![]() |
Vervelen
Hebben jullie leuke dingen die ik kan doen als ik me verveel. Dat is nu het geval dus. En daarbij komt dat het ook nog regent hiero dus helemaal niks te doen.. Hoop dat jullie tips hebben!!!!
Bvd Pool |
Boek lezen. Extra huiswerk maken. Dingen voor school samenvatten. Tv kijken. Spelletje op computer spelen. Forummen...
|
Citaat:
|
Naar vrienden/vriendinnen gaan. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Mijn tentamen voor me leren en maken aub.
|
Damn als jullie dan nog niks kunnen bedenken...
|
Schrijven?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Of rode verf voor me mengen. Ik heb geelrozeblauw en moet rood hebben. :mad:
|
Citaat:
|
Ik ook niet, maar daar gáát het niet om.
|
Citaat:
|
Vakantie. :cool:
Oké, ik heb nog wel ideeën om te gaan doen: - naar de speeltuin gaan. - trampoline kopen en trampolinespringen. Ja, ook in de regen. - een orgie houden. - stupide filmpjes maken. - cake bakken. - muziek zoeken. - wedstrijdje achteruit lopen doen. - naar Amsterdam. - bodypainten. - een heel groot blad papier pakken, alle scheldwoorden die je ooit hebt gehoord er op schrijven en dan dat vel in de fik zetten. - een prikbord maken. - MSN? :) |
Mijn vakantie was vorige week.....
Maar als je echt niks te doen hebt, dan mag je van het nederlands - duitse woordenboek van prisma overschrijven: De eerste 2 bladzijdes van elke letter, en dan het liefst voor vrijdag aan mij geven. En wat slordig schrijven. En omdat jullie met z'n tweeën zijn, kan de ene bij de z beginnen en de ander bij de a. Maak er maar een race van ofzo. (y) |
Citaat:
|
- Naar de kroeg gaan (en daar poolen en drinken tot je het zat bent)
- DVD kijken - Bioscoop bezoeken - Bij (andere) vrienden hangen - TV kijken - Een vaag bierspel oid doen ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Muziek luisteren, nadenken over het leven, schrijven, spelletje doen, forummen, tv kijken, een goed gesprek hebben over iets "moeilijks" (geloof, opvoeding, weet ik veel), ........... |
Ik forum me helemaal stuk als ik me verveel :')
|
ik forum ook als ik me verveel... of eindeloos over internet zwerven, alle series die ik volg downloaden en vervolgens kijken...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
3 hfst van biologie voor me leren :o
ontopic: doen durf waarheid :D |
Boek lezen of forummen of e-mailen.
|
Studeren!
|
Een waardig mens verveelt zich nooit.
|
Keihard je favoriete muziek draaien en helemaal los gaan (in je eentje) :p (y) .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Lopen door de duinen, en als het regent terug in bed.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar na een paar lekkere wijntjes mag dat best een keer kunnen :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh ja, on-topic, geïnspireerd door een ander topic: ga Disney-films kijken. (y) |
- Studeren
- Vrienden bellen / afspreken met vrienden - TV kijken - Muziek luisteren - Slapen - Boeken lezen - Tijdschriften lezen - Naar buiten kijken of je knappe mensjes ziet - Je moeder vervelen - Gezelschapsspelletjes spelen - Gamen (Playstation, PC, Nintendo etc.) - Forummen :p - Sporten - DVD'tje kijken En zo kan ik uren nog doorgaan. Tip als je je vaak verveelt: plan je activiteiten in, zodat je (bijna) altijd iets te doen hebt. :) |
Ga je neus eens goed leegeten (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20. |