![]() |
tijdens je toetsen
Wat eten/drinken jullie tijdens je toetsen?
Ik meestal flesje water of pakje appelsap ofzo en stukje ontbijtkoek/eierkoek. Krijg altijd zo'n dip na 1,5 uur (N). |
Tijdens m'n eindexamen had ik altijd een flesje drinken (meestal cola ofzo) en een mandarijntje.
Na een uur examen maken ging ik altijd even pauze houden, mandarijntje pellen/eten, even wat drinken op het gemakje en daarna weer verder :) |
Tijdens toetsen mogen we niet eten, tijdens m'n eindexamens at ik muntdrop en dronk ik thee of water.
|
Meestal wat water en kauwgom.
|
Flesje water & een mars o.i.d. voor de energie. :)
|
Alleen water. Ik kan echt wel even zonder eten.
|
Citaat:
|
Eerste dagen van mn examens dronk ik veel water. Te veel. Kwam waarschijnlijk door de stress dat ik t dopje er steeds wéér afdraaide en wéér slokjes nam. Gevolg; plassen. Heel ingewikkeld, moet er weer iemand met je mee enzo. Met het water benk dus gestopt, één pakje drinken is genoeg en een banaan ofzo :)
|
Niets. Doe dat er voor of erna wel.
|
Niks eten.
Ophouden met dat ritselen :mad: Bij 3 uurs toetsen/examens heb ik wel 'ns een flesje water (en bij examens ook thee ;) ) |
boterhammen en een banaan
en water |
Ik drink alleen wat water.
|
Ik dronk tijdens mijn examens altijd water. Soms at ik een appel (die had ik vantevoren in stukjes gesneden) of een plak ontbijtkoek. Niks met papiertjes want dat ritselt en dat is vervelend tijdens toetsen.
|
Ik drink meestal wat water
|
Tot nu toe niks, maar straks met me eindexamen neem ik gewoon een heel pakketje mee :p .
|
Citaat:
|
Tijdens mijn eindexamens nam ik meestal een flesje drinken mee dat ik vantevoren thuis met wat fris vulde. En qua eten: als ik meerdere toetsen achter elkaar had, nam ik eten mee voor in de pauze tussen die toetsen, en anders gewoon een boterham (niet verpakt in iets dat ritselt, want dat is irritant).
|
Alleen een flesje water
Ik neem geen eten mee. dat ritselt altijd zo, zeker in een stille zaal. Ik vind het altijd heel irritant als anderen dat doen, dus daarom doe ik het zelf niet. |
Alleen water, volgens mij mogen we voor de rest ook niet gebruiken/
|
flesje water en een liga
|
Altijd een flesje water, soms neem ik ook een liga fruitkick oid mee.
|
Meestal neem ik alleen iets te drinken mee. Een blikje cola of een flesje spa. Maar als het een lang tentamen (en ik dus uren lang niets kan eten) neem ik ook een broodje of een paar boterhammen mee.
|
wij hebben nu schoolexamens en je mag helemaal NIKS hebben om te eten of te drinken
en straks op het centraal examen mogen we ook nix :( bang dat we het over onze spullen heen gooien :s |
Niets. Tijdens de examens staat er altijd wel een flesje water op tafel bij me, maar daar kan ik alleen maar naar kijken.
|
Ik vind eten niet fijn tijdens m'n toetsen. Heb hoogstens een flesje water mee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meestal niets omdat ik het dan veel te druk heb. Maar ik vind het lekker om wat te drinken te hebben (vruchtensap) en een stukje fruit ofzo:o
|
Tijdens m'n examen nam ik super veel mee. :bloos:
Flesje water, pakje vruchtensap, iets van snoep (klein reepje chocola ofzoiets) en twee boterhammen. De helft kwam meestal niet op, maar soms had ik ook ineens heel erg honger. :) Ik had het gewoon voor de zekerheid bij me. :) De sap en het snoep probeerde ik wel altijd te eten/drinken, meestal als ik even een pauze inlastte. Dat werkte erg goed. :) |
Tijdens mn examen had ik twee boterhammen mee en een flesje cola-light.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik had bij mn examens boterhammen en gwn sap of een blikje
|
Mijn recept was altijd twee flesjes AA, twee marsen en veel kauwgom.
|
Golden Power en Dextro snoepjes
|
Ik ga altijd vantevoren in de Mensah flink zitten snacken. En tijdens tentamen zelf meestal fles water erbij (dat kan je nog morgen)
|
Niks eigenlijk, en bij het examen dronk ik wel thee of koffie want dat kregen we.
|
flesje water en een liga of sultana of zoiets. Ik krijg echt altijd honger als ik lang geconcentreerd bezig ben.
|
Niks. Ik weet niet hoe dat tijdens het eindexamen is, dat zal wel wat langer duren de onze toetsen van 50, 70 of soms 100 minuten :p
|
Een flesje water en een sultana of een mueslireep oid.
Tijdens m'n examens durfde ik nooit zoveel te drinken, ik wou onder een examen niet naar de wc. :o |
Wij mogen van de lerares Nederlands kauwgum kauwen tijdens de toetsen omdat je daar beter van gaat nadenken. Klopt niets van, maar wel lekker! Balve die zompige kauwgeluiden tijdens de toetsen...
|
Ik red het meestal wel met een felsje water en de thee die we krijgen tijdens de tentamens :o
|
Citaat:
|
water en koekjes
|
Bij ons mag je tijdens een toets alleen drinken, niet eten. En dat drinken mag alleen iets zijn wat niet teveel ruikt. Geen Red Bull of iets dergelijks dus, omdat anderen daar last van hebben. Ik neem altijd een flesje water mee.
Eten mag alleen op de gang voor en na toetsen, niet in het lokaal. Ik eet dan meestal Sultana, omdat dat wel goed vult. |
Mijn toetsen duren maar 1 uur dus eigenlijk niets. Heb wel een flesje drinken op tafelstaan maar die raak ik eigenlijk niet aan.
Het is tot nu toe zo geweestdat ik niet heeeeel diep na hoefde te denken dus echt dipjes zo van "ff pauze" heb ik nog niet gehad. |
Ik drink water. Verder niets, dat leidt maar af.
|
niks, ik houd het ook wel 3 uur zonder uit -_-'
tijdens eindexamens had ik als uitzondering water en liga bij, en we kregen thee. |
sinasappelsap, voor suker, verfrissing, energie dus
water, tegen de dorst sultana, voor als ik eventueel honger mocht krijgen (eet ik dus niet altijd op, maar heb ik gewoon bij me) op mn eindexamen nam ik korffie of thee erbij, werd uitgedeeld |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:36. |