![]() |
Waar hoor jij jouw muziek als eerst?
Op dit moment ben ik voor mijn studie bezig met een afstudeerscriptie in de wereld van de muziekindustrie. Een belangrijke vraag die in mijn onderzoek naar voren komt is, wanneer hoor jij voor het eerst een bepaald nummer?
Op onderstaande link vind je de vragenlijst. Geef antwoord op de vragen en maak kans op een cdpakket met 5 cd's!!! www.digidance.cc/onderzoek/ gr |
Ingevuld en opgestuurd.
En die vragenlijst is best suf :o |
Citaat:
en de cd's die je kan winnen ook haha. maargoed, omdat ik het erg druk heb mar me nergens aan toe kan zetten toch maar ingevuld. |
Citaat:
|
Haha wat een cd's idd zeg! :D Ingevuld.
|
wat is uw leeftijd?
o Jonger dan vijf jaha, peuters zijn nátuurlijk fervent internetters. :| |
Citaat:
|
ach over gratis cd's ga ik niet zeuren (y)
|
gebeurd (y)
|
ingevuld
puur en alleen voor de cd's (y) |
Citaat:
|
ja, en dan straks overal nog meer spam krijgen zeker.
mooi niet dus. |
Zit een leuke bug in.
Als ik na vraag 6 op volgende klik begint hij bij mij weer opnieuw waarbij alle antwoorden op de voorgaande vragen blijven staan. |
Haha, de enqeteurs hebben een goed gevoel voor humor. Ik denk dat cd's
Italo Disco Top 100 Exclusive Reggaeton and More erg in de smaak vallen bij een forum dat vooral brabbelt over IDM, post-hardcore en metal. |
ik heb echt zo weinig te doen dat ik zelfs die lijst heb ingevuld :s
|
DIT IS HET EINDE VAN DE VRAGENLIJST, BEDANKT VOOR JE MEDEWERKING!
Beter geef je platenbonnen weg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Door die klote enquete kwam ik erachter dat ik al afgestudeerd ben en werk heb en ik nogsteeds op scholieren.com kom :| .
|
Citaat:
klote lijst |
Leuke enquête :) .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ghehe, wat lopen jullie nu te zeiken over gratis cds? Je bent toch zeker niet verplicht om dat lijstje in te vullen?
|
Um die Italo cd lijkt me wel kick eigenlijk. Ff invullen. Als iemand 'm wint en niet wil, gaarne opstueren :bloos:
|
Shiiiiiiit, succes met verwerken. :D
|
Check.
|
Iedereen bedankt voor invullen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Bedenk je je wel dat dit forum totáál geen afspiegeling is van de 'gemiddelde' nederlandse muziek consument?
|
Citaat:
|
Heb hem ingevuld hoor! :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoorde dat dit pakketje op e-bay grof geld oplevert!
|
ingevuld
wat een kut cd's |
Niet echt mijn cd's :p Maar ik ben graag behulpzaam. :)
|
alleen maar ingevuld omdat ik toch maar eens een italo verzamelaartje moest hebben om het te checken:)
|
er zijn 4 landelijke publieke
omroepen, maar er staan er maar 3! elke keer staat radio4 er niet bij. men houdt alleen maar rekening met de meeste-beluisterde muziek. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29. |