel :)
|
Nog vele jaren en mooie gedichten toegewenst(y)
|
Het is wel dragelijk om 19 te zijn. Het voelt als een opluchting, alsof je die kritieke grens van 18 al eeuwen lang verlaten hebt.
Bedankt iedereen voor de felicitaties. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:43. |