![]() |
Printer, scanner, en kopiëren in een.
Hoi
Ik ben op zoek naar een apparaat wat kan printen, scannen, en kopiëren. Het hoeft voor mij niet perse suppersnel te zijn maar de kwaliteit van de afdrukken moet wel goed zijn. Ook wil ik dat hij zuinig is in inktverbruik en hij moet een langere tijd mee gaan (iig 3 jaar). Ik heb al wat rondgekeken maar heb er echt totaal geen verstand van. Ook weet ik niet wat een normale prijs hiervoor is maar ik gok zo rond de 300 euro. Evt zou ik er wel meer voor over hebben maar dan moet de kwaliteit wel dermate beter zijn. |
300 euro is wel erg veel geld voor een all in one, voor dat geld koop je tegenwoordig al een leuke laserprinter. Ik heb zelf niet al te lang geleden een Dell all in one gekocht (922) en ben er zeer tevreden over. Tegenwoordig is er ook alweer een 924.
De prijs/kwaliteit is beter dan die van HP of Canon die ik bekeken heb. Prijs van de cartridges is ongeveer gelijk (19 of 23 euro voor extra capacity) maar ik heb het idee dat ze langer mee gaan. Iig de zwart cartridge, kleur heb ik nog niet veel gebruikt. Bovendien hoef ik nu niet snel naar de winkel als ik een print nodig heb en de inkt is op. De software waarschuwt je van tevoren, Dell levert de inkt gratis aan huis. Ook met korting trouwens; ze hebben zogenaamde voordeelpaketten waarmee je nog eens 10% korting krijgt als je 3 cartridges aanschaft. Kwaliteit en snelheid van printen vind ik goed, de scanner is ook in orde: geen perfecte resultaten, maar niet verkeerd. Ik heb tot nu toe alleen wat dingen voor school gescant, na resizen en uitprinten ziet het er even mooi uit als het origineel. Als je van plan bent al je analoge foto's om te zetten naar digitaal moet je naar een andere scanner kijken en geen all in one, tenminste als je dat echt serieus wilt aanpakken. |
Nee daar gaat het me niet om. Ik wil gewoon altijd kunnen scannen, kopiëren en printen. Bijvoorbeeld school/werkverslagen, foto's (eventueel op fotopapier) en dat soort dingen printen en als het nodig is eens wat scannen. Het gaat mij er eigenlijk met name om dat ik het gewoon makkelijk vind om een al in one in huis te hebben staan zodat ik niet als ik op zondag m'n verslag tik maandagochtend extra vroeg op moet om het in de bieb ofzo uit te printen ;).
Deze ziet er inderdaad wel goed uit ja (Y). |
heb zelf een hp psc 2110, zijn niet meer te koop dacht ik maar zeker scanner heeft zeer goede kwaliteit, inktcartridges drogen alleen wel zeer snel uit...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31. |