![]() |
[PowerPoint] Afbeeldingen draaien
Is het mogelijk om afbeeldingen te draaien in PowerPoint? Zo nee, is het dan mogelijk om meerdere dia-objecten tegelijkertijd dezelfde animatie uit te laten voeren (dus niet na elkaar, maar gelijktijdig)?
|
Wat bedoel je met afbeeldingen draaien?
|
Citaat:
|
In powerpoint (office 200) selecteer je de afbeelding en beweegt met het groene balletje (bovenaan de afbeelding) naar de gewenste kant.
|
Ik zie geen groen balletje.
|
Al gevonden, het kan niet, tenzij ik de afbeelding kan converteren naar een PowerPoint-object...en volgens mij kan dat niet met de afbeelding. (n)
|
Zoals Freyk zegt, moet het met dat groen bolletje werken; en anders zou ik proberen om te rechsklikken en op eigenschappen/figuur opmaken klikken. Daar staat misschien iets meer in.
|
Citaat:
Eigenschappen/figuur opmaken heb ik al geprobeerd. Het kan volgens mij gewoon niet, omdat het geen PP-object is. |
Kan je niet in een ander fotoprogramma (ik heb bijvoorbeeld I-photo plus in gedachten maar volgens mij kan het met Paint ook) het plaatje draaien, het zo opslaan en het dan in Powerpoint invoegen?
|
Citaat:
Misschien weet iemand het antwoord op mijn tweede vraag: Zo nee, is het dan mogelijk om meerdere dia-objecten tegelijkertijd dezelfde animatie uit te laten voeren (dus niet na elkaar, maar gelijktijdig)? Dan zou het probleem namelijk ook opgelost zijn. |
Mijn allerliefste echtgenoot heeft me geholpen met het antwoord op de tweede vraag: hij wist waar je kon groeperen in PP (in Flash weet ik dat wel te vinden, maar in PP kon ik het niet vinden). (y) :)
En het eerste kan niet, maar dat wist ik al. :) |
Het eerste kan bij mij wel (office 2003) als ik tenminste invoegen - afbeelding doe.
|
Nog een vraag: is er een animatie waarmee je afbeeldingen kunt laten verdwijnen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05. |