![]() |
Dislocated + Aanhang in de stortebeker
Eindelijk is het vastgesteld, het zou eerst misschien in de goudvishal plaatsvinden maar nu toch in de stortebeker:
23 November speelt dislocated in de stortebeker (arnhem) Aanvang: 20:00. Entree: tba. i.s.m. de Goudvishal Aanhang: Leftover Crack (usa) |
Leftover Crack!
Leftover Crack! Leftover Crack! Leftover Crack! edit: for the good and the bad and the leeeeeeeeeft... ik moet hier eigenlijk wel bij zijn ja! |
hehe (y)
Ook heb ik gehoord dat ze een speciale crack rock steady 7 show erbij geven met ervoor nrs van Choking Victim! Maar hier weet ik het fijne niet van |
eeehw
Crackrock steady 7 (aka Leftöver Crack/ Choking Victim) zul je bedoelen hoe vet is choking victim |
Citaat:
En weet je misschien waardoor het in de stortebeker is? Want het zou toch waarschijnlijk in de goudvishal plaatsvinden? |
ik weet wel het fijne ervan ;)
|
Citaat:
|
ohh leukk, heb een paar jaar geleden leftover crack in de onderbroek in nijmegen gezien dat was best voor herhaling vatbaar...
|
dag erna ook in de occii
ben bij allebei de shows aanwezig want door rotten luck heb ik ze tot nu toe iedere keer gemist terwijl ze zelfs bij vrienden van me in huis gespeeld hebben |
idd. Die show in de storing moeten ze dus compenseren(y)
|
Citaat:
|
Ben er.
|
aanwezig
|
Citaat:
alhoewel chocking victem wel eens wat volk kan gaan trekken, maar goed...ik vind het een vette locatie voor een dergerlijke show |
Daar wil ik wel heen.
Waren dat niet die lui die in de storing niet kwamen opdagen? |
jup
|
Citaat:
|
ben wel aanwezig denk ik. Choking Victim was toch altijd een van de weinige ska-achtige bands die ik zowaar wél kon waarderen.
|
wodkawoensdag :)
|
Fuck, dan ben ik de volgende dag zo brak als een aap.
Wat ik niet snap is dat Dislocated ook op de bill staat. |
Wie weet ook wel aanwezig hehe.
|
Citaat:
kaputmachen!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
MikeyMo en grapjes....... nee joh
|
Citaat:
|
:eek: broer? :eek: waarom wist ik dat niet? :mad: vincent ben jij dat? :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou ik ben er ook..
Dislocated is best vet als ze die zangeres er maar eens uitgooiden. |
Citaat:
|
Een enorm vervelend communicatiegebrek tussen (wat ik heb gehoord Goudvishal en stortebeker) heeft plaats gevonden. Ach, misschien voor een aantal van jullie een positief iets, maar voor dislocated zelf, goeie vrienden van mij, is het erg vervelend. (n)
Maar the kickstarts en smash the statues zijn nou voorprogramma van leftover crack...... En Disclocated speelt nu 2 dagen later het voorprogramma voor Blood or Wiskey in de Willemeen. Dus beter komen jullie daar ookheen. (y) |
nou dan zullen we dit maar als leftover crack topic gebruiken aangezien daar voornamelijk over werd gebabbeld. ik verander de titel even.
|
Citaat:
|
Smash the Statues kids, goed bandje!
|
Doen ze daar ook aan voorverkoop of iets dergelijks?
|
Citaat:
En het was volgens mij niet echt een kwestie van gelijk. Het was een kwestie van verkeerde communicatie tussen gvh en stort.. |
Citaat:
Ik ben erbij, STS en Crack Rocksteady 7! Ik hoop dat er ook nog een of twee Morning Glory nummers voorbij gaan komen! Stortebeker cool cafe, 4 dagen later is er ook een coole show met Strike First, State of Mind en Justice. Als die CRS7 show voldoende gepromoot wordt, zit het cafe vol! |
Citaat:
|
Ik probeer er bij te zijn. LoC is megacool live. Supergoed ook.
|
Citaat:
|
Woensdag!
|
Als het goed is ga ik hier aanwezig zijn.
Wees gewaarschuwd. |
Ik ben hier zoooo hard aanwezig!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja, dat vind ik dus kut, want hierheen kan ik niet. |
Zonde! Als je nou toch maar komt, sponser ik je rode vodka :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28. |