![]() |
Vinden vrouwen spieren mooi?
Wat voor lichaam vinden de vrouwen nu echt mooi? Gespierd en groot, of liever wat kleiner en fijner?
|
ik hou niet van spieren bij mannen
ik heb liever een zacht buikje om tegenaan te liggen dan zo'n plank ik vind het ook gewoon echt niet mooi |
ik wil keiharde spieren, zoveel mogelijk, ik moet mn pols erop kunnen breken
|
Gespierd en groot vind ik lelijk. Ik snap totaal niet wat daar hitsig aan is.
|
|
Een volledig spierloos mannelijf ziet er maar kindjes uit. Maar heel brede kerels met springtietjes vind ik ook niet om aan te zien.
Dus: magere, maar gespierde mannen is ideaal he. |
Ik ben redelijk klein (1m73) en ben helemaal niet gespierd, en over het algemeen vindt men dat geen hitsige combinatie.
|
Normaal gespierd, dus geen lucifer, maar ook geen Arnold Schwarzenegger :p .
|
eehh ik houd niet van heel erg gespierd maar wel van dat cowboy-gespierd, dat ze niet gewichtheffen maar wel zwaar werk doen en dan van die gematigde spierballen dus.
en ohja bodybuilding is not done, zeker bij vrouwen: http://tinypic.com/5vqfjq |
Ieww zo'n overdreven getraind lichaam is echt walgelijk..
|
inderdaad, volgens mij kan ze ook niet eens meer zelfstandig haar reet afvegen omdat die spieren ervoor zitten :s
|
Citaat:
ik sproeide haast de slok koffie in m'n mond over m'n beeldscherm. :o |
alle vrouwen houden van dikke kleine kale zweterige mannen
|
van mij hoeven spieren niet zo. geen blubberbuik, maar ook geen gespierde massa. gewoon, leuk.
|
Citaat:
|
Citaat:
BB bij vrouwen vinnik not done, ik ben zelf verslaafd aan groeien en kapotgaan ongetwijfeld dat ik over een x aantal jaar een androgeen monster ben. Verder zijn figure chicks imho wel heet Jenn Lynn Monica Brant enz. |
k vind buikspieren wel heel erg sexy :bloos:
niet heeeel erg maar gewoon een beetje .. |
spieren en vet vind ik allebei vies
lang en mager daarentegen (y) |
Ik vind van die brede gespierde knullen echt niks. :| Gewoon normaal postuur, ook geen vel over been.
en die foto is echt vies, photoshop of niet. |
Citaat:
En dat geldt ook voor vrouwen. |
ik hou van magere gespierde jongens. maar ook van brede gespierde mannen, en ook van gewoon magere jongens.
alleen niet zo van dik. :o |
ik vind de vorm belangrijker, een t-lichaam is mooi. In ieder geval niet van de smalle schouders. geen spierbundel want dat iemand nu eenmaal niet intelligenter, maar een beetje is niet erg.
Gespierde kuiten zijn daarentegen :eek: (y) |
Citaat:
|
En dan bij mannen die doormiddel van werk, lichte spiervorming hebben?
|
Citaat:
ja precies, dat vindt ik dus knettergeil heh(Y) |
bierspieren (Y)
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een beetje is leuk, maar ik hou meer van het zachte. Moet wel wat hebben om mee te kroelen natuurlijk. ;)
|
Een beetje gespierd is wel leuk, maar liever te weinig dan te veel zeg. (n)
|
Maar wat is te veel? Zoals al die standaard gozers die uit de sport school rollen?
|
Mijn vriendin wel.
Edit: Maar die roept nu dat ze Ali B ook een lekker ding vindt, dus dat telt niet. |
lol
|
Citaat:
|
ALLEEN armen plz
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D
En hij moet natuurlijk goed zijn met de vingers. |
spieren, ja. echt dat afgetrainde vind ik niks. breed daarentegen vind ik mooi, mager echt duidelijk niet.
|
dat zou wel een prettige bijkomstigheid zijn ja :)
|
Citaat:
|
http://www.fitness24.no/profiler/Hen...ular2store.jpg
Dus zoiets is niks? Nou ik denk dat die gozer genoeg vrouwen heeft :) |
en bierbuikjes?
|
Gespierde vrouwen zijn net kerels met een vrouwenhoofd erop. Alsof hij/zij gephotoshopt is. :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En gespierde vrouwen zijn sowieso niet done. Strak is wel mooi natuurlijk, maar gespierd gaat echt te ver hoor. (n) |
Citaat:
:P:P:P:P |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11. |